herkese merhaba 1 yıldır insignia kullanıcısı olarak şunu derim harbi çöp bi araç ne servisleri servis ne ustaları usta sırf para düşmanı teneke bi araça sırf şekil yetkili servisi bakmaz baksada içinden geçer özel servis abi bu olabilir olmadı değişiriz abi yani demem o ki burdanda tüm sosyala medayadan da bu akımı başlatıyorum almayın insifnia uzak durun forumlara bakın hep sorun yok o ses geliyor yok subap yok teker kimse kimseyi kandırmasın araba çöp
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İnsi̇gni̇a almayin
Collapse
X
-
Ne sıkıntısını gördünüz hocam ? Arıza olmayacak diye bir tabir yok . Diğer araçlarda da arızalar, hatalar, sorunlar olabiliyor. Bakım, daha önceki sahipleri nasıl kullanmış bilinmeyen bir denklem. Doluluk ve fiyat konusunda bu segmentte bence rakipsiz. Hangi şehirde yaşıyorsunuz bilemem lakin ustalar gayet anlıyor araçtan. Sakarya kocaeli yalova da yaptım bakımları hepsinden mutlu ayrılmıştım.
- Beğenmeler 1
-
tabiki kul yapısı arıza olacakta hocam bu kadar mı yok subap yaktı yok piston kırdı yok far ampul ömrü yok tavan üst kısım su kanalı deformasyon hepside kronik sorun ne insignia arkadaş hepsi kronik sizde haklısınız malatya gibi bi yerde yaşamanın vermiş olduğu şuursuz esnaf varsa işimiz 2 kat zorlaşıyor hem insignia hem malatya sanayi yaklaşık 10 yıl hondanın d. b sekmentine bindim aynı şekil wosvagende aynı çekil honda arıza yok woswos sadece çakarsa dsg den çakar ama insignia öylemi nerden çakacak sürekli tedirginlik var örneğin subapları yaktı lpg pistonda giiti neymil piston kırma kronik oldu başka korkudan gaza basamıyorum kronik bişey çıkacak diye evet lpg uyumsuz ama aldık bi kere benim şahsi fikrim ALMAYANIN İNSİGNİA formu gezin hocam bi tane sorunsuz başlık varmı tanışma var başkada yok kabul edelim sorunlu araç uzak durun her an herşey olabilir
Yorum
-
sahip olduğunuz aracın ilk sahibimisiniz? büyük ihtimal değilsiniz. Lpgli bir aracın çıkaracağı arızaları markaya yıkmak haksızlık olur. Sanayi ustalarının söyledikleriyle de yola çıkılmaz.
Sizin aracınız çöp maalesef. İlk sahibi hor kullanmış.
Ha aracın ilk sahibiyseniz forumda LPG ile ilgili çok detaylı konular var, bunlara uyanlar sağlıklı şekilde kullananlar var.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Mesaj sayınıza istinaden hoşgeldiniz diye başlayacaktım ancak 1 yıl önce üye olmuşsunuz.
2019 yılında 2014 model 5 yaşında Insignia almışsınız, yani aracın ilk sahibi değilsiniz.
1.6T motorun LPG desteklemediği forumda heryerde yazdığı gibi siz de konuyu bildiğinizi yazmışsınız.
Bu nedenle subap eritme, piston kırma gibi dediğiniz sorunların sebebi araba değil, bu ihtimalleri kabullenen siz oluyorsunuz.
Far ampulü dediğiniz şey her arabada değiştirilir, kullanım ömrü olan bir parça kronik sorun değildir. Arabanın fren balatası bitmesi kronik sorun olabilir mi?
Yazdıklarınızın içinde kronik kabul edilecek tek problem tavan oluğunun soyulmasıdır, bunu da yetkili servisten garantiden işlem yaptırabiliyorsunuz, sadece oluğun içini boyuyorlar, tavana ve direklere bir işlem yapılmıyor.
Yaşadıklarınızdan dolayı sinirlisinizdir, kızgınsınızdır anlarız ancak kullandığınız dil hiç yapıcı ve mantıklı değil,
Arabaya çöp dediğiniz kadar bu açtığınız konu da çöp benim gözümde. Marka karalamaktan başka bir şey değil.
Burada birçok üyemizin çeşit çeşit problemine yardımcı olduk, kimine yol gösterdik kimine Opel Türkiye ile kontak kurarak çözüm sunduk.
Sizin probleminiz bu arabanın ilk 5 yıl nasıl kullanıldığı belli değil, eski sahibi yıpratmış sorunlar baş gösterirken size satmıştır, bilemezsiniz.
Alırken problemi olmamış olsa bile 2.el araba marka ne olursa olsun risktir ve bu riskleri kabul ederek alıyorsunuz.
Aramızda bir çok 2.el Insignia alıp mutlu mesut kullanan üye var, onlardan biri de Şaman TÜRKSOY Necmettin abi, bildiğim kadarıyla sadece ilk Insignia'sı sıfırdı, geri kalan 7 Insignia'larının hepsi 2.eldi.
O da gelsin size neden Insignia alınır onu anlatsın meselaInsigniaTEAM
- Beğenmeler 4
Yorum
-
Bende 1.6 litrelik dizel otomatik insignia var 2017 nisandan beri bende arıza çıkmadımı çıktı ama yetkili servis ve opel Türkiye sorunlarımı çözdü. Sağlıklı olarak biniyorum aracıma her araç arıza yapar ama insignia benim gözümde ÇÖP değil. Size nacizane tavsiyem bu kadar sorunla uğraşmayın satın kurtulun. Ayrıca opel ile Honda bir değil saç kalınlığı, teknolojisi vs araç alırken istek ve arzular her zaman denk gelmez. Parasının kralı olan bir araca sahibim.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: muratgecmez View Postherkese merhaba 1 yıldır insignia kullanıcısı olarak şunu derim harbi çöp bi araç ne servisleri servis ne ustaları usta sırf para düşmanı teneke bi araça sırf şekil yetkili servisi bakmaz baksada içinden geçer özel servis abi bu olabilir olmadı değişiriz abi yani demem o ki burdanda tüm sosyala medayadan da bu akımı başlatıyorum almayın insifnia uzak durun forumlara bakın hep sorun yok o ses geliyor yok subap yok teker kimse kimseyi kandırmasın araba çöp
siz bir daha insifnia almayın
- Beğenmeler 2
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: muratgecmez View Postherkese merhaba 1 yıldır insignia kullanıcısı olarak şunu derim harbi çöp bi araç ne servisleri servis ne ustaları usta sırf para düşmanı teneke bi araça sırf şekil yetkili servisi bakmaz baksada içinden geçer özel servis abi bu olabilir olmadı değişiriz abi yani demem o ki burdanda tüm sosyala medayadan da bu akımı başlatıyorum almayın insifnia uzak durun forumlara bakın hep sorun yok o ses geliyor yok subap yok teker kimse kimseyi kandırmasın araba çöpInsignia 2014 1.6 SIDI 170 hp AT Cosmo siyah
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Beyefendi sinirlenip yazmış belli, anlayışlı olmak lazım. Şunu unutmamak lazım ki bu kadar teknolojik bir D sınıfı araçtan atmosferik motorlu japon arabası basitliğini beklememek lazım. Insignia'ların muadillerine göre uygun fiyatla satılması daha fazla müşteriye hitap etmesini sağlıyor. Farklı beklentilerle bu otomobili alıp hayal kırıklığına uğrayan ilk kişi siz değilsiniz, son da olmayacaksınız
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View PostBeyefendi sinirlenip yazmış belli, anlayışlı olmak lazım. Şunu unutmamak lazım ki bu kadar teknolojik bir D sınıfı araçtan atmosferik motorlu japon arabası basitliğini beklememek lazım. Insignia'ların muadillerine göre uygun fiyatla satılması daha fazla müşteriye hitap etmesini sağlıyor. Farklı beklentilerle bu otomobili alıp hayal kırıklığına uğrayan ilk kişi siz değilsiniz, son da olmayacaksınız
1. Opel motorlarının sogutma sistemi tasarımının eksikligi nedeniyle silindir kapak contası yakma, blok problemleri, sürekli bi yerlerde hortum patlatma sorunları var. Üstünede termostat, fan kontol sisteminin aşırı yüksek sıcaklıga ayarlı olması sebebi ile 100.000km yi geçmiş araç bildigin çöp oluyor. 1.2 motordan tutun 6.2 motor camaro ya kadar hepsinde aynı sorun. Çok yüksek basınc nedeniyle sürekli bi yerler patlıyor ve hiç kimse yüksek basınc problemini çözemiyor. Sistem aynı sistem, antfriz aynı, neden diger araçlarda degilde sadece opel, chevrolet v. araçlarda oluyor anlamak mümkün degil.
2. Direksiyon sisteminin dogu calıstıgı bir opel görmedim desem yeri var. Bakın 0km. araçlardan bahsetmiyorum. 50K devirmiş araçlardan bahsediyorum
3. Sürekli elektronik arıza çıkması ve bütün GM araçlarında benzer sorunlar
4. 1.2 Corsadan tutun 6.2 motor Camaroda bile, o sarı motor arıza ışıgının yanması çözüm bulunamaması
5. Bir türlü düzen tutmayan rot balans problemleri, sürekli ince ayar istemesi
6. Gereksiz bi sürü olusan sesler, ufak tefek arızalar, diger araçlarda hiç olmayan bariz tasarım hataları...saymakla bitmez
7. Bütün GM raçlarında yağlama sisteminde sorunlardan dolayı bigün mutlaka motorun elinizde kalması.
8. Araça sürekli bakım istemesi, agız tadıyla binememe, sürekli bişeylerin knotrol edilme ihtiyacı, insana güvenli bir araç sahibiniyim izlenimi verememesi
9. Bu problemlerin bir cogu 50K yı devirmiş araçlarda bile patır patır cıkıyor. Yine söylüyorum sıfır araçtan bahsetmiyorum. Ama bir çok araç markalarında 150 hatta 200K devirmiş araçların bile banamısın dememesi. Yağ ve su bakımından başka pek bir sorun çıkarmaması, dayanıklılıgı
10. Servis usta işlerinin çok kötü olması, yedek parçalarının gereksiz pahalı olması, yetkili servisin hiç bir prensibe sahip olmaması ( bu nerdeyse artık bütün saygın markalarda bile var. )
yani fiyat olarak evet uygun olabilir. Sıfırını alıp garanti bitene kadar kullanıp bu süre içinde problem olması halinde servisin üstüne kabus gibi çöküp garantiyi sonuna kadar kullanıp, garanti bittiginde satmak mantıklı evet..Ama ikinci el opel araçları bildigin saatli el bombası gibi..Nerde ne zaman patlayacagı bilinmiyor.. En basitinden hyundai, kia, toyota, citroen, renault, fiat v.s gibi ekonomik araçlarda bile kat kat sorunsuz. ortalama 200k ya kadar dogru durust problem bile cıkarmıyor. Milyon km leri gören araç var. Her almanın kendine özgü sorunları var.VW ayrı, bmw, mercedes ayrı ama kardeşim opelde gm araçlarında sorunlar bitmiyoki..ardı arkası kesilmiyor.
Yorum
-
Arkadasimiz madde madde yazmış teşekkürler ama 8.5 yıl Insignia 1.6 t kullandım toplam km %90 lik kısmını 5500 devir ve üstünde kullandım orjinal 19 jant ile sorunların hiçbiri ile neredeyse karşılaşmadım
Aracin motoruna LPG takmadım yazilm yaptırmadım zamanı gelince yetkili serviste bakım yaptırdım
aracimda cd500 vardı ara ara kitleniyordu serviste değişti tavandaki yağmur kanalında boya dökülmesi oldu yetkili servis boyadı buna benzer sorunlar yaşadım ama hiç yolda bırakmadı hiç sarı ışık yakması hiç hararet yapmadı
Çok keyifle bindim tekrar aynı arabadan getirsinler tekrar alırım
Hep dediğim gibi vermiş olduğunuz para ile alınabilecek en iyi araba insigniadir
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
- Beğenmeler 3
Yorum
-
Millet araba kullanmasını mı bilmiyor anlamıyorumki
Elektroniği çok sorunlu denilen Vectra B ve C'yi yıllarca kullandık, sıfır aldığımız C'de hiç sorun yaşamadığımız gibi, 2.el aldığımız 200bin km'de 10 yaşındaki Vectra B'de sadece devir sensörü arıza yaptı başka sorunu olmadı ve tüm donanımlar herşey çalışıyordu. Şuan babamda 9 yaşında Astra H var onu da 2.el aldık şuan 150-160 binlerde, çok şükür ağız tadıyla biniyorlar.
Serviste bakıma gelen 900bin km'de Astra H 111.Yıl gördüm, arabanın motoru hiç açılmamış.
At sahibine göre kişner derler, kimisinde de şans olmaz veya bir sebepten yüzü gülmez işte.InsigniaTEAM
- Beğenmeler 5
Yorum
-
Başka bir aracı bırakın sürdüğümü, yolcu koltuğuna bile otursam kendi insignia aracımı özlüyorum. Bendeki de abartı sanırım
Yaşattığı küçük/orta sorunların tümüne serviste çare bulduk çok şükür. Servis ve aracın geçmişi çok önemli. Şu an 110binde aracım. Yaklaşık 40 bin km.dir bende. Yaşadığım tüm sorunlar lpg kökenliydi, çalışmama, geç çalışma, hareket halinde stop etme, rolantide stop etme v.s. lpg söküldüğünden beri bu sorunlar bitti. Şu an için aracımla kesinlikle devam. Kolay kolay başka araç binmem. Sanırım abartıyorum@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 3
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View PostBaşka bir aracı bırakın sürdüğümü, yolcu koltuğuna bile otursam kendi insignia aracımı özlüyorum. Bendeki de abartı sanırım
Yaşattığı küçük/orta sorunların tümüne serviste çare bulduk çok şükür. Servis ve aracın geçmişi çok önemli. Şu an 110binde aracım. Yaklaşık 40 bin km.dir bende. Yaşadığım tüm sorunlar lpg kökenliydi, çalışmama, geç çalışma, hareket halinde stop etme, rolantide stop etme v.s. lpg söküldüğünden beri bu sorunlar bitti. Şu an için aracımla kesinlikle devam. Kolay kolay başka araç binmem. Sanırım abartıyorum
Yine araç alsam o araç yine İnsigniadır. Araç değiştirsem yine İnsignia ile değiştiririm.
Hele bir kaç tehlikeli durumdan sıyırdım. Başka araç ile ne olurdu bilemiyorum. Bilmek te istemiyorum.
Subaru XV 1.6i Xtreme Benzin.
Yorum
Yorum