Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsi̇gni̇a almayin

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Benim aracımdaki yerli üretim ve araç katili olan marjet marka kullanıp da sorun yaşamıyorum diyen varsa forumda, tekrar marjet taktırırım
    Bizim makyajlı kasalarda sıvı sistem sorunsuz çalışan lpg markası belli. Ben yılda 8-10 bin km ancak kullanan biri olduğum için bu sisteme o kadar bütçe ayırmak istemem. İnşallah siz de sorunsuz kullanırsınız lpg ile. Servis çok önemli çünkü.
    @Murat
    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

    Yorum


    • #17
      Turşusu çıkmış araçları almayın.Ondan sonra hep insignia kötü araç deniyor.Bence bu sorunlu araçların sahipleri kötü.Sizde bunlardan birine denk gelip alıyorsunuz,vay efendim şöyle sorunlu,böyle yaramaz araba falan filan. 44bin km yaptım 2,5n senedir. Sadece bakım harici tek masrafım fren balatası değiştirdim.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: muratgecmez View Post
        herkese merhaba 1 yıldır insignia kullanıcısı olarak şunu derim harbi çöp bi araç ne servisleri servis ne ustaları usta sırf para düşmanı teneke bi araça sırf şekil yetkili servisi bakmaz baksada içinden geçer özel servis abi bu olabilir olmadı değişiriz abi yani demem o ki burdanda tüm sosyala medayadan da bu akımı başlatıyorum almayın insifnia uzak durun forumlara bakın hep sorun yok o ses geliyor yok subap yok teker kimse kimseyi kandırmasın araba çöp
        Çok insafsız bir hüküm:ÇÖP

        2009 yılından bu yana İnsignia biniyorum ben, başka bir söyleyişle benim için ondan öncesi ve ondan sonrası diye bir milattır bu araba.
        Bir insan, bir markayı yedi kere satıp sekiz kere alır mı? Ben aldım , altımdaki son araba 2018 1.6 exclusive , hiç niyetim yok ama satarsam
        gözüm GSİ de olur. İdefix ile uğraşılmayacağını bildiğim için sözlerinize, yorumlarınıza cevap vermek istemedim. Forumda bir başlık var,
        bağlantısını aşağıya koyacağım, size en tatminkar cevabı ve eleştiriyi bu başlıktaki yorumlar verir, fazla söze gerek yok diye düşünüyorum.



        Yorum


        • #19
          Forumda da sanırım var, o yüzden kimse üzerine alınmasın ama bazı genç Insignia sahipleri var araca inanılmaz modifiyeler yaptırıyorlar. Chip tuning uygulayıp motorun canına okuyor sonra her şeyi söktürüp tertemiz araba diye piyasada çakıyor. İşte bunlardan biri size denk geldi ise bu kadar sorun yaşanmış olabilir. 3-5 kuruş fazla verip düzgün bir kullanıcıdan bir araç alınırsa bunların hiç biri yaşanmayacaktır diye düşünüyorum.

          Yorum


          • #20
            aracım 2011 model , 4-4.5 yıldır bende . Sadece klima gazı , silecek vs sarf malzeme değiştirdim. Çok şükür bir sorun yaşamadım , bakımları her zaman zamanında hatta daha erken yaptım. Hiç bir zaman üzmedi beni. Piyasa ya çıktığından beri bence en iyi f/p aracı oldu.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: escape View Post

              Haklısınız hocam. Opeller gerçekten çok problemli araçlar. Bunca yıl bir çok opel araç kullandım. Ne zaman bir opel sahibi olsam özel ve çözümsüz bir sorunum oldu. Fiyat olarak evet uygun olabilir. Ama opelin GM den kalan bir tasarım hatalar zinciri var. Ayrıca GM araçlarında neredeyse hepsinde aynı sıkıntılar mevcut. GM in altında kaç tane marka var söylememe gerek yok heralde. Yıllardır GM ısrarla aynı kronik sorunlu araçları üretiyor. Bu yüzden dünyanın her yerinde GM araçları benzer sorunları yaşıyor ve insanlar GM den kaçmaya çalışıyor. Sorunlardan baahsedersek,

              1. Opel motorlarının sogutma sistemi tasarımının eksikligi nedeniyle silindir kapak contası yakma, blok problemleri, sürekli bi yerlerde hortum patlatma sorunları var. Üstünede termostat, fan kontol sisteminin aşırı yüksek sıcaklıga ayarlı olması sebebi ile 100.000km yi geçmiş araç bildigin çöp oluyor. 1.2 motordan tutun 6.2 motor camaro ya kadar hepsinde aynı sorun. Çok yüksek basınc nedeniyle sürekli bi yerler patlıyor ve hiç kimse yüksek basınc problemini çözemiyor. Sistem aynı sistem, antfriz aynı, neden diger araçlarda degilde sadece opel, chevrolet v. araçlarda oluyor anlamak mümkün degil.
              2. Direksiyon sisteminin dogu calıstıgı bir opel görmedim desem yeri var. Bakın 0km. araçlardan bahsetmiyorum. 50K devirmiş araçlardan bahsediyorum
              3. Sürekli elektronik arıza çıkması ve bütün GM araçlarında benzer sorunlar
              4. 1.2 Corsadan tutun 6.2 motor Camaroda bile, o sarı motor arıza ışıgının yanması çözüm bulunamaması
              5. Bir türlü düzen tutmayan rot balans problemleri, sürekli ince ayar istemesi
              6. Gereksiz bi sürü olusan sesler, ufak tefek arızalar, diger araçlarda hiç olmayan bariz tasarım hataları...saymakla bitmez
              7. Bütün GM raçlarında yağlama sisteminde sorunlardan dolayı bigün mutlaka motorun elinizde kalması.
              8. Araça sürekli bakım istemesi, agız tadıyla binememe, sürekli bişeylerin knotrol edilme ihtiyacı, insana güvenli bir araç sahibiniyim izlenimi verememesi
              9. Bu problemlerin bir cogu 50K yı devirmiş araçlarda bile patır patır cıkıyor. Yine söylüyorum sıfır araçtan bahsetmiyorum. Ama bir çok araç markalarında 150 hatta 200K devirmiş araçların bile banamısın dememesi. Yağ ve su bakımından başka pek bir sorun çıkarmaması, dayanıklılıgı
              10. Servis usta işlerinin çok kötü olması, yedek parçalarının gereksiz pahalı olması, yetkili servisin hiç bir prensibe sahip olmaması ( bu nerdeyse artık bütün saygın markalarda bile var. )

              yani fiyat olarak evet uygun olabilir. Sıfırını alıp garanti bitene kadar kullanıp bu süre içinde problem olması halinde servisin üstüne kabus gibi çöküp garantiyi sonuna kadar kullanıp, garanti bittiginde satmak mantıklı evet..Ama ikinci el opel araçları bildigin saatli el bombası gibi..Nerde ne zaman patlayacagı bilinmiyor.. En basitinden hyundai, kia, toyota, citroen, renault, fiat v.s gibi ekonomik araçlarda bile kat kat sorunsuz. ortalama 200k ya kadar dogru durust problem bile cıkarmıyor. Milyon km leri gören araç var. Her almanın kendine özgü sorunları var.VW ayrı, bmw, mercedes ayrı ama kardeşim opelde gm araçlarında sorunlar bitmiyoki..ardı arkası kesilmiyor.
              Maalesef çok desteksiz atmışsınız yada sanayide çay içerken ustalar arasında gezen klişeleri yazmışsınız buraya.
              1- Vectra a 1.8s,astra g 1.6 cd,astra h 1.7cdti ve insignia 2.0cdti sahibi olduk.Sadece vectranın motoru 100-110 c arası çalışırdı diğerlerinin hiç 90 ı geçtiğini görmedim.Ki vectranın karakteri oydu kesinlikle hararet problemi yoktu.Vectrayı 110000,astrayı 130000,astra h yi 120000 ve insigniayı 125000 de sattık sadece astra ve insigniada turbo valfinde problem yaşadık onu da değişince problem kalmadı.

              2-Opel direksiyon hissiyatında en sevdiğim markalardandır.Arıza olarakta hiç problem yaşamadık.

              3,4,5,6,7,8,9-Bahsettiğiniz dertlerin hiçbirini yaşamadım ben.Yaşasaydık bu kadar modelini kullanmazdık.Özellikle gençliğimin geçtiği astra g ve astra h yi çok zorlardım.

              10-Kısmen haklısınız ancak bu memleketin genel bir sorunu.
              http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

              Ellere yar oldu
              2.0 CDTI
              Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

              5.25 Xdrive ///M(azot) Power

              Yorum


              • #22
                Ben de Insignia'nın ve genel olarak Opel'lerin biraz sorunlu araçlar olduğunu düşünüyorum ancak bu durum o kadar abartılmış ki, duyan da gerçekten araçlar patır patır dökülüyor zannedecek.

                Ben de bu tür paylaşımlar yüzünden Opel'e mesafeli duran hatta "Opel alınmaz" düşüncesinde bir insandım. Sonra bir şekilde 2011 model 2.0 CDTI aldım ve şu an 150.000 km'deki aracım o kadar "Çöp" ki; gidip bir de yanına 1.6 SIDI makyajlı kasa aldım

                Hani şu 50.000'den sonra dökülen ve 100.000'den sonra motor yiyen Opel'ler bana denk gelmemiş olacak, her 2 aracım da sorunsuz. Evet ufak tefek elektronik problemleri vs çıkardılar fakat bu tür problemleri çıkarmayan marka yok. 2006 yılında 0 km Ford Fiesta aldım ve 25.000 km içinde beni 2 kez ciddi arıza olmak üzere 3 kez yolda bıraktı! Araç gayet normal ve dikkatli kullanıldığı halde "aks kırdı"; bir araç neden durup dururken aks kırar bilen varsa bana da açıklasın. Ama ben Ford için de asla "çöp" diyemem, hatta gönlümden bir Mondeo geçmiyor değil. VW de sorun yaşadım, sorun yaşayan çok da fazla insan gördüm; geçen yıl DSG arızasına 27.000 lira ödeyen adam tanıyorum ki bugünkü kurla 50.000'i bulmuştur. Sonra herkesin "çöp" dediği Peugeot 207 ve Renault Sport Tourer araçlarım oldu, Peugeot'yu 65.000 km, Renault'yu 100.000 km kullandım ve bakım dışında servis yüzü görmedim.

                Yorum


                • #23
                  konu ile ilgili Master Sensei ler bilgelikleri ile yol göstermişler kızgın ruha ama ben gibi sırf sempati düzeyinden olayla ilgili bir ruh olarak şunu diyebilirim,

                  şirkete 1.6 dizel aldım . El oğlu kullanıyor . Tek sorun olarak adlandırabileceğim konu var ''amcam'' ! ... Yetkili servis periyodik bakımları daha ucuz olmasına rağmen sanayi kafasından çıkmadığı için sol tekerden sesler geliyor. (el oğlunun burdaki cenabetlik payıda %30 , orjinal disk balata değişmesine rağmen ses var)

                  Şimdi çok değerli bir meyve olan ''Kayısı'' için sabah aç karnına 3 gün kurusunu soğuk soda ile yiyince cırcır oluyorum diye Gün Kurusu Pişmanlıktır konu başlığı ile diyet sitelerine konu açmam gibi bir durum bu konu.

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: Letsgolf View Post

                    Şimdi çok değerli bir meyve olan ''Kayısı'' için sabah aç karnına 3 gün kurusunu soğuk soda ile yiyince cırcır oluyorum diye Gün Kurusu Pişmanlıktır konu başlığı ile diyet sitelerine konu açmam gibi bir durum bu konu.
                    hahahaha
                    @Murat
                    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: Letsgolf View Post
                      konu ile ilgili Master Sensei ler bilgelikleri ile yol göstermişler kızgın ruha ama ben gibi sırf sempati düzeyinden olayla ilgili bir ruh olarak şunu diyebilirim,

                      şirkete 1.6 dizel aldım . El oğlu kullanıyor . Tek sorun olarak adlandırabileceğim konu var ''amcam'' ! ... Yetkili servis periyodik bakımları daha ucuz olmasına rağmen sanayi kafasından çıkmadığı için sol tekerden sesler geliyor. (el oğlunun burdaki cenabetlik payıda %30 , orjinal disk balata değişmesine rağmen ses var)

                      Şimdi çok değerli bir meyve olan ''Kayısı'' için sabah aç karnına 3 gün kurusunu soğuk soda ile yiyince cırcır oluyorum diye Gün Kurusu Pişmanlıktır konu başlığı ile diyet sitelerine konu açmam gibi bir durum bu konu.
                      2011 Sport Tourer 2.0 CDTI Cosmo

                      Yorum


                      • #26
                        Bu işler biraz şans işi. Ben her gün boy boy reklamı yapılan bir markadan bulaşık makinesi aldım evi 3 kere su bastı. Ne yapalım ! bulaşık yıkamayı seven hatun mu alalım şimdi

                        Yorum


                        • #27
                          herkesten özür dilerim arkadaslar.Gereksiz bir konunun icine girdim. Herkes istedigi aracı almakta özgürdür elbette. Sadece tecrübelerimi paylaştım. Kötü araba yoktur kötü kulanıcı vardır. Herkesin kullandıgı araç kendine özgü ve güzeldir. Bu hususu biraz atlamışım. Bu siteye uzun bir zaman önce bir opel kullanıcısı olarak katılmıstım. Uzun zamandır başka bir marka araç sahibiyim. Dolayısıyla adminden ricam hesabımı kapatabilir.

                          Yorum


                          • #28
                            Farklı bir araç kullanmanız üyeliğinizin iptalini gerektirmez



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #29
                              El insaf... çöp, nedir yahu?

                              bir araç sorun çıkarabilir mi? Evet...
                              arızaları can yakabilir mi? Evet...



                              Bakın burada yapılan bir araştırmanın sonuçları var. Bir inceleyin isterseniz. Bizim ülkemizde çok çok çok ama çok güvenilen bazı markaların sorun çıkarma sıralaması nasıl.

                              insignia candır. Parasının hakkını fazlasıyla verir. Tipini beğenmezsiniz ayrı. Ama çöp demek çok saçma ve maksadı aşan bir yorum olmuş...
                              MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                              Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                              Yorum


                              • #30
                                hemşo malatyada usta olmamasına biraz kızmışsın, kısmen haklısın da. sürekli sola çeken Vectra c yi hiç bir rot balansçı yapamamıştı memlekette, on dakikalık bir işmiş, lpg de 120 yi geçmeyen aynı aracı 10 liralık bir parçayla yapan usta da malatyada değildi. halledilmeyecek arıza yok ama ehlini bulmak gerek. insignia konusunda da o fiyata o kadar fazlasını veren araç konusuna girmeden sadece şunu söyleyim, geçen sene 2016 dizel insigniamı satıp 2017 benzinli bir focus aldım. iki araç da hiç arıza vermedi, hiç masraf açmadı, üstelik focusun lastiği yakıtı şuyu buyu gayet makul. ama 1 sene boyunca sadece bir kez bile insigniadan aldığım keyfin yarısını alarak kullanmadım, yok arkadaş sadece mantıklı bir araç o kadar, insignianın yarısı değil. sen kötüsüne denk geldin muhtemelen
                                OPC Line Sport

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X