Değerli arkadaşlarım, bildiğiniz gibi geçtiğimiz perşembe günü bir Ekselans sahibi oldum.
05.06.2017 tarihinde trafiğe çıkmış bir araç, 14650 km yol yapmış. İlk peryodik bakım için
haftaya cumartesi randevu aldım, bu arada sol arka dış stop biraz su almış, garantiden değiş-
tirecekler.
23,02,2017 Cuma günü 670 km yolculuk yapma şansı doğdu, hem tanışmak hem test için
bu fırsatı değerlendirdim.
Hepinizin çok ilgileneceğinizi tahmin ettiğim için önce yakıt bilgisi vereyim, 6,5 lt/100 km yakıt sarf
etti, güncel fiyatlarla km başına 33 krş , hiç fena değil. Yeri geldi 200 gördüm, yeri geldi 130 gittim.
90 km sabit hızla 5,5/6 litre görmek mümkün olur diye düşünüyorum.
Bu araç hakkında Çağrı Kardeşim çok detaylı bir test yapıp sitede paylaşmıştı, bu yüzden ayrıntıya
girmek istemedim, merak eden aşağıda vereceğim linki inceleyebilir. Benim arabam bu testin yapıldığı arabadır.
Çağrı Kardeşin bu son derece isabetli ve objektif aktarımlarına birkaç şey eklemek isterim.
Arkadaşlar, bu araba İnsignia değil, isim benzerliğinden başka benzeyen tarafı yok.
Süspansiyon premium tabir edilen araçlarla hemen hemen aynı, jant çapını 17 inç olarak seçip bir
de yumuşak lastik taksanız tıpatıp aynı olur. Bundan önce beş ayrı İnsignia tecrübesi yaşamış olan
biriyim, bu araba İnsignia değil, başka bir şey, onu yaşamak lazım, anlatmak zor.
2.0 cdti 4x4 170 hp aracımı satıp aldım, başta çok tereddütler yaşadım, acaba attan inip eşeğe mi
bineceğim diye çok tedirgin oldum. Ama şimdi anladım ki endişelerimin hepsi yersizmiş, performans,
yakıt , görsellik, teknik donanım , her bakımdan parasını fazlası ile hak eden bir araç, darısı dostlar başına.
05.06.2017 tarihinde trafiğe çıkmış bir araç, 14650 km yol yapmış. İlk peryodik bakım için
haftaya cumartesi randevu aldım, bu arada sol arka dış stop biraz su almış, garantiden değiş-
tirecekler.
23,02,2017 Cuma günü 670 km yolculuk yapma şansı doğdu, hem tanışmak hem test için
bu fırsatı değerlendirdim.
Hepinizin çok ilgileneceğinizi tahmin ettiğim için önce yakıt bilgisi vereyim, 6,5 lt/100 km yakıt sarf
etti, güncel fiyatlarla km başına 33 krş , hiç fena değil. Yeri geldi 200 gördüm, yeri geldi 130 gittim.
90 km sabit hızla 5,5/6 litre görmek mümkün olur diye düşünüyorum.
Bu araç hakkında Çağrı Kardeşim çok detaylı bir test yapıp sitede paylaşmıştı, bu yüzden ayrıntıya
girmek istemedim, merak eden aşağıda vereceğim linki inceleyebilir. Benim arabam bu testin yapıldığı arabadır.
Çağrı Kardeşin bu son derece isabetli ve objektif aktarımlarına birkaç şey eklemek isterim.
Arkadaşlar, bu araba İnsignia değil, isim benzerliğinden başka benzeyen tarafı yok.
Süspansiyon premium tabir edilen araçlarla hemen hemen aynı, jant çapını 17 inç olarak seçip bir
de yumuşak lastik taksanız tıpatıp aynı olur. Bundan önce beş ayrı İnsignia tecrübesi yaşamış olan
biriyim, bu araba İnsignia değil, başka bir şey, onu yaşamak lazım, anlatmak zor.
2.0 cdti 4x4 170 hp aracımı satıp aldım, başta çok tereddütler yaşadım, acaba attan inip eşeğe mi
bineceğim diye çok tedirgin oldum. Ama şimdi anladım ki endişelerimin hepsi yersizmiş, performans,
yakıt , görsellik, teknik donanım , her bakımdan parasını fazlası ile hak eden bir araç, darısı dostlar başına.
Yorum