Sizin araç 350nm tork üretiyor. 0-100 hızlanmanız 9sn değil, videoya göre 7-8sn aralığı. Aracınızın hızlanmasından gördüğüm kadarıyla aracınızda sorun felan yok. Bir nebze daha iyi hızlanma için manuele alıp zamanlamayı iyi yaparak vites geçişiyle sport modda iyileştirme yapabilirsiniz ancak bu zamanlamayı her zaman tutturmak, yani her vites değişiminde yakalamak kolay değil. Yine de birkaç denemede tecrübe kazanılabiliyor.
Öte yandan bmw şanzıman olarak zf şanzıman sunuyor, sanırım manuel, daha hafif bir araç(yaklaşık 200kg), jantlar 17" ve o araçta da sport mod olabilir. 0-100 değeri insignia dan 0,6sn daha iyi (7,3sn), bunlar da getirisi. Ben yine de diyorum ki sizin aracınız uzun solukta bmw yi alır ancak bmw de stok olacak. 3,20i ler 5,20lerden daha iyi bir hızlanma sunuyor.
Arkadaşta 40.yıl m paket 3.20i vardı, sattı, satmadan bir ara araçla kırmızıda sport modda kalkış yaptım, sport plus a geçmedik üstelik, dehşet bir ivmelenme ile vites geçişlerinde sıfır denecek kadar az sarsılma ile tüm araçlar dikiz aynasında küçüldü gitti. Zf şanzımanın üstünlüğünü aynen gördüm. Şu anki aracım makyajlı flexi şase 170 lik 1.6t. Beygir ve tork değerlerimiz aynı olduğu halde 0-100 9.9sn diye geçiyor ve bmw ye göre 2,5sn yavaş bir araç. Bu etkenler sebebiyle benim aracın da bmw yi yakalaması zor..
Bir başka etken olarak araçların max tork ve beygiri verdiği devir değerlerine bakalım.
Sizin insignia max. torku 2000-4000 devir bandında verirken bmw 1250-4500 devirde veriyor, yani max. torku sizin araca göre daha düşük devirde yakalayıp uzamaya başlıyor.
Sizin araç max. beygiri 5300 devirde sunarken bmw 5000 devirde sunuyor.
Bunlar da bmw için artı hızlanma sağlar.
Bence ilk baştan başlasanız dahi sizi kalkıştan itibaren geçecek bir araç ancak yüksek hızlarda soluğu kesilip sizin aracın arada belirgin bir fark olmadan uzayacağını düşünüyorum.
Hatalarım olabilir bilgi olarak, yaptığım araştırmada bu bilgilere ulaştım.
Ben olsam önce de dediğim gibi bu durumu hiç kafaya takmazdım. İnsignia nın en kral araçlarından birini kullanıyorsunuz, keyfine bakın..
Öte yandan bmw şanzıman olarak zf şanzıman sunuyor, sanırım manuel, daha hafif bir araç(yaklaşık 200kg), jantlar 17" ve o araçta da sport mod olabilir. 0-100 değeri insignia dan 0,6sn daha iyi (7,3sn), bunlar da getirisi. Ben yine de diyorum ki sizin aracınız uzun solukta bmw yi alır ancak bmw de stok olacak. 3,20i ler 5,20lerden daha iyi bir hızlanma sunuyor.
Arkadaşta 40.yıl m paket 3.20i vardı, sattı, satmadan bir ara araçla kırmızıda sport modda kalkış yaptım, sport plus a geçmedik üstelik, dehşet bir ivmelenme ile vites geçişlerinde sıfır denecek kadar az sarsılma ile tüm araçlar dikiz aynasında küçüldü gitti. Zf şanzımanın üstünlüğünü aynen gördüm. Şu anki aracım makyajlı flexi şase 170 lik 1.6t. Beygir ve tork değerlerimiz aynı olduğu halde 0-100 9.9sn diye geçiyor ve bmw ye göre 2,5sn yavaş bir araç. Bu etkenler sebebiyle benim aracın da bmw yi yakalaması zor..
Bir başka etken olarak araçların max tork ve beygiri verdiği devir değerlerine bakalım.
Sizin insignia max. torku 2000-4000 devir bandında verirken bmw 1250-4500 devirde veriyor, yani max. torku sizin araca göre daha düşük devirde yakalayıp uzamaya başlıyor.
Sizin araç max. beygiri 5300 devirde sunarken bmw 5000 devirde sunuyor.
Bunlar da bmw için artı hızlanma sağlar.
Bence ilk baştan başlasanız dahi sizi kalkıştan itibaren geçecek bir araç ancak yüksek hızlarda soluğu kesilip sizin aracın arada belirgin bir fark olmadan uzayacağını düşünüyorum.
Hatalarım olabilir bilgi olarak, yaptığım araştırmada bu bilgilere ulaştım.
Ben olsam önce de dediğim gibi bu durumu hiç kafaya takmazdım. İnsignia nın en kral araçlarından birini kullanıyorsunuz, keyfine bakın..
Yorum