Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çözülemeyen ariza

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Çözülemeyen ariza

    Merhaba 2 yildir insignia 1.6 t 2010 mdl Aracim var aldigimda gayet iyiydi 24 saat gecmeden poli kama kirdi ve siboplari egdi neyse degistirdik hersey normaldi 1 ay kadar daha sonra araba sanki turbo devreye girmiyor ani hizlanmalar yok oldu rampada bayilmalar falan sanki 90 bg araba ama bazen normal gibiydi basladik sorun aramaya turbo revizyon manifold degisimi yapildi parcacidan test icin vakum kabi ve yanindaki selenoid alindi ayni sorun drvam etti bir arkadastan n75 valfi takas yapildi yine ayni sorun 2 kez bobin ve buji takimi degisti katalitik konvertör ler kontrol edildi sorun yok bunlarin hepsi ezber uzerine cunku araba 10 ayri cihaza baglandi hata kodu yok benzindede ayni ustunde atiker grand var tespitim su araba kutup basini sokunce bayagi toparlio kendini her hantal oldugund kutup basini sokuyorum 200 km falan iyi sonra yine ayni kullannlar biliodur gaza bastinmi araba nerdeyse yolda durmuyordu birde vites degisiminde hava sesi herzaman gelmio

  • #2
    hava sesi dediğiniz şey turbo açmadığı için gelmez
    1-iki tane valf var onlar sağlam mı baktırdınız mı?
    2-iyi bir opelci usta bulmalısınız size boşuna para harcatırlar.
    3-lpg ve benzinde de bu sorun varmı?
    4-arıza kodu mutlaka veriyordur lpgniz obd li olduğu için arızaları siler obd cihazının soketini çekin benzinde arıza verdirin sorunu bu şekilde bulabilirsiniz.
    Lokman SALİ abimiz ile iletişime geç o yardımcı olur size.

    Yorum


    • #3
      Lokman usta ile görüştüm obd ariza silmeyi lpg ci kapattim dedi son care lpg yi komple sokucem valfler arizali olsa kesin hata ver diyorlar yenisini degil ama arkadasin aracindakilerle degistirdik birde motorun arkasinda kalan valf parcacidan alip denedik

      Yorum


      • #4
        Hocam sadece fikir yakıt haritanı bozan bir etmen olabilir mi? Lpg programlada yada lpg elektrik alanında oluşan bi şase benzeri birşey aradın mı? Kutup başını söktüğünde düzelen şey ya sensör kaynaklıdır ya lpg tahminime göre. Lambda sensörü fişini ve kendisini mutlaka kontrol ettirmeyi unutmayın. Umarım çözersiniz sorunu

        Yorum


        • #5
          Sagolun ilginiz icin lpg yi sokturup denicem bakalim inşallah cozerim artık

          Yorum


          • #6
            Biz kardeşimin başka marka aracında seyir halinde ateşleme kesmesini (6.vites 150 ile gidiyorsun araç stop ediyordu ) düşük vites yüksek devirde teklemesini daha neler neler. Lpg yi elden geçirdiğimiz de çözdük. Nozul çapını ve konumlandırması hatalı yanlış yerden elektirlk çekilmiş bir lpg tesisatı aracı sattıracaktı az kalsın. Ama çözdük lpg kaynaklı çıktı sorun. Hatalı montaj özellikle tespit edilene kadar çok para harcattırabiliyor

            Yorum

            İşleniyor...
            X