Cok gecmis olsun. Insallah en kisa sürede cözersiniz bu sikintiyi. Sandik motor getirtmenize gerek kalacagini düsünmüyorum. Deger kaybi konusunda da sigorta sirketini sikistirin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Benzinli aracima motorin koydular !!!
Collapse
X
-
Aracı dün akşam teslim aldım. buji değişikliği yağlar ve filtreler değişikliği depo temizliği yapılmış depoya benzin katkısı falan atılmış ama araç hala yokuşlarda ve gaza yüklenince silkeleme yapıyor. bunun zamanla geçeceği söylendi. her depoda benzin katkısı koyun 5-6 depo boyunca dediler. 1800 tl civarında tutmuş karşı taraf ödedi2014 COSMO 1.6 TURBO 170 HP - CARBON FLASH BLACK - 19 İNÇ JANT - ÇİFT ÇIKIŞ EGZOZ/DİFÜZÖR
Yorum
-
Muhtemelen kalan mazotla benzin aynı anda yakıt hattında buluştuğu ve bunun da olmaması gerektiği için oluyordur. Benzin iyice her yerinde dolaştıkça bu sorunlar kalkar diye düşünüyorum. Size düşen burda sabırlı olmak. Bu da sizin imtihanınız. Bu arada ekstra masraf çıkarsa faturalandırmayı unutmayın ve o benzin istasyonundan talep edin.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Wolverine View PostMuhtemelen kalan mazotla benzin aynı anda yakıt hattında buluştuğu ve bunun da olmaması gerektiği için oluyordur. Benzin iyice her yerinde dolaştıkça bu sorunlar kalkar diye düşünüyorum. Size düşen burda sabırlı olmak. Bu da sizin imtihanınız. Bu arada ekstra masraf çıkarsa faturalandırmayı unutmayın ve o benzin istasyonundan talep edin.2014 COSMO 1.6 TURBO 170 HP - CARBON FLASH BLACK - 19 İNÇ JANT - ÇİFT ÇIKIŞ EGZOZ/DİFÜZÖR
Yorum
-
Çok büyük geçmiş olsun..yarın ilk iş depo kapaginin sağına soluna içine benzin ibareli bir yazı yapıştırmak olucak .Ben sizin yerinizde olsam servise bırakır bu iş halloluncaya kadar aracı geri istemiyorum derdim..sıfır motorsa sıfır motor ama zarar karsilanmali yazık günah
Yorum
-
Öncelikle çok geçmiş olsun. Benzeri olay benim de başıma geldi ama dizel aracıma benzin konulmuştu. 3-5 km gittikten sonra araç silkelemeye başladı ve sonra stop etti. Yakıt fişinden durumu anlayıp benzin istasyonu ile konuştum ve aracı anlaşmalı oldukları bir özel servise çekerek yakıt boruları, bujiler, vb. değişti. Sonrasında hiçbir sorun yaşamadım. Ama o zaman servis ve konuştuğum kişiler aracı zorlasaydım yatak saracağını söylemişlerdi. Tersi durumda, yani benzinli araca mazot konulması durumunda sadece deponun temizlenmesi yeterli demişlerdi.
Kısacası bence yakıt sisteminde kalan yakıt sebebiyle bu sorunları yaşıyorsunuz, sanırım yakıt borularını vb değiştirmediler kalan artıklar aracı zorluyor. İyi bir temizlik yapılırsa sorun yaşanmayacağını düşünüyorum.
Tekrar geçmiş olsun.
Yorum
-
Psa grubunun eskilerde dahil hd motorlar çok dayanıklı ve kaliteli kim ne derse desin.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Yorum
-
Renault motorları da oldukça kaliteli ve sorunsuz. 3. dünya ülkeleri için üretilen Symbol vb modelleri saymazsak Fransız araçları genel olarak sorunsuz. Hele Opel'le kıyaslarsak kesinlikle daha sorunsuz.
Benim önceki aracım Megane 3 ST idi, 100.000 km kullandım ve 1 tek sorun bile yaşamadım; saat gibi çalışıyordu.
Yorum
-
Bende de önceden megane1 vardı makyajlı kasa ve full servis bakımlı.Reno 100bini geçmeye başladı mı servis ister derlerdi inanmazdım.Sakin ve dikkatli kullanırım genek olarak. 120bini gördüğümüz gün yavaş yavaş kaşıntısı tuttu ve sattığım güne kadar illalah dedirtti. Servisi değiştirseydin diceksiniz,onuda yaptım.Neyse sattım kurtuldum,bir daha asla renoya yaklaşmam.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View PostMegane 1 Türk malı mıydı? Benim araç ithaldi; 100.000'i devirdiğinde araçta hiç bir sıkıntı veya eskime/yıpranma belirtisi yoktu. Ortadoğu ve Rus pazarı için üretilen Renault'lar daha kalitesiz oluyor, belki Megane 1 de öyleydi.
Yorum
Yorum