Tanışma bölümüne de yazmıştım.yılda 7.000 8.500 km aralığında yol yaparım diye düşünüyorum.Araçtan öncelikli beklentim ilk etapta herkes gibi sorunsuz olmasından sonra teknolojik olması, geniş iç hacim,uzun yolda konfor ve basınca şahlanacak gibi gücünü hissedebilmek.Yeni evliyim.düğündü eşyaydı filan derken sahibi olduğum ilk arabayı bütçe doğrultusunda 2004 clio sedan 1.4 olarak tercih etmek zorunda kaldım.Çok şükür ayağımızı yerden kesiyor ama 120 km/h dan sonra kanatlanıp havalanacak gibi olması ve yolda yer yer bayılarak ilerlemesi bende oyuncak araba kullanıyor hissi uyandırıyor maalesef.öyle çok süratli giden biri değilim ama yol müsait olunca şeytan şöyle bir dürtüyor bas diye.sanırım içimde gizli bir hız tutkusu var.Hal böyle olunca da ivmelenme ve süratlenme olarak beni tatmin edebilecek bir araç olmasını isterim.Bunların üzerine illaki aslan besleyen yemine razı olacak ama yakıt konusunda mümkünse öyle çok afaki değerler görmeyeceğim bir model olursa tadından yenmez.Hoş gerçi emektar cliomdan sonra fokus bile bende ralli aracı hissi oluşturur ancak almışken mümkünse tabi caizse ömürlük kullanabileceğim bir şey olsun istiyorum.Aklımda 2.0 Cdti Biturbo 195 hp 400 nw torklu 4x4 bi canavar sahiplenmek var ama siz değerli kullanıcıların tavsiyeleri benim için çok önemli.bütçem 120.000-130.000 civarında.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Acaba İnsignia mı????
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: kazim450 View PostAklımda 2.0 Cdti Biturbo 195 hp 400 nw torklu 4x4 bi canavar sahiplenmek var
ama siz değerli kullanıcıların tavsiyeleri benim için çok önemli.bütçem 120.000-130.000 civarında.
olmasına rağmen sizi üzebilir, 7-8 bin km yıllık ortalama sürüş için çok doğru bir seçim olmayabilir.
Size A2 kasa 1.4T 140 hp veya 1.6T 170 hp cosmo (flexride olursa tadından yenmez) öneririm,
her iki versiyon direkt silindir içine enjeksiyon yaptığından ayrıca tercih önceliği olan araçlardır bence.
Yok , dizel olsun derseniz 1.6 cdti 136 hp ,çevre görüş2 ve flexride , deri döşeme iyi olur, ama sizin
bütçe ile makul km yapmış bir araba bulunur, alınır mı emin değilim.
Umarım gönlünüze göre bir araba bulursunuz.Son düzenleme: Şaman TÜRKSOY; 06.01.2020, 10:08.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Afaki değerler terimini sizin için tanımlar mısınız? Normalde 9-10 litrelerde olan yakıt ortalaması basınca 15 litrelere çıkınca sizin moralinizi bozacaksa size 1.4 turbo + LPG tavsiye edebilirim.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
-
Arkadaşımız 'Afaki değerler' derken uçuk , çok yüksek miktarda yakıt sarfiyatı demek istemiş
herhalde, ama diyememiş
TDK sözlük:
sf. (a:fa:ki esk. 1. Gereksiz, önemsiz (söz): Biraz afaki sohbetten sonra oradan kalktık. -A. Rasim.
2. Bir kaynağa dayanmayan, hayalî.
Kelimenin manası bu , öyle olunca 'afaki değerler' biçimindeki kullanım yanlış olmuş.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: kazim450 View PostAfakiden kastım şehir içinde kilometrede 0.80 kuruşu geçmesi.bu birazda kullanıma bağlıdır illaki.Sakin kullanımda en fazla ne yakar bu 2.0 195 beygirlik çift turbolu insignia.kullananlar varsa cevaplarsa sevinirim
2.0T 220 hp 4X4 ile kritik aylarda 14-15 litre görmüşlüğüm var, ama biturboda hiç görmedim
Kocaeli-Gebze için söyleyeyim , 9 litre , bu sarfiyat yazın (temmuz-ağustos) ve kışın (ocak-şubat) şiddetine göre birkaç ay 10 litreleri görebilir.Son düzenleme: Şaman TÜRKSOY; 08.01.2020, 13:59.
Yorum
Yorum