Babamın toyotasına arkadan çarpmaları sonrasında tamponun altında yer alan şase bağlantı noktaları bizim aracın tamponunda bunun biraz daha büyüğü bi eser bırakmıştı. Bence senin araca birileri arkadan temasta bulunmuş ve içeride yer alan şase bağlantı noktasının bi ucu içeriden şişirmiş tamponunu.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Fikri olan varmi ? BU nedir?
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Hunsignia View PostArac yedi yilda hic boya gormedi , boya görsün istemiyorum . Satarken fiyat kiriyorlar boyali parca oldugu icin sebebi o yani. Tesekurler
Yorum
-
Aynı olay önceki aracımda Octavia'da olmuştu. Arkadan hafif darbe alındığında esnek olan plastik tampon içeri girip tekrar eski halini alıyor. Yalnız arka tampon bağlantı somunları buna benzer çıkıntılar yapıyor. Bir de değinmişken tampon içindeki koruma sacını eğdiği için arka tampon korumanız zayıflıyor. Sonrasında oluşacak darbelere karşı tamponunuz zayıflıyor ve plastik tamponda kırılma yaşanıyor. Bence kontrol ettirin. Koruma demiri eğilmişse düzelttirin. Boya takıntısını milletçe bırakmamız lazım. Trafikteki seyir yapan tüm araçlar kaza riski taşır, sonucunda tamir edilip boyanması gerektiğine göre, boya olayı yağ değiştirme gibi bir olay olarak bakmamız lazım. Perte çıkmış araçlardan bahsetmiyorum. Bu güne kadar kullandığım tüm araçlarım da vernik atan yerleri ve sürtmeleri hiç düşünmeden boyattırdım. Fotolarını da çektim. Satarken de hiç sıkıntı çekmedim. Orjinal araba almak isteyen, trafikte dolaşan arabaya bakmamalı bence. Boya işini fazla kafaya takmayın. Benim mantığıma göre trafikte dolaşan tüm araçlar bakımlı olabilir, görüntüsü ve kondüsyonu süper olabilir ama orjinal olamaz. Aracınıza iyi bakın, zaten müşteri bakımlı arabadan anlar.Son düzenleme: kursat42; 11.08.2018, 09:51.
Yorum
Yorum