Duyuru

Collapse
No announcement yet.

active select

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • active select

    arkadaşlar,
    active selectin klasik tiptroniklerden farkı var mıdır?
    değerlendirir misiniz?
    Jetta 1.4 TSI 170

  • #2
    Ynt: active select

    bence dsg ve edc den sonrakli en güzel şanzıman.. sorun yaşayan ben daha duymadım hiç...
    F30 Sport+

    Yorum


    • #3
      Ynt: active select

      Aracım 15000km Allah'a şükür daha sıkıntı yaşamadım.DGS,EDC,Geartronic,Active select yanlış bilmiyorsam hepsinin patentleri aynı sadece yazılımsal değişiklikler var.Ama vw sitelerine ve şikayetlerine bakarsanız 1.6tdi motorlarda oldukça sıkıntı yaşanıyormuş çünkü kullanılan şansımanın son dayanım torku 250N iken araç 240N güç üretiyor ve şansımanı zorluyormuş.Ayrıca yeni sistemleride kuru tipli şanzıman olduğu için oldukça fazla tıkırtı çıkarıyormuş.İnsignia'yı almadan önce jetta düşündüğüm içinde tek endişem şanzımandı Allah'tan nasip olmadı.Sorunuza cevap olurmu bilmem ama hem EDC li araç kullandım hem DSGli vites değişimleri inanılmaz keyifli yani active select bana biraz hız konusunda hantal gibi geldi.

      Yorum


      • #4
        Ynt: active select

        Orjinal yazı sahibi: mukavemet
        Aracım 15000km Allah'a şükür daha sıkıntı yaşamadım.DGS,EDC,Geartronic,Active select yanlış bilmiyorsam hepsinin patentleri aynı sadece yazılımsal değişiklikler var.Ama vw sitelerine ve şikayetlerine bakarsanız 1.6tdi motorlarda oldukça sıkıntı yaşanıyormuş çünkü kullanılan şansımanın son dayanım torku 250N iken araç 240N güç üretiyor ve şansımanı zorluyormuş.Ayrıca yeni sistemleride kuru tipli şanzıman olduğu için oldukça fazla tıkırtı çıkarıyormuş.İnsignia'yı almadan önce jetta düşündüğüm içinde tek endişem şanzımandı Allah'tan nasip olmadı.Sorunuza cevap olurmu bilmem ama hem EDC li araç kullandım hem DSGli vites değişimleri inanılmaz keyifli yani active select bana biraz hız konusunda hantal gibi geldi.
        teşekkurler.
        dsg, edc ve alfa'larda olan tct çift kavramalı yarı otomatik şanzımanlar. active select ise klasik olması lazım. (civic'lerdeki gibi.)
        benim asıl merak ettiğim active selectin kendine has özellikleri var mıdır?
        mesela 6 ileri easytronicler de fiat şanzımanı ama kendine has özellikleri vardı. sport modu, marşa basınca otomatik boşa alması vb. gibi. active selectde de mutlaka vardır bişeyler diye düşünüyorum. opel boş geçmez çünkü.
        Jetta 1.4 TSI 170

        Yorum


        • #5
          Ynt: active select

          Orjinal yazı sahibi: floyd1601
          Orjinal yazı sahibi: mukavemet
          Aracım 15000km Allah'a şükür daha sıkıntı yaşamadım.DGS,EDC,Geartronic,Active select yanlış bilmiyorsam hepsinin patentleri aynı sadece yazılımsal değişiklikler var.Ama vw sitelerine ve şikayetlerine bakarsanız 1.6tdi motorlarda oldukça sıkıntı yaşanıyormuş çünkü kullanılan şansımanın son dayanım torku 250N iken araç 240N güç üretiyor ve şansımanı zorluyormuş.Ayrıca yeni sistemleride kuru tipli şanzıman olduğu için oldukça fazla tıkırtı çıkarıyormuş.İnsignia'yı almadan önce jetta düşündüğüm içinde tek endişem şanzımandı Allah'tan nasip olmadı.Sorunuza cevap olurmu bilmem ama hem EDC li araç kullandım hem DSGli vites değişimleri inanılmaz keyifli yani active select bana biraz hız konusunda hantal gibi geldi.
          teşekkurler.
          dsg, edc ve alfa'larda olan tct çift kavramalı yarı otomatik şanzımanlar. active select ise klasik olması lazım. (civic'lerdeki gibi.)
          benim asıl merak ettiğim active selectin kendine has özellikleri var mıdır?
          mesela 6 ileri easytronicler de fiat şanzımanı ama kendine has özellikleri vardı. sport modu, marşa basınca otomatik boşa alması vb. gibi. active selectde de mutlaka vardır bişeyler diye düşünüyorum. opel boş geçmez çünkü.
          Vallahi benim için en büyük artısı bu tip şanzımanların problem yaşatmaması çünkü yüksek tork değerlerine rahatlıkla dayanabiliyorlar ve bakım maliyetlri çift kavramalılara göre oldukça ucuz çünkü 60.000km sadece yağını değiştirip devam edebiliyorsunuz ama çift kavramalılarda eğer şikayetleri okursanız şanzımanı eve alıp giden çok olmuştur çünkü yedek parcaları pahalıdır ve tamiratı zor olduğu için çoğu zaman komple değiştirilmek zorundadır.Kısaca Opelin boş geçmediği en önemli şey 2 sene sonra garanti bittiğimde acaba şanzımanıma bir şey olurmu korkusundan beni kurtardığı onun dışında fazla dallandırmaya gerek yok klasik tork konvertörlü şanzımandır kendileri

          Yorum


          • #6
            Ynt: active select

            active selectler dayanabileceği tork kaç nm ?
            Jetta 1.4 TSI 170

            Yorum


            • #7
              Ynt: active select

              Orjinal yazı sahibi: floyd1601
              active selectler dayanabileceği tork kaç nm ?
              Malesef bilmiyorum

              Yorum


              • #8
                Ynt: active select

                Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                active selectler dayanabileceği tork kaç nm ?
                Net bir cevabı var mıdır bilmiyorum. Fakat şu an klasik otomatik şansuman kullanan örneğin BMW 3,35d gibi bir araçta yanlış hatırlamıyorsam 560nm tork olması lazım. Active select'te o değerlerde sıkıntı yaşamaz görüşündeyim.
                2011 Insignia 2.0 CDTI 130HP Edition + EP Active Select + Cyclone Navi (Safir Siyah)
                2008 Alfa Romeo 159 1.9JTDm Q-Tronic Distictive Plus(Siyah)

                Yorum


                • #9
                  Ynt: active select

                  bizim araçların vites kutusu kodu ya 6t40 yada 6t45 olacak 6t40 375 nm ye kadar 6t45 425 nm ye kadar dayana biliyormuş
                  kaynak http://www.gmpowertrain.com/Powertra...MHC%20auto.doc
                  buarada 6t30 da var ama maksimum motor tork oranı düşük araçlara olduğundan 1.6 t için bunu kullandıklarını sanmam.
                  insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: active select

                    Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                    active selectler dayanabileceği tork kaç nm ?
                    Insignia OPC'lerdede Active Select opsiyonu olduğuna göre yüksek torklara kadar dayanabildiği kesin

                    [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: active select

                      500 nm de eline alanlar var :P
                      2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                      Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                      [center]

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: active select

                        Orjinal yazı sahibi: Sufy
                        500 nm de eline alanlar var :P
                        inşallah sen değilsindir abi :/

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: active select

                          otomatikler içindi
                          2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                          Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                          [center]

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: active select

                            Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                            Orjinal yazı sahibi: mukavemet
                            Aracım 15000km Allah'a şükür daha sıkıntı yaşamadım.DGS,EDC,Geartronic,Active select yanlış bilmiyorsam hepsinin patentleri aynı sadece yazılımsal değişiklikler var.Ama vw sitelerine ve şikayetlerine bakarsanız 1.6tdi motorlarda oldukça sıkıntı yaşanıyormuş çünkü kullanılan şansımanın son dayanım torku 250N iken araç 240N güç üretiyor ve şansımanı zorluyormuş.Ayrıca yeni sistemleride kuru tipli şanzıman olduğu için oldukça fazla tıkırtı çıkarıyormuş.İnsignia'yı almadan önce jetta düşündüğüm içinde tek endişem şanzımandı Allah'tan nasip olmadı.Sorunuza cevap olurmu bilmem ama hem EDC li araç kullandım hem DSGli vites değişimleri inanılmaz keyifli yani active select bana biraz hız konusunda hantal gibi geldi.
                            teşekkurler.
                            dsg, edc ve alfa'larda olan tct çift kavramalı yarı otomatik şanzımanlar. active select ise klasik olması lazım. (civic'lerdeki gibi.)
                            benim asıl merak ettiğim active selectin kendine has özellikleri var mıdır?
                            mesela 6 ileri easytronicler de fiat şanzımanı ama kendine has özellikleri vardı. sport modu, marşa basınca otomatik boşa alması vb. gibi. active selectde de mutlaka vardır bişeyler diye düşünüyorum. opel boş geçmez çünkü.
                            active select şanzıman manuel modda diğer triptronic şanzımanlar gibi belli bir devire gelince müdahale etmezseniz vites atma özelliği yok yani manuelde devir kesiciye girip aracı bağırta biliyorsunuz.birde aracın şanzımanı öğrenebiliyor mesela manuelde kullandığınız sitili otomatik modda tekrar edebiliyor.mesela benim 0-100 denemelerimde ilk iki viteste çok düşük devirde vites atmıştı 5500 devir civarı sonra ben manuel modda dipgaz kalkışı yaptım 2-3 kere manuelde 6250 devir civarı vites attım tekrar otomatik modda dipgaz kalkış yaptığımda araç 6250 devirde vites atmaya başladı.
                            insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: active select

                              Orjinal yazı sahibi: Sufy
                              otomatikler içindi
                              doğru abi ya senin manueldi

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X