Hepinize merhabalar,
Öncelikle yazımı parça parça yazıp, sonra tamamlayacağım. Biraz birbirinden kopuk bir konu olmakla beraber, InsigniaTeam üyelerinin dikkatle okuyacağına ve katılacağına da adım kadar eminim. Belki haddimi aşan bir şey başlatıyor olacağım. Bunun için hepinizin affına sığınıyorum. Bilmeyenleriniz için öncelikle kendimi tanıtmak isterim. Ben, Dokuz Eylül Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümü ikinci sınıf öğrencisiyim. Geçici olarak ailemin yanında olmakla beraber, bir Insignia sürücüsü değilim. Aile aracımız olan Insignia'yı çok seven, kullanmak için can atan bir gencim. Ağustos ayından beri hakkım olmakla beraber, gerek vakit darlığı, gerek şehirdışında okumam sebebiyle ehliyetimin çıkartılması işini yarın sabaha kadar ertelemek zorunda kaldım. InsigniaTeam forumundaki çoğu başlığı takip etmekle beraber, çok azına da yorum yazan bir üyeyim. Çünkü Insignia sürücüsü olmadığım için, bu tip konulara çok girmemek, bu konuda çok iyi bilgilere sahip abilerime saygısızlık yapmayı da istemiyorum.
Konuya gelirsek, yaklaşık bir ay içerisinde bir kaza geçirdim, 180 ile kaza yapmış bir Insignia'yı yakından inceleme fırsatı buldum ve yaklaşık 15 dakika önce günlük koşumu yapmak için gittiğim pistte bir tırın iki aracı şehrin içinde biçtiğini gözlerimle gördüm. İlk kazam, evimin yakınında yanmayan bir trafik lambasının altında, farları kapalı ve telefonuyla uğraşan bir hanımefendinin, kontrolü kaybedip, yol kenarında karşıdan karşıya geçmek için beklediğim sırada bana çarpmasıyla oldu. Babamın şehir dışında olmasından, annemi de telaşlandırmak istemediğim için kendi imkanlarımla saat 11.30'da hastaneye kendi başıma gittim. Çok şükür, küçük ezikliklerle atlattım. Ertesi gün ise, servisimiz olan Opak'ta 180 ile defalarca takla atmış bir Insignia'yı inceleme fırsatı buldum. Kesinlikle Insignia, Euro NCap'ten aldığı yıldızları sonuna kadar hak eden bir araç.
Az önceki kazanın ise hâlen etkisindeyim. Bilenler için, Batıkent'in içerisinde çok da geniş olmayan 3'er şeritli bir bulvar vardır (Başkent Bulvarı) Bulvar, aynı zamanda Batıkent Metro'nun da bulunduğu işlek bir caddedir. Az önce metro inşaatından çıkan, dorsesiz bir Man tır, sol şeride geçmeye çalışan bir Accent'e arkadan çarptı. Dengesini kaybedip orta refüje çarparak havalanan araç karşı yönden gelen Doblo'nun ön kaputunun üzerine düşüp ardından da ağaca çarparak durabildi. 2 araçtaki toplam 4 kişiden sürücüler ağır yaralıydı. Araçların hızları da çok fazla değildi.
Diyeceksiniz ki neden anlatıyor bunları? Açıklayayım; Insignia çok sağlam bir araç. 3 motor seçeneği de çok güçlü olan bir araç. Aracı hiç trafikte kullanmadığım için kendi adıma konuşmayacağım ama, aracı kullanan yakınlarım ve tanıdıklarım, bazen aracın cazibesine kapılıp trafik kurallarını da azıcık esneterek aracını kullanabiliyor. InsigniaTeam, artık araç klübü olmaktan çıkıp, bir dostluk, yakın arkadaşlıkların kurulduğu bir platform hâline gelmiştir. Diğer platformların da dikkatini çeken InsigniaTeam olarak, bir öncülük yapabilir, Trafikte Bilinçli Sürücülük hareketine bir nebze olsun biz de katkı sağlayabiliriz. Sitemizin genel ortalaması, 25-45 yaşları arasında evli kişilerden oluşmaktadır. Çoğumuzun eşi, annesi, babası var. Hiç olmazsa trafiğe örnek olur, ülkemizde her sene trafik kazalarında hayatını kaybeden ortalamayı aşağıya çekmiş oluruz. Bu bilinçli bir vatandaş olarak büyük bir onurdur. Bu uğurda, dikkatle okuduğunuz için teşekkür ediyor, bu hareket için fikirlerinizi bekliyorum.
Son 10 yıla ait trafik kazalarının istatistikleri için;
http://www.trafik.gov.tr/istatistikl...istikler_s.asp
Öncelikle yazımı parça parça yazıp, sonra tamamlayacağım. Biraz birbirinden kopuk bir konu olmakla beraber, InsigniaTeam üyelerinin dikkatle okuyacağına ve katılacağına da adım kadar eminim. Belki haddimi aşan bir şey başlatıyor olacağım. Bunun için hepinizin affına sığınıyorum. Bilmeyenleriniz için öncelikle kendimi tanıtmak isterim. Ben, Dokuz Eylül Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümü ikinci sınıf öğrencisiyim. Geçici olarak ailemin yanında olmakla beraber, bir Insignia sürücüsü değilim. Aile aracımız olan Insignia'yı çok seven, kullanmak için can atan bir gencim. Ağustos ayından beri hakkım olmakla beraber, gerek vakit darlığı, gerek şehirdışında okumam sebebiyle ehliyetimin çıkartılması işini yarın sabaha kadar ertelemek zorunda kaldım. InsigniaTeam forumundaki çoğu başlığı takip etmekle beraber, çok azına da yorum yazan bir üyeyim. Çünkü Insignia sürücüsü olmadığım için, bu tip konulara çok girmemek, bu konuda çok iyi bilgilere sahip abilerime saygısızlık yapmayı da istemiyorum.
Konuya gelirsek, yaklaşık bir ay içerisinde bir kaza geçirdim, 180 ile kaza yapmış bir Insignia'yı yakından inceleme fırsatı buldum ve yaklaşık 15 dakika önce günlük koşumu yapmak için gittiğim pistte bir tırın iki aracı şehrin içinde biçtiğini gözlerimle gördüm. İlk kazam, evimin yakınında yanmayan bir trafik lambasının altında, farları kapalı ve telefonuyla uğraşan bir hanımefendinin, kontrolü kaybedip, yol kenarında karşıdan karşıya geçmek için beklediğim sırada bana çarpmasıyla oldu. Babamın şehir dışında olmasından, annemi de telaşlandırmak istemediğim için kendi imkanlarımla saat 11.30'da hastaneye kendi başıma gittim. Çok şükür, küçük ezikliklerle atlattım. Ertesi gün ise, servisimiz olan Opak'ta 180 ile defalarca takla atmış bir Insignia'yı inceleme fırsatı buldum. Kesinlikle Insignia, Euro NCap'ten aldığı yıldızları sonuna kadar hak eden bir araç.
Az önceki kazanın ise hâlen etkisindeyim. Bilenler için, Batıkent'in içerisinde çok da geniş olmayan 3'er şeritli bir bulvar vardır (Başkent Bulvarı) Bulvar, aynı zamanda Batıkent Metro'nun da bulunduğu işlek bir caddedir. Az önce metro inşaatından çıkan, dorsesiz bir Man tır, sol şeride geçmeye çalışan bir Accent'e arkadan çarptı. Dengesini kaybedip orta refüje çarparak havalanan araç karşı yönden gelen Doblo'nun ön kaputunun üzerine düşüp ardından da ağaca çarparak durabildi. 2 araçtaki toplam 4 kişiden sürücüler ağır yaralıydı. Araçların hızları da çok fazla değildi.
Diyeceksiniz ki neden anlatıyor bunları? Açıklayayım; Insignia çok sağlam bir araç. 3 motor seçeneği de çok güçlü olan bir araç. Aracı hiç trafikte kullanmadığım için kendi adıma konuşmayacağım ama, aracı kullanan yakınlarım ve tanıdıklarım, bazen aracın cazibesine kapılıp trafik kurallarını da azıcık esneterek aracını kullanabiliyor. InsigniaTeam, artık araç klübü olmaktan çıkıp, bir dostluk, yakın arkadaşlıkların kurulduğu bir platform hâline gelmiştir. Diğer platformların da dikkatini çeken InsigniaTeam olarak, bir öncülük yapabilir, Trafikte Bilinçli Sürücülük hareketine bir nebze olsun biz de katkı sağlayabiliriz. Sitemizin genel ortalaması, 25-45 yaşları arasında evli kişilerden oluşmaktadır. Çoğumuzun eşi, annesi, babası var. Hiç olmazsa trafiğe örnek olur, ülkemizde her sene trafik kazalarında hayatını kaybeden ortalamayı aşağıya çekmiş oluruz. Bu bilinçli bir vatandaş olarak büyük bir onurdur. Bu uğurda, dikkatle okuduğunuz için teşekkür ediyor, bu hareket için fikirlerinizi bekliyorum.
Son 10 yıla ait trafik kazalarının istatistikleri için;
http://www.trafik.gov.tr/istatistikl...istikler_s.asp
Erdem ÖZEN
Yorum