Arkadaşlar 1.6 Turbo insigniam var lastikler 225-55-17 herneyse arkadaşlarımın yanından dönüyodum saatte geç olmuştu arabayı alalı bir ay oldu yol bomboştu bi yapıştırayım dedim 140 a geldim önümdeki araba sert firen yaptı bende hızımı kesmeden sertçe sağa geçtim ve direksiyon hakimiyetimi kaybettim bi sağa bi sola bi sağa derken panik yapmadım topladım aracı ve bu araba hakkındaki tüm hayallerim heveslerim yıkıldı gözümde çok büyütmüşüm dedim şimdi basmaya şerit değiştirmeye korkar oldum
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Direksiyon hakimiyetimi kaybettim
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Orhan5534 View PostArkadaşlar 1.6 Turbo insigniam var lastikler 225-55-17 herneyse arkadaşlarımın yanından dönüyodum saatte geç olmuştu arabayı alalı bir ay oldu yol bomboştu bi yapıştırayım dedim 140 a geldim önümdeki araba sert firen yaptı bende hızımı kesmeden sertçe sağa geçtim ve direksiyon hakimiyetimi kaybettim bi sağa bi sola bi sağa derken panik yapmadım topladım aracı ve bu araba hakkındaki tüm hayallerim heveslerim yıkıldı gözümde çok büyütmüşüm dedim şimdi basmaya şerit değiştirmeye korkar oldum
Her olayın kendine has şartları vardır. Dolayısı ile yaşadığınız durumu en iyi siz bilirsiniz. Bahsettiğiniz hızda aracın stabilitesi nasıl tepki verdi gözlemlemişsiniz. Alttaki linkte yaptığınız hızın yarısı hızda bile ani şerit değişikliğinde aracın tepkileri gösteriyor.
Yine de ne kadar güvenli olursa olsun 4 teker üzeri bir araç kullanıyoruz. Önce emniyet.
Prueba, imágenes, precios, seguro y fichas técnicas y de equipamiento del Opel Insignia Grand Sport 2017 en: https://goo.gl/AURYtKDeja la sensación de que es...
Kurban bayramı dönüşü Kırşehir'den geçerken gece vakti çok kısa mesafeden köpek önüme atlamıştı.
Fren eşliğinde şerit değiştirerek sorunsuz kaçabildim. O anda başka bir araçla aynı durumu yaşasaydım sanırım bu kadar kolay olmayacaktı ki geçmişte olmamıştı daha uzun mesafe olmasına rağmen bir hayvana çarpmıştım.
Geçen yıl ve bu yıl sadece kurban bayramlarında toplamda 10 bin km üzeri yol yaptım.
Anadolunun farklı şehir ve kasabalarında bir çok kez tehlikeli durumlar yaşadım.
Kendi dalgınlığım veya karşı tarafın hatası. Yine de çok şükür en ufak bir kazaya bile karışmadım.
Sorunsuz atlatmamın çoğu kendi yeteneğim olmadığı kessin.Yani bir çok araç kullandım.
Insignia ile yaşadığım riskli durumları geçmişte kullandığım araçlardan biri olsaydı muhtemelen iyi sonuçlanmazdı.
Ama ne olursa olsun emniyetli hızlarda seyir etmek doğrusu. Yani bu araçla bir şey olmaz deyip can emniyetini asla risk etmemeliyiz.
Subaru XV 1.6i Xtreme Benzin.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
o süratlerde keskin direksiyon hareketiyle yapılan her türlü fren lastiklerde iyi değilse büyük tehlikedir. çok geçmiş olsun.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Geçmiş olsun. Lastikleriniz iyi durumda değil belli ki. O hızlarda pek çok sefer sert manevra yaptım, başka araçların hallice savuracağı yerlerde şeride oturmuştu. Hatta youtube da insigniateam sırat köprüsü diye aratırsanız FacomX in kamerasına yakalandığım fena bir durum var. O sırada hızım çok daha fazla idi.34 ST 579 '09 C180 Kompresor
BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri
Yorum
-
Öncelikle geçmiş olsun. Anladığım kadarı ile lastikler ince. Önceki sahibi yakıt tasarrufu olsun diye ince taktırmış olabilir. Standart taban genişliği bu araçlarda 245 olmalı. Bende bi kaç tehlikeli olay atlattım ve önceki araçlarımdan herhangi biri olsaydı inanın çoktan sonu kötü biterdi. Bu araçlar gerçekten sınıfının en iyi yol tutuşa sahip araçları diyebilirim,benim gözümde.
Yorum
-
Öncelikle geçmiş olsun diyeyim,arabanız sınıfının en iyi yol tutan araçlarından biri, düz hat denge kontrol
donanımı var, aksi halde o hızda yolda kalmanız mümkün olmazdı, her donanımın fizik kuralları içerisinde
işlev göreceğini hiç akıldan çıkarmamak lazım. 140 km hızla 30 derece viraja girerseniz hiçbir donanım
sizi yolda tutamaz, tıpkı bunun gibi...
Yorum
-
Geçmiş olsun. Benim de yazlık ölçüm 245/45/18 iken kışlıklarda sizin de belirttiğiniz 225/55/17 ölçüsünü kullanıyorum ve farkettiğim kadarıyla aracın yetenekleri bu ölçüyle azalıyor.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
-
Bece de olay lastiklerle ilgili. Aracımda 245/45/18 var bu sene Bodrum'da gece 2 kez viraja çok sert girdim arka şöyle bir sallandı ama hemen dengelendi ve yola devam ettim, başka bir araçla olsa kesin spin atmış ya da arkayı bir yerlere vurmuştum. Bu lastik boyutunda araç resmen asfalta yapışıyor dediğiniz gibi bir durum yaşanması çok çok zor.
Yorum
Yorum