Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Anlık tuketım degerleri

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Anlık tuketım degerleri

    Ankara da yasıyorum bu arada dızel s60 lar tam torku 1,700 1,800 devırde verıyor bılgınıze

    Yorum


    • #17
      Ynt: Anlık tuketım degerleri

      Orjinal yazı sahibi: skr
      Ankara da yasıyorum bu arada dızel s60 lar tam torku 1,700 1,800 devırde verıyor bılgınıze
      Sorun yok bizimkide 1850 devir civarında veriyor Ankara da olman kötü oldu benim için. Güzel bir 6. vites hızlanman var ama 1.6 dizel olarak. Bu arada chip yaptırmayı düşünüyormusun yoksa memnun musun? Chip e karşı dayanıklı bir motormu?
      2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

      Yorum


      • #18
        Ynt: Anlık tuketım degerleri

        Orjinal yazı sahibi: smg05
        Orjinal yazı sahibi: skr
        Ankara da yasıyorum bu arada dızel s60 lar tam torku 1,700 1,800 devırde verıyor bılgınıze
        Sorun yok bizimkide 1850 devir civarında veriyor Ankara da olman kötü oldu benim için. Güzel bir 6. vites hızlanman var ama 1.6 dizel olarak. Bu arada chip yaptırmayı düşünüyormusun yoksa memnun musun? Chip e karşı dayanıklı bir motormu?
        uzun surdır 110 hp olarak gorev yapmıs bu motor tkrardan revize edip torkunu 270 e hp sını 115 e cıkartmıslar. motordakı cogu parcası degısmıs. yazılım ıcın boosterperformanceı ıle konustum
        gaz salımını azaltmak ıcın motoru cok kısmıslar zahmetsız bır bıcımde 150 bg 310 320 tork elde edılıyormus. cok fazla yaptıran varmıs bende 5 6 aya yaptırırım heralde.
        arac 5 binlere kadar devırı cevırıyor sıkıntısı yok vıdyoda basmadım

        Yorum


        • #19
          Ynt: Anlık tuketım degerleri

          D2 guzel bir makina
          Az yakan iyi kacan lakin alimda cok ucuz olmayan bir alternatif

          Ama sirf performans odakli konusursak rollarda 1.4 T karsi pek sansi yok
          Stok olarak konusuyorum. 0-60 da sanirsam D2 alir.

          Arkadas da V60 D2 var
          Yalova dan Bursa ya geldik Supurgelik yokuslarinda 110-130 temposunda virajlarda asildik (bu arada yol tutusu cok iyi Volvo'nun )
          Ben 5. Viteste takildim arkasinda
          Baktim havaya girdi bu sonrasi malum

          Yanliz bu kucuk dizellere (1.5-1.6) cip cok yakisiyor ve
          Cok problem de cikarmiyor. Doblo 1.6 Mjet 130 hp ve 300 nm olmus ve 200 zart goruyor
          Bir arkadasimin Latitude 1.5 var o da 140 hp ve 320 nm oldu
          Eskiden 80 de 4.viteste yan yana giderdik o 5.vitese atincaya kadar
          Simdi o 3-4 boy zipliyor ve 5 e de atiyor ben 160 civari geciyorum (halen 4 deyim o ayri )

          Yorum


          • #20
            Ynt: Anlık tuketım degerleri

            Motor gercekten basarili cmax da kullanmistim (yeni kasa olan) 170 e kadar soluksuz hizlanmisti bnce 135 bg 300 nm tork civarinda hafif bir yazilimla birakilsa hem kullanmasi cok daha zevkli olur hemde motor daha uzun omurlu kalir
            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

            Yorum


            • #21
              Ynt: Anlık tuketım degerleri

              eklemeyi unuttum chip yapinca overboost yani anlik tork artisi devam ediyormu? dip gazda anlik 285 tork veriyorya d2 motorlar.
              2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

              Yorum


              • #22
                Ynt: Anlık tuketım degerleri

                Bende Allah ne verdiyse cayır cayır gidiyor birde dizel olacak napsam acaba 130luk dizele tüp mü taktırsam
                2010 BMW 320d Lci

                KUL BELÂ GÖRMEZ HAK YAZMADIKÇA , HAK BELÂ YAZMAZ KUL AZMADIKÇA...

                Yorum

                İşleniyor...
                X