Merhaba, grupta 2013 sonrası makyajlı kasa 1.6T 170 hp Manuel vites kullanan var mı? Almayı düşünüyorum ama kafamda deli sorular var. yardımlarınızı rica ediyorum.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İnsignia 1.6T 170 HP Manuel hk
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Postİlk fırsatta sizi arayacağım Deniz Bey. Siz ayrıca buraya da yazın forum ortamında herkes faydalanır
Tüm arkadaşlar için yazıyorum, aşağıdaki ilandaki aracı almayı düşünüyorum, araç hakkında yorumlarınızı ve aşağıdaki sorular hk düşüncülerinizi rica ediyorum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8453004/detay/
1- Araç manuel, otomatiğe göre yakıtı nasıl? istanbul içi ortalama 30 km/s lik trafik yoğunluğunda yakıt tüketimi ne olur? (10 lt ye kadar dayanabilirim :=) )
2- Manuel ilanlarda neredeyse hiç yok, tutulmadığı için mi, tercih edilmediği için mi? Satarken zorlanır mıyız?
3- Sürüş zevki otomatiğe göre nasıldır?
4- LPG konusunda ciddi zorlanacağız gibi, hem maliyetli hemde çok stabil değil gibi. Sizde LPG var mı?
5- 19 Jantlar konforu çok törpülüyor mu? (daha önce 2012 1.4T vardı stil 18 jantlı ve bir hayli sertti araç)
6- Son ve en önemlisi debriyaj 2009-2013 arası manuel modellerde olduğu gibi çok sert mi? Eski 1.4 de sol bacağım kas yapmıştı.Galeriden satılık ikinci el 2014 model Beyaz Opel Insignia 1.6 T Cosmo 72.000 TL - Türkiye' nin en büyük ilan sitesi sahibinden.com'da dakikada iki araba sahibini buluyor.Insignia 1.4T Edition Elegance + Stil + 18" + AFL + Navi
Yorum
-
Yoğunluktan arayamadım sizi bari buraya cevap yazayım
1- Araç manuel, otomatiğe göre yakıtı nasıl? istanbul içi ortalama 30 km/s lik trafik yoğunluğunda yakıt tüketimi ne olur? (10 lt ye kadar dayanabilirim :=) )
Genel olarak daha düşük diyorlar ama ben aracı günlük trafiğe sokmadığım için düzenli bir yakıt tüketimi verisi elde etmiyorum. Her türlü şart dahil genel ortalaması 10 ile 11 litre arası oynuyor. Bunların içinde pek tabi perşembe buluşmaları da var (), sakin uzun yollar da var. Gene de işim köprü yoğun trafiğine düştüğünde gözlemlediğim yakıt öyle pek de artmıyor. Bunun da sebebi otomatikteki gibi şanzıman uzun süre kavramda kalmıyor. Zaten ActiveSelect'in en çok şikayet edilen tarafı da 1'den 2'ye geçerken kavramada fazla kalması. Gene tamamen ara sokaklar dur-kalklar ve 1 km gidip kontak kapatmaların olduğu bir günde 13 litreyi görmüştüm. Bunu artık uç nokta diye yazıyorum. Sakin kullanıcılardan daha düşük ortalama tüketim verileri okumuştum.
2- Manuel ilanlarda neredeyse hiç yok, tutulmadığı için mi, tercih edilmediği için mi? Satarken zorlanır mıyız?
Araçtan ülkeye çok az geldi. Bildiğim kadarıyla da 2014'ten sonrası yok. Sanırım Opel'in satış politikası bu. Önce her versiyonu getirip sonra bunları azaltıyor. Tabi bir de insanların 2009'dan beri benzin+otomatik beklentisi vardı.
3- Sürüş zevki otomatiğe göre nasıldır?
Bu konuda ne desem bilmiyorum ki. Çok da otomatik kullanıcısı arkadaş var
4- LPG konusunda ciddi zorlanacağız gibi, hem maliyetli hemde çok stabil değil gibi. Sizde LPG var mı?
Hayır bende LPG yok ve taktırmayı düşünmüyorum. Bu maliyetler ve sorun yumağıyla istesem de verim alamayacağımı düşünüyorum.
5- 19 Jantlar konforu çok törpülüyor mu? (daha önce 2012 1.4T vardı stil 18 jantlı ve bir hayli sertti araç)
Makyajlı kasada süspansiyonlar yumuşadığı için 18" tam optimum seçenek olmuş. Bu sayede 19" bile hala yumuşak kalabilmiş. Bu yüzden bazı arkadaşlar 19" jantta yol tutuş hissinde makyajsız kasaya göre azalma olduğunu söylemişlerdi. Sanırım aracın yana yattığını hissetmelerindendi.
6- Son ve en önemlisi debriyaj 2009-2013 arası manuel modellerde olduğu gibi çok sert mi? Eski 1.4 de sol bacağım kas yapmıştı.
Makyajsız kasayı kullanmadığım için bilmiyorum. Bunu başka bir arkadaş cevaplarsa daha iyi olur.
Verdiğiniz ilana da baktım. Ben çok ikinci el araçtan anlamasam da alacak olsam o km'deki aracı almazdım. Ayrıca o plaka neden sökük?
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: leondeniz View Post1- Araç manuel, otomatiğe göre yakıtı nasıl? istanbul içi ortalama 30 km/s lik trafik yoğunluğunda yakıt tüketimi ne olur? (10 lt ye kadar dayanabilirim :=) )
2- Manuel ilanlarda neredeyse hiç yok, tutulmadığı için mi, tercih edilmediği için mi? Satarken zorlanır mıyız?
3- Sürüş zevki otomatiğe göre nasıldır?
4- LPG konusunda ciddi zorlanacağız gibi, hem maliyetli hemde çok stabil değil gibi. Sizde LPG var mı?
5- 19 Jantlar konforu çok törpülüyor mu? (daha önce 2012 1.4T vardı stil 18 jantlı ve bir hayli sertti araç)
6- Son ve en önemlisi debriyaj 2009-2013 arası manuel modellerde olduğu gibi çok sert mi? Eski 1.4 de sol bacağım kas yapmıştı.
Otomatik SIDI kullanıcısı olarak cevaplıyorum.
1. Bu konuda net bir rakam veremem ama tahminim otomatikten 1 lt kadar düşük olacağıdır.
2. D segmenti araçlarda genelde otomatik tercih edildiğinden diye düşünüyorum. Satışının otomatik versiyona göre biraz daha zor olacağını düşünmekle birlikte, "elde kalacağını" sanmam.
3. Sürüş zevki mutlaka otomatiğe göre çok daha iyidir. Tabii "sürüş zevki"nden kastınız gücü hissederek kullanmaksa. Ben neredeyse 20 yıldır günde en az 40 km (sadece işe gidiş geliş) araç kullandığım için artık sürüş zevki benim için "en kolay sürülen otomobil". Ancak SIDI motorun torkunu ve gücünü çok düşük devirlerde vermesi nedeniyle vites değişimi zorunluluğu oldukça az olacaktır, bu yüzden manuel versiyon sürüş kolaylığı açısından da tatmin edecektir.
4. LPG konusunda problem yaşamayı ve uğraşmayı göze alıyorsanız çözümler var ama bence yok kabul edin.
5. 19" denemedim ancak eski kasadan daha konforlu bir süspansiyonu var. Makyajlı kasa 18" versiyon, eski kasa 17" versiyondan daha konforlu. En önemli fark da süspansiyonun sessiz çalışması.
6. Bilmiyorum.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Eski bir 1.4 T kullanıcısı olarak benimde en rahatsız olduğum konu debriyaj idi. Yine sert ise istanbul trafiğinde çekilir gibi olmuyor. Hatta belkide insignia 1.6 T otomatiğe geçişimi de ona borçluyum. Size şunu söylemek isterim kullanıdınız mı bilmiyorum ama 1.4 t ile 1.6 t çok farklı cihazlar. yakıt olarak istanbul Ankara otobanda 120 km sabit hızla 6.3 yaktım. İstanbul da işim ile evim arası 1 km yakıt olarak pek bir şey diyemem. Çünkü sürekli kısa mesafe kullanıyorum. Sadece hafta sonları gezebiliyorum. Bir depo ile 400 km yapabiliyorum ben. Forum da 1.6 t ler hakkında çok keyifli bir araç olduğu söyleniyordu. Katılıyorum ve tavsiye ederim.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: eniskose View PostEski bir 1.4 T kullanıcısı olarak benimde en rahatsız olduğum konu debriyaj idi. Yine sert ise istanbul trafiğinde çekilir gibi olmuyor. Hatta belkide insignia 1.6 T otomatiğe geçişimi de ona borçluyum. Size şunu söylemek isterim kullanıdınız mı bilmiyorum ama 1.4 t ile 1.6 t çok farklı cihazlar. yakıt olarak istanbul Ankara otobanda 120 km sabit hızla 6.3 yaktım. İstanbul da işim ile evim arası 1 km yakıt olarak pek bir şey diyemem. Çünkü sürekli kısa mesafe kullanıyorum. Sadece hafta sonları gezebiliyorum. Bir depo ile 400 km yapabiliyorum ben. Forum da 1.6 t ler hakkında çok keyifli bir araç olduğu söyleniyordu. Katılıyorum ve tavsiye ederim.
Insignia 1.4T Edition Elegance + Stil + 18" + AFL + Navi
Yorum
-
Aracı alıp ilk doldurduğum 70 litre haricinde son kırmızı bölümün ortalarına gelmediysem 60 litreyi geçemedim. Işık yandığında 55 litre civarında yakıt alıyor.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum
Yorum