Duyuru

Collapse
No announcement yet.

performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

    Hangisi daha performanslı ve ara hızlanmaları daha iyi arkadaşlar ????

  • #2
    Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

    Otobanda 130luk dizelle kapışma fırsatı buldum.Akan trafikte bana yetişemiyordu, yavaşlayıp öne geçmesini sağladım
    çok rahat takip ediyordum hani gaza yüklensem tampona yapışacak gibiydim.Sıkışan trafikte 90-100 km lere düştükten sonra
    ilk hızlanmada biraz fark açtı ama yine rahatlıkla yetişip geçebildim.

    Yorum


    • #3
      Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

      otomatik olması sebebiyle ve dizel ağırlık olarak farktan kaynaklı olabilir mi ? torkları iyi olduğu için ara hızlanmaları daha iyi olur diye düşünmüştüm 130 luğun ama dediğinize göre öyle değil.

      Yorum


      • #4
        Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

        1,4 lt 140 hp 10,9 sn 2,0 lt 130 hp 11,2 sn 0-100

        İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
        17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
        35GB5825  A Rh+

        Yorum


        • #5
          Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

          Orjinal yazı sahibi: vedat candan
          otomatik olması sebebiyle ve dizel ağırlık olarak farktan kaynaklı olabilir mi ? torkları iyi olduğu için ara hızlanmaları daha iyi olur diye düşünmüştüm 130 luğun ama dediğinize göre öyle değil.
          Tam tersi 130 luğun ara hızlanması daha iyiydi.

          Yorum


          • #6
            Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

            biraz daha devirli kullansaydınız sizin aracın ara hızlanması daha iyi oalbilirmiydi ?

            Yorum


            • #7
              Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

              O an ki aracın devirini hatırlamıyorum ama pek düşük değildi galiba.Araçlar birbirine çok yakın özellikler taşıyor
              pilotaj da önemli tabi ki...

              Yorum


              • #8
                Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                0-100'leri de çok yakın, ikiside manuel olsa çok başabaş bir performans çıkar diye düşünüyorum, ara hızlanma konusunda dizeller her zaman büyük avantaja sahipler tork sebebi ile

                Yorum


                • #9
                  Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                  özellikle yokuşlarda dizeller çok büyük avantaj sağlıyor. tabi 1.4 devirli kullanıldığında performansı 2.0 130 luk kadar olabiliceğini zannediyorum.

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                    1.4 turbo 130 beygirlik dizelle kafa kafaya gider , gidemiyorsa şöförü degiştirelim
                    2015 2.0 sorento

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                      geçermi peki ya da 0-100 de ne olur 100-160 da ne olur

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                        Orjinal yazı sahibi: faysal
                        1.4 turbo 130 beygirlik dizelle kafa kafaya gider , gidemiyorsa şöförü degiştirelim
                        Ya da yazılımı. ihihi

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                          Orjinal yazı sahibi: vedat candan
                          geçermi peki ya da 0-100 de ne olur 100-160 da ne olur
                          Zorla 1.4 turboyu galip ilan edeceksin 2.0 130 beygirlik karşısında
                          Bence şöföre kalmış bir iş bu iki araçda yakın güçlerde 130 luk dizelin tork avantajı var gibi görünüyor.
                          1.4 turbo 10 beygir fazlalığı ile bunu kapatırmı bilemem ama yolda karşılaştığım bir çok 130 luk bugüne kadar bana bariz bi üstünlük sağlayamadı ...
                          2015 2.0 sorento

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                            Orjinal yazı sahibi: tozse
                            Orjinal yazı sahibi: faysal
                            1.4 turbo 130 beygirlik dizelle kafa kafaya gider , gidemiyorsa şöförü degiştirelim
                            Ya da yazılımı. ihihi
                            Serhan dostum ben kendimi için demedim kafa kafaya gider sizler için dedim

                            Ben yerim tüm stock 130 lukları 160 lıklarlanda kafa kafaya giderim
                            2015 2.0 sorento

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: performans olarak hangisi 1.4 t & 2.0 130 bg dizel ?

                              abi ben böyle karşılaştırmaları pek hoş bulmuyorum nedense allah aşkına başka bir markanın 1.6 dizel 110-130 HP lik bir araca çok güzel motor vs deniyor ama burda 2.0 motordan ve dizelden bahsediliyor.. 2.0 motorun hacim avantajı bir an unutuluyor.. tabi torkuda..

                              2.0 130 HP dizel motoru da 2.0 160 HP motoruda test etme imkanım oldu. üstelik aynı yollarda.. rampada da düzlükte de ikisi de gayet başarılıydılar.. bizim benzililerle kıyaslanmayacak kadar, gaza bastıkça torku her an hissediyorsunuz.. sadece 160 HP lik dizel motor biraz daha seriydi o kadar ama 130 HP lik motorda o kadar yabana atılacak bir motor değil

                              INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X