Araçta nasıl değişimler oldu? Performans elbette artmıştır, başka bir fark oldu mu? Alt devirler mi güçlendi, üst devirler mi? (Normalde SIDI dizeller gibi alt devirleri çok güçlü, üst devirleri cansız bir motor)
Ben en çok bu arabada şanzumanın ağır kalmasından şikayet ediyordum.Yazılımdan sonra arabamı tanıyamadım.Alt devirlerde de üst devirlerde de gayet başarılı.İlk deneme turuna çıktığımda gaza dokundum araba altımdan kaçacak sandım memnun kaldığım performansın en başında şanzuman geliyor.Artık gaza bastığımda şanzuman beni çok iyi ve hızlı anlıyor.Bundan sonra aldığım bütün arabalara da yaptırmadan binmem diyorum.(bu benim kendi fikrim)
Ben en çok bu arabada şanzumanın ağır kalmasından şikayet ediyordum.Yazılımdan sonra arabamı tanıyamadım.Alt devirlerde de üst devirlerde de gayet başarılı.İlk deneme turuna çıktığımda gaza dokundum araba altımdan kaçacak sandım memnun kaldığım performansın en başında şanzuman geliyor.Artık gaza bastığımda şanzuman beni çok iyi ve hızlı anlıyor.Bundan sonra aldığım bütün arabalara da yaptırmadan binmem diyorum.(bu benim kendi fikrim)
Teşekkürler hocam, tam istediğim tarz bir cevap olmuş. Anladığım kadarıyla sadece "yüklenince" değil, her devirde, her hızda canlanma var ki bu tam istenen sonuç.
Orijinal takıntım olmasa ve performans beklentimi karşılamasa direk yaptırırdım bu cevaptan sonra. Ama araçla oynamaya ceseret edemiyorum, belki 50-60.000 km'den sonra yaptırırım.
İzledin mi abi videoyu sence 2cr mi yoksa remaps mı , bana 2 cr özellikle serhat abi daha samimi geldi, o yüzden onlara yaptırmayı düşünüyorum, yaklaşık 30 tanr 1.6 sidiye yaptık dedi de kobay aracı olmak istemiyorum açıkçası
Videoyu buldum izledim, sonuç çok saçma) sanki ikiside 1.6 cdti gibi bir karşılaştırma olmuş.
iki markayla da deneyimim yok, sadece 2cr’nin astra j 1.6 dizelini kullandım kısa bir mesafe.
2cr benim gözümde racechip tarzında bir marka ve daha önce de yazdığım gibi satış pazarlama taktiklerini sevmiyorum.
Remaps Türkiye şartlarında ultra ultra profesyonel ve kurumsal bir marka.
bu arada samimi deyince aklıma geldi, sözüm meclisten dışarı
Bende orjinallerden yanayım. Bu tarz yazılımlar yakıtı fazla göndererek motoru canlandırıyor. Bi bakıma ibre yanıltması diyebilirim. 2000 devirdeki araca 3000 devirdeki gibi yakıt gönderiyor. Tabi keyifli oluyor ama araç icin uygun değiller.
Bursada yaptırdım 1.200 tl maliyeti oldu.Ben de çok takıntılıyım orjinallik konusuna.Ama öyle bi durum olmuyo emin olabilirsiniz,yine de son karar sizin tabi
Cevap için teşekkürler, ancak "nerede" sorusundan kastım "hangi firmada" idi. Ben de remaps'in sayfasındaki bilgileri inceleyince güvenilir buldum. Her şeyden önce 195bg gibi daha makul bir değeri açıkça beyan etmeleri bende olumlu bir izlenim bıraktı.
Turbo ve şanzımanla ilgili uzan vade tereddütlerim var ama yaptırırsam sanırım ben de Remaps'i tercih edeceğim.
Yazılımlı olarak henüz 2.000km yol yapabildim. Şuana kadar hiç bir sıkıntım olmadı. Stok haliyle gerçekten çok fark ediyor. Her devirde canlılık aldığımı görebiliyorum. Aracımda yazılım haricinde downpipe işlemi komple egzoz sistemi değişimi ve kutu içi kn hava filtresi değişiminide gerçekleştirdim. Dyno ya cıkmadım henüz.İşlemi yapan arkadaşlar 230 gb'lerden bahsediyorlarda (stage 2) olarak tahminen 205-210 bg seviyelerinde araç. Yakıt konusunda şehir içinde öyle aman aman bi farklılık olmadı. 0,5 lt kadar azalma söz konusu eko kullanımda. Performanslı kullanımı tüketim verileri yine aynı seyirlerde (9,8-10,3 lt arasında). Yazılımdan sonra insanın arabayı otomatikte kullanası gelmiyor manuel 4000+ devirlerde devam
Yorum