Eski insignia müdavimleri yeni kasadan daha çok 2015-2016 son makyajlı tercihleri dikkatimi çekiyor. Yeni kasa tercihinin sanki daha az olduğunu görüyorum. Sadece fiyat mı etken desem de sanki bir önceki kasa daha mı etkiledi bizi acaba. Opel den bir makyaj gelebilir mi? İnsignia aşkı bir başkadır her zaman.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Mesela yarın yeni bir araç almaya gidiyoruz diyelim ve Okm yeni insignia alır mıyız? Evetse neden? Hayırsa neden?
Collapse
X
-
En dolusundan 1.6 litre dizel 136 beygir bir Insignia GS almaya kalksak verilmesi gereken para 240-250bin TL civarında. Öncelikle herkesin bir otomobilden beklediği şeyler farklıdır. Ben şahsi fikrimi belirtmek istiyorum:
1) Güç desen tatmin edici değil. 250bin TL verip 136 beygir araca binmem.
2) Çekiş desen, büyük araçların önden çekişli olması zaten saçmalık. Lastiklerim iyi olmasına rağmen 1.4T 140 beygirlik araç ile ortalamanın biraz üstü seviyede gaza basarak kalkamıyordum çünkü patinaj kaçınılmaz. Arkadan itiş veya 4 çeker şart.
3) Opel'in özellikle iç kısımda malzeme kalitesini geliştirmemesi çok büyük sıkıntı. Trim sesinin Insignia GS'de de mevcut olduğunu söyleyen bir çok kullanıcı var. Onların yalancısıyım. Daha 3-4 yaşlarına geldiklerinde ne gibi kronik sorunlar çıkaracakları meçhul.
Ailecek kullanım için araç alınacaksa hem büyüklük, hem yakıt tüketimi açısından düşünülebilir. Ama sıfır km olup da hem güçsüz hem ortalama malzeme kaliteli bir araca 250bin TL vermek bana çok mantıksız geliyor. İkinci el temizini aramak daha mantıklı.
Kafa bulandırmadan net bir cevap vermek gerekirse, eski kasalara göre daha az tercih edilmesinin en büyük sebebi fiyatı.1.4T Edition Elegance - Yeni Stil Paketi - Sunroof
- Beğenmeler 2
-
SIFIR arabadan bahsediliyorsak fiyatlar o kadar yükseldi ki kıydırık dediğiniz arabalar bile 120-150 bin TL arası artık. 250 bin TL'ye sıfır Insignia ben de almam ama illa ki sıfır alınacaksa Insignia en iyi seçeneklerden biridir. Ama o kadar para vereceksem gider 5.20i, veya E180 bakarım 2. el.
Trim sesine gelince çok takılıyorsanız çözümü var söküp destek maddeleriyle sesi sıfırlıyorlar, katılıyorum olmamalı ama en azından çözümü olan bir basit bir sorun. Motor gücü ise eleştirilecek kadar değil tersine gayet iyi, arabanın ıslak ağırlığının 1650-1700 kg civarında gibi yüksek olduğunu akıldan çıkarmamak gerek.
Ama bugün gidip de 2. el 2016-2017 makyajlı kasadan daha iyi seçenek yok bence. 100-150 bin TL arası D sınıf gayet kaliteli bir araba alıyorsunuz ki bu rakamlara bence rakipsiz.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: CB View PostEn dolusundan 1.6 litre dizel 136 beygir bir Insignia GS almaya kalksak verilmesi gereken para 240-250bin TL civarında. Öncelikle herkesin bir otomobilden beklediği şeyler farklıdır. Ben şahsi fikrimi belirtmek istiyorum:
1) Güç desen tatmin edici değil. 250bin TL verip 136 beygir araca binmem.
2) Çekiş desen, büyük araçların önden çekişli olması zaten saçmalık. Lastiklerim iyi olmasına rağmen 1.4T 140 beygirlik araç ile ortalamanın biraz üstü seviyede gaza basarak kalkamıyordum çünkü patinaj kaçınılmaz. Arkadan itiş veya 4 çeker şart.
3) Opel'in özellikle iç kısımda malzeme kalitesini geliştirmemesi çok büyük sıkıntı. Trim sesinin Insignia GS'de de mevcut olduğunu söyleyen bir çok kullanıcı var. Onların yalancısıyım. Daha 3-4 yaşlarına geldiklerinde ne gibi kronik sorunlar çıkaracakları meçhul.
Ailecek kullanım için araç alınacaksa hem büyüklük, hem yakıt tüketimi açısından düşünülebilir. Ama sıfır km olup da hem güçsüz hem ortalama malzeme kaliteli bir araca 250bin TL vermek bana çok mantıksız geliyor. İkinci el temizini aramak daha mantıklı.
Kafa bulandırmadan net bir cevap vermek gerekirse, eski kasalara göre daha az tercih edilmesinin en büyük sebebi fiyatı.
birisi olarak bu değerlendirmenizi büyük bir haksızlık olarak gördüğümü üzülerek bildiririm
240-250 bin verilip alınmaz dediğiniz arabanın armasını değiştirip vitrine koysanız o teknik ve elektronik donanımla
fiyatı 100 bin dolar olur.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Alp View PostEski insignia müdavimleri yeni kasadan daha çok 2015-2016 son makyajlı tercihleri dikkatimi çekiyor. Yeni kasa tercihinin sanki daha az olduğunu görüyorum. Sadece fiyat mı etken desem de sanki bir önceki kasa daha mı etkiledi bizi acaba. Opel den bir makyaj gelebilir mi? İnsignia aşkı bir başkadır her zaman.
B kasa pek çok yönden A kasadan farklı, anlatmaya kalksak hikaye uzar gider
Makyajlı yeni kasa yolda diye haberler yapıldı, sonbaharda Frankfurt otomobil fuarında
tanıtımı yapılacakmış, ama Türkiye'ye ne zaman gelir bilmiyorum.
Yorum
-
Donanım ve içerik olarak en mantıklı seçim yine Insignia olur fakat şuda bir gerçek ikinci el piyasası bir vww ,mercedes,Bmw kadar hızlı ve hareketli değil ınsignidaki özellikleri olan saydığım markalardaki araçlar en az iki katı daha pahalı burada önemli olan şu verdiğin para karşılığında alınabilecek en iyi araçmı yoksa yaşı küçük ve donanımlı bir insigniaya verilecek paraya karşı marka bir araç alıp donanımı eksi ve yaşı ihtiyar bir araçmı alma sorusu ise tamamen tercih meselesidir.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
1.6 T 180 hp başlayarak 2.0 T 220 hp 4x4 , 2.0 T 195 cdti 4x4 olmak üzere altı farklı insignia sahibi olmuş
birisi olarak bu değerlendirmenizi büyük bir haksızlık olarak gördüğümü üzülerek bildiririm
240-250 bin verilip alınmaz dediğiniz arabanın armasını değiştirip vitrine koysanız o teknik ve elektronik donanımla
fiyatı 100 bin dolar olur.1.4T Edition Elegance - Yeni Stil Paketi - Sunroof
- Beğenmeler 3
Yorum
-
1.6 cdti motor & exclusive donanımla getirilirse country tourer’a talibim. Ancak Opel Tr bu tip isteği olan müşterileri PSA ürünü Grandland’e yönlendiriyor.
2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi
Yorum
Yorum