Merhaba;
Bir konu hakkında çelişki yaşıyorum, tecrübe sahibi arkadaşların fikirlerini almak isterim.
2016 model 1,6 CDTİ Cosmo İnsignia sahibiyim 3 yıldan uzun süredir keyifle biniyorum, şu an için sıkıntı sorun yok aracımdan gayet memnunum.
Bu aralar yeni kasaya geçme fikri oluştu, hem kilometreyi hemde araç yaşını küçültmek üzere 2020 üzeri ilk tercihim Ultimate yada Elegance fikri var aklımda.
Özellikle Ultimate donanım olarak baya dolu, tasarın zaten on numara.....
Lakin bu 1.5 dizel işi kafamı tam yatmadı, Beygir ve Tork mevcut motordan düşük 3 silindirli enteresan bir durum, ama vites sayısı artmış.
Bide az üretilen ve üretimi sona eren bir motor sanırım, ileride kronik sıkıntısı nedir bilinmiyor veya kim çözebilir belirsiz.
1.6 dan 1.5 e geçen yada bu süreci benim gibi daha önce incelemiş arkadaşların fikrini almak isterim.
Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.
Bir konu hakkında çelişki yaşıyorum, tecrübe sahibi arkadaşların fikirlerini almak isterim.
2016 model 1,6 CDTİ Cosmo İnsignia sahibiyim 3 yıldan uzun süredir keyifle biniyorum, şu an için sıkıntı sorun yok aracımdan gayet memnunum.
Bu aralar yeni kasaya geçme fikri oluştu, hem kilometreyi hemde araç yaşını küçültmek üzere 2020 üzeri ilk tercihim Ultimate yada Elegance fikri var aklımda.
Özellikle Ultimate donanım olarak baya dolu, tasarın zaten on numara.....
Lakin bu 1.5 dizel işi kafamı tam yatmadı, Beygir ve Tork mevcut motordan düşük 3 silindirli enteresan bir durum, ama vites sayısı artmış.
Bide az üretilen ve üretimi sona eren bir motor sanırım, ileride kronik sıkıntısı nedir bilinmiyor veya kim çözebilir belirsiz.
1.6 dan 1.5 e geçen yada bu süreci benim gibi daha önce incelemiş arkadaşların fikrini almak isterim.
Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler.
Yorum