Arkadaşlar, bu konu hemen bütün arkadaşları ilgilendirdiği için paylaşmak istedim.
Ben genel olarak kısa mesafe kullanıcısıyım, evden işe gidiş dönüş 14 km. Üstelik genel olarak atmosferi kirli, toz-toprak içinde bir ülkede yaşıyoruz, malumunuz.Bunları göz önüne alarak geçtiğimiz hafta 7.500 km yol yapmış olan arabamın yağını değiştirmek ve bor katkısı koymak için Opel Ekcan'a uğradım. Araba serviste işlem görmeye başladı, ben de servis müdürü Tamer Bey'in odasına misafir oldum. Çay sohbeti yaparken biraz takılayım diye "70 bin liraya araba satıyorsunuz,stop lambalarına su giriyor,bu nasıl iş " şeklinde serzenişte bulundum. Aslında gerçekten de her iki stop lambası içinde keyfe keder hafif su buharı vardı. Tamer Bey "Eğer şaka yapmıyorsanız bakalım, garanti kapsamında değiştiririz" dedi.Bunun üzerine kalkıp arabanın yanına gittik, Tamer Bey bu durumun normal olmadığını, stoplar içinde zamanla kararmaya sebep olduğunu söyledi,iki stop lambasının da fotoğraflarını çekti. Sol sis farı nikelajında "taş çarpması" yüzünden oluştuğunu düşündüğüm bir deformasyon vardı, onu da gösterdim. Deformasyonun taş çarpması ile ilgili olmadığını, üretimden kaynaklı olduğunu söyleyerek onun da fotoğrafını çekti. Bugün aradılar,parçalar gelmiş, Cuma sabahına servis randevusu yazdılar, parçaların hepsini değiştirip DVD800 güncellemesi yapacaklarmış. İnanın şok oldum, hem bu kadar çabuk, hem de mala sahip çıkma politikası, başka bir markada daha var mı, bilmiyorum.
Opel Ekcan'a ve Tamer Bey'e huzurunuzda teşekkür ediyorum. İşte satış sonrası hizmet böyle yapılır haha
Ben genel olarak kısa mesafe kullanıcısıyım, evden işe gidiş dönüş 14 km. Üstelik genel olarak atmosferi kirli, toz-toprak içinde bir ülkede yaşıyoruz, malumunuz.Bunları göz önüne alarak geçtiğimiz hafta 7.500 km yol yapmış olan arabamın yağını değiştirmek ve bor katkısı koymak için Opel Ekcan'a uğradım. Araba serviste işlem görmeye başladı, ben de servis müdürü Tamer Bey'in odasına misafir oldum. Çay sohbeti yaparken biraz takılayım diye "70 bin liraya araba satıyorsunuz,stop lambalarına su giriyor,bu nasıl iş " şeklinde serzenişte bulundum. Aslında gerçekten de her iki stop lambası içinde keyfe keder hafif su buharı vardı. Tamer Bey "Eğer şaka yapmıyorsanız bakalım, garanti kapsamında değiştiririz" dedi.Bunun üzerine kalkıp arabanın yanına gittik, Tamer Bey bu durumun normal olmadığını, stoplar içinde zamanla kararmaya sebep olduğunu söyledi,iki stop lambasının da fotoğraflarını çekti. Sol sis farı nikelajında "taş çarpması" yüzünden oluştuğunu düşündüğüm bir deformasyon vardı, onu da gösterdim. Deformasyonun taş çarpması ile ilgili olmadığını, üretimden kaynaklı olduğunu söyleyerek onun da fotoğrafını çekti. Bugün aradılar,parçalar gelmiş, Cuma sabahına servis randevusu yazdılar, parçaların hepsini değiştirip DVD800 güncellemesi yapacaklarmış. İnanın şok oldum, hem bu kadar çabuk, hem de mala sahip çıkma politikası, başka bir markada daha var mı, bilmiyorum.
Opel Ekcan'a ve Tamer Bey'e huzurunuzda teşekkür ediyorum. İşte satış sonrası hizmet böyle yapılır haha
Yorum