Merhabalar
Test sürüşlerine devam ediyorum 2 yeni araç test ettim.
2012 BMW 320d M paket eski kasa
Öncelikle arabanın anahtarı ve çalıştırılması çok hoş. Soket gibi anahtarı takıyorsunuz ve düğmeye basıyorsunuz araba çalışıyor. İnsigniada da böyle olması gerekiyor bence. Bizim araca göre bu araç oldukça dar. Ben bu araca da tam sığamadım Sunrooftan kafamın bir kısmı yukarı dogru cıkacak nerdeyse Turnpush olayı cok guzel. Menulerde cok guzel geziliyor. Arabanın kokpiti klasik bmw. tuşlar kalitesiz olmasa da maalesef öyle görünüyor. Hafızalı koltugun kıymetini bilmemiz gerektiğini anlıyorsunuz bu arabada maalesef manuel olarak koltuk ayarlanıyor. Motora ve sürüşe gelince bence gayet iyi. Vites geçişleri güzel. Hızlanma çok çok iyi. Yakıt tüketimi de araba alındıktan sonra 17000km boyunca hiç sıfırlanmamış ve agresif sürüşe rağmen 7,1lt ortalama vardı. Spor modu olayı cok güzel. Arabanın gücünü bu modda hissediyorsunuz. Özetle Motor şanzıman ve "marka" güzel ama konfor yönü kötü.
2011 Insignia 2.0 Dizel 130hp active select
Biturboya bakmak için opel bayisine gittiğimde active selecti merak ettiğim için bu aracı bana denemem için verdiler. Bu araç da hep agresif kullanılmış. Ortalama 9 lt idi yakıt ortalaması. Bence hızlanması aracın kasasına göre güzel. Active select vites geçişleri konforlu ama BMWnin ya da VW nin şanzımanları gibi seri değil. Hızlanmak istediğinizde kickdown duruma şanzıman hemen tepki veriyor bence bu hızı gayet yeterli. Otomatik vites büyük rahatlık bundan sonra araba alırsam kesinlikle otomatik düşünüyorum. Gördüğüm tek sorun araç kalkarken ayağınızı frenden çekerken dişli sesi gibi bir ses geliyor. Nedenini bilemiyorum belki de o arabadaki bir sorundan kaynaklanıyordur. 180 hpye alıştık fakat aslında 130hp de gayet yeterli diye düşünüyorum. Cok agresif araba kullanmayan az yaksın ve konforlu sağlam bir araba isteyen biri için çok güzel bir tercih bence.
Test sürüşlerine devam ediyorum 2 yeni araç test ettim.
2012 BMW 320d M paket eski kasa
Öncelikle arabanın anahtarı ve çalıştırılması çok hoş. Soket gibi anahtarı takıyorsunuz ve düğmeye basıyorsunuz araba çalışıyor. İnsigniada da böyle olması gerekiyor bence. Bizim araca göre bu araç oldukça dar. Ben bu araca da tam sığamadım Sunrooftan kafamın bir kısmı yukarı dogru cıkacak nerdeyse Turnpush olayı cok guzel. Menulerde cok guzel geziliyor. Arabanın kokpiti klasik bmw. tuşlar kalitesiz olmasa da maalesef öyle görünüyor. Hafızalı koltugun kıymetini bilmemiz gerektiğini anlıyorsunuz bu arabada maalesef manuel olarak koltuk ayarlanıyor. Motora ve sürüşe gelince bence gayet iyi. Vites geçişleri güzel. Hızlanma çok çok iyi. Yakıt tüketimi de araba alındıktan sonra 17000km boyunca hiç sıfırlanmamış ve agresif sürüşe rağmen 7,1lt ortalama vardı. Spor modu olayı cok güzel. Arabanın gücünü bu modda hissediyorsunuz. Özetle Motor şanzıman ve "marka" güzel ama konfor yönü kötü.
2011 Insignia 2.0 Dizel 130hp active select
Biturboya bakmak için opel bayisine gittiğimde active selecti merak ettiğim için bu aracı bana denemem için verdiler. Bu araç da hep agresif kullanılmış. Ortalama 9 lt idi yakıt ortalaması. Bence hızlanması aracın kasasına göre güzel. Active select vites geçişleri konforlu ama BMWnin ya da VW nin şanzımanları gibi seri değil. Hızlanmak istediğinizde kickdown duruma şanzıman hemen tepki veriyor bence bu hızı gayet yeterli. Otomatik vites büyük rahatlık bundan sonra araba alırsam kesinlikle otomatik düşünüyorum. Gördüğüm tek sorun araç kalkarken ayağınızı frenden çekerken dişli sesi gibi bir ses geliyor. Nedenini bilemiyorum belki de o arabadaki bir sorundan kaynaklanıyordur. 180 hpye alıştık fakat aslında 130hp de gayet yeterli diye düşünüyorum. Cok agresif araba kullanmayan az yaksın ve konforlu sağlam bir araba isteyen biri için çok güzel bir tercih bence.
Yorum