Duyuru

Collapse
No announcement yet.

elektrikli İnsignia

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • elektrikli İnsignia

    arkadaşler yakıt tüketimi düşürmek için elektrikli motorlar çok büyük avantaj. elektrikli motordan kastım LPG gibi takılabilen sistemler. her türlü araca takılabiliyor muş? zaten 1.4 insignia larda kaputun altında çok büyük boşluk var. motorun yanına sanki 3+1 ev yapılacak .

    acaba bu sistemle ilgili bilgisi olan var mı?

    lpg yerine bunu taktırmak daha matıklı gibi

  • #2
    Ynt: elektrikli İnsignia

    Orjinal yazı sahibi: deniz
    her türlü araca takılabiliyor muş?
    2. Sınıf Elektrik Elektronik Öğrencisiyim , Kardeşim bildiğim mekatronikçi-makinacı arkadaş var , ben olmaz diyorum , bir de ona danışmak lazım.

    Şahsi fikrimi söylemek gerekirse neden olmaz? , Çünki Torku Kontrol Altına Almak Zor Olabilir. Mesela Renault'un Elektrikli Arabaları var , aracı yapan kişiler söylüyor bunu "Bu araç 1400 N/m Tork Üretiyordu. Düşürdük. Yoksa Bu Derece Bir Tork Çok Tehlikeli Olabilirdi" diye.

    Ben önermiyorum. Aracınız 1.4 Bence Orjinalinden Ödün Vermeyin Derim.

    1.4 ün Sakin kullanımda Uzun yolda 5-6 Litre , Şehiriçi Sakin Kullanımda 7-8 e Düştüğünü Duymuştum. Bence bu yeterli.

    Ama , LPG yi aklınızdan bile geçirmeyin , Kaç tane Piston Kolu Kıran - Motoru eline alan abilerim var.
    Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

    Yorum


    • #3
      Ynt: elektrikli İnsignia

      Bu elektrikli motoru millete nasıl satacaklar çok merak ediyorum. 100 km gidip 3-4 saat şarj süresi olan bir arabayı kim alır ki?

      Yorum


      • #4
        Ynt: elektrikli İnsignia

        Orjinal yazı sahibi: thehunturk
        Bu elektrikli motoru millete nasıl satacaklar çok merak ediyorum. 100 km gidip 3-4 saat şarj süresi olan bir arabayı kim alır ki?
        aslında bu konuda Ampera çok mantıklı ama fiyat pahalı
        araştırmalara göre Avrupa'dakiler günde ortalama 40-80 km arası yol yapıyormuş, bu yüzden Ampera'nın sadece elektrikle yapabileceği menzili de buna göre ayarlamışlar. yani hiç benzin kullanmadan, her gün şarj ederek günde 80km kadar yol yapılabiliyor.
        eğer ki daha uzun yol gidecekse 1.4 benzinli motor devreye giriyor ama bu motor arabaya güç sağlamıyor sadece aküyü şarj ediyor, araba tekerlere hareketi yine elektrik motorundan sağlıyor. bu yüzden benzinli motora yük binmediği için de benzinli motorun 100km'deki tüketimi 1 litre oluyormuş.
        ayrıca bu ek motorla birlikte arabanın toplam menzili 500km'ye kadar çıkıyor. bence bu zamana kadar üretilmiş en mantıklı elektrikli araçlardan biri Ampera. zengin olsam eve 3.araç olarak alırdım
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #5
          Ynt: elektrikli İnsignia

          yakıtı ne olursa olsun ama depoyu veya bataryayı doldurmak 3-5 saat sürecekse ben ne yapayım o arabayı. memlekete gitmem 3 gün sürer

          Yorum


          • #6
            Ynt: elektrikli İnsignia

            Orjinal yazı sahibi: thehunturk
            yakıtı ne olursa olsun ama depoyu veya bataryayı doldurmak 3-5 saat sürecekse ben ne yapayım o arabayı. memlekete gitmem 3 gün sürer
            depoyu doldurmak normal araçlarla aynı bir farkı yok, yani normal araç gibi benzin deposunu bittikçe doldurarak istediğin kadar km yapılabilir diye tahmin ediyorum
            aküyü doldurmak hızlı şarj tesislerinde 20küsür dakika (bir yemek-ihtiyaç molası), evdeki prize takarsan 6 saat sanırım.

            zaten şu aşamada elektrikli otomobiller hemen varolan araçlarımızın yerini alamazki, bir kere fiyatları pahalı, onu geçtik şarj tesisleri kurulmadı.
            daha önce dediğim gibi 3.arabayı alacak kadar zengin olsam, birde İstanbul gibi bir yerde yaşasam ben Ampera almak isterdim

            kısaca bu arabaların kullanım amacı günde max. 80km yol yapıyorsan, birde garajın varsa (güvenlik için)
            akşam 220v prizden şarja takacaksın, sabaha kadar dolacak, günboyu elektrikle kullanacaksın, akşam gelince tekrar şarja takacaksın bu şekilde 1 kuruş benzin harcamadan şehiriçi kullanım imkanı sağlıyor
            şuanki teknoloji ve menzil imkanlarıyla evin 1.aracı konumunu üstlenemez, özellikle de Türkiye'de
            InsigniaTEAM

            Yorum


            • #7
              Ynt: elektrikli İnsignia

              daha elektrikli için çok erken
              2015 leon fr

              Yorum


              • #8
                Ynt: elektrikli İnsignia

                ampera bence de üretilmiş en mantıklı elektrikli araç.
                ben işe gidip gelirken yaklaşık 50 km yapıyorum. hadi diyelim aracın hiç pili yok, ama 100 km'de 1 lt yakıt harcayarak elektrik üretebiliyor. buna can feda derim. pahalı demişsiniz, fiyat ne kadar olacak?
                (Satıldı..) 2012 - 1.4 Turbo - Edition Elegance - Siyah/Bej - 18" - Cyclone Navi

                Yorum


                • #9
                  Ynt: elektrikli İnsignia

                  Akşam evde gündüz işte şarj et ve bin
                  Nasılolsa benzinli motor da elinin altında.
                  Bana ayda 500 TL kazandırır.
                  Ama bakım masrafları nedir ona bakmak lazım. Az üretilen ve pahalı parçalar?
                  2014 BMW 320d

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: elektrikli İnsignia

                    Orjinal yazı sahibi: 18XET01
                    Orjinal yazı sahibi: deniz
                    her türlü araca takılabiliyor muş?
                    2. Sınıf Elektrik Elektronik Öğrencisiyim , Kardeşim bildiğim mekatronikçi-makinacı arkadaş var , ben olmaz diyorum , bir de ona danışmak lazım.

                    Şahsi fikrimi söylemek gerekirse neden olmaz? , Çünki Torku Kontrol Altına Almak Zor Olabilir. Mesela Renault'un Elektrikli Arabaları var , aracı yapan kişiler söylüyor bunu "Bu araç 1400 N/m Tork Üretiyordu. Düşürdük. Yoksa Bu Derece Bir Tork Çok Tehlikeli Olabilirdi" diye.

                    Ben önermiyorum. Aracınız 1.4 Bence Orjinalinden Ödün Vermeyin Derim.

                    1.4 ün Sakin kullanımda Uzun yolda 5-6 Litre , Şehiriçi Sakin Kullanımda 7-8 e Düştüğünü Duymuştum. Bence bu yeterli.

                    Ama , LPG yi aklınızdan bile geçirmeyin , Kaç tane Piston Kolu Kıran - Motoru eline alan abilerim var.
                    aslında 1400 NM torku üretmek tehlike yaratmaz ama renaultun asıl sorunu batarya problemi olurdu. sen benden daha iyi bilirsin elektriksel olarak ama elektrik motorları bobinde oluşturulan manyetik alan şiddetinin mıknatısın alan şiddetine mukavemetinden
                    tork üretmesi prensibine göre çalışır. B manyetik alanını artırdırça oluşacak tork artar ancak manyetik alanın alanın artması için bataryadan çekilecek akım artması lazım. akımın artması bataryanın gücünü çabuk bitireceğinden aracın menzili azalacak zaten ampera gibi jeneratör ünitesi olmadığı için fluence için tam bir felaket olacaktı... olayın aslı bu batarya teknolojisi hala hazırda çok geride...

                    elektrik motorunun insigniaya uygulanmasına gelince bu iş öyle sokaktaki bir iki mühendisin bile yapabileceği iş değil gerekli hesaplamalar yapılmaz ise sonu lpg li yada aşırı beslemesi değiştirilmiş motordan farklı olmaz bunlar öyle kolay işler değil bir insignia nın insignia olmadan
                    önce 500(belki daha fazla) mühendislik dalında ortak çalışılmıştır.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: elektrikli İnsignia

                      Ampera Haziran 2012 tarihinde Türkiye'de satışa sunulacaktır.

                      2. Aracın anahtar teslim satış fiyatının içinde batarya ücreti dahil olacaktır. Yani aracı satın aldıktan sonra diğer markalarda olduğu gibi batarya için bir defalığa mahsus ekstra bir bedel veya aylık bedeller söz konusu olmayacaktır.

                      3. Ampera' nın servis aralığı diğer Opel modellerinde olduğu gibi 15.000 km'dir. İlk 15.000 km boyunca herhangi bir servis gerekmemektedir. Ampera'nın içinde bulunan batarya 8 yıl GM garantisine sahiptir. Bu kapsamda 8yıl içerisinde oluşabilecek herhangi bir arıza garanti kapsamında giderilecektir.

                      4. Ampera' nın satış fiyatı 61.000 Euro olacaktır.



                      Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz.





                      OPEL TÜRKİYE

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: elektrikli İnsignia

                        Orjinal yazı sahibi: Onat89
                        aslında 1400 NM torku üretmek tehlike yaratmaz ama renaultun asıl sorunu batarya problemi olurdu. sen benden daha iyi bilirsin elektriksel olarak ama elektrik motorları bobinde oluşturulan manyetik alan şiddetinin mıknatısın alan şiddetine mukavemetinden
                        tork üretmesi prensibine göre çalışır. B manyetik alanını artırdırça oluşacak tork artar ancak manyetik alanın alanın artması için bataryadan çekilecek akım artması lazım. akımın artması bataryanın gücünü çabuk bitireceğinden aracın menzili azalacak zaten ampera gibi jeneratör ünitesi olmadığı için fluence için tam bir felaket olacaktı... olayın aslı bu batarya teknolojisi hala hazırda çok geride...
                        Çok doğru bir yere dokundun abi , oyuncak araba gibi arabayı 2-3 Saat Şarj Edip Sonra Yarım Saat Gidip , Bir daha şarja bağlamak gerekmesin sonra.
                        Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: elektrikli İnsignia

                          Ampera'nın Avrupa satış fiyatı 44.000 euro denildi. Ülkemizde 17.000 euro geçirmasyon var.
                          2010 cosmo 180hp beyaz İnsigniAşk

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: elektrikli İnsignia

                            Orjinal yazı sahibi: dişçi79
                            Ülkemizde 17.000 euro geçirmasyon var.
                            Geçirmasyon haha haha
                            Şaka bir yana , opcnin 40k euroya satıldığı ülkeden bizim ülkeye gelince neden 55-60k euro olduğunu anlamıyorum doğrusu , babam vergi aldıklarını söylemişti ama bu kadar da vergi alınır mı be alala

                            Bir Türk büyük sözü, "bugün benzinlikten 200 liralık vergi aldım 60 TL lik benzin verder (!)"
                            Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X