Herkese merhaba,
Uzun zamandır konu açmıyordum. Fırsat bulunca test ettiğim araçta yeni İnsignia olunca konu açmak istedim.
İnsignia Grandsport ile geçtiğimiz haftasonu 1500 km uzun yol yaptım. Videoda detaylı şekilde belirttim ama yine de özet geçmek isterim.
Araç çok uzun olmuş, diz mesafesinde bariz iyileşme var bu uzun yolda insana ayrı bir konfor sunuyor.
Bagaj aynı fakat cam ile liftback şekilde açılması yükleme alanında büyük kolaylık sağlıyor.
Motor eski kasa ile aynı ama hafiflik düşük hızlarda ekstra bir canlılık katmış ( 4 kişi dolu bagaj 120 kmh 2000 devirde vites ufaltmadan dik yokuşları tırmandı)
Excellence olmasa bile hız sabitleyici, far ve yağmur sensörü, 18" jant, arka karartılmış camlar, serit takip asistanı, apple car play, çarpışma uyarı sistemi, anahtarsız giriş ve çalıştırma olması memnun edici bir donanım sunuyor.
Olumsuz yön olarak;
üst hızlarda çabuk kesiliyor, sport modu yok ve tepkiler geç kalıyor.
İçi Astra K ile aynı üst segment araçta insan biraz farklılık arıyor. ( Excellence'de farklılık başlıyor)
Araç çok uzun olduğu için parklarda dar alanlarda sıkıntı yaşatıyor.
Araçla hızlanma videosundan tutun, pompadaki tüketim verisine kadar birçok noktaya videomda değindim. Sorunuz olursa ayrıca cevaplarım.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Keyifli forumlar.
Uzun zamandır konu açmıyordum. Fırsat bulunca test ettiğim araçta yeni İnsignia olunca konu açmak istedim.
İnsignia Grandsport ile geçtiğimiz haftasonu 1500 km uzun yol yaptım. Videoda detaylı şekilde belirttim ama yine de özet geçmek isterim.
Araç çok uzun olmuş, diz mesafesinde bariz iyileşme var bu uzun yolda insana ayrı bir konfor sunuyor.
Bagaj aynı fakat cam ile liftback şekilde açılması yükleme alanında büyük kolaylık sağlıyor.
Motor eski kasa ile aynı ama hafiflik düşük hızlarda ekstra bir canlılık katmış ( 4 kişi dolu bagaj 120 kmh 2000 devirde vites ufaltmadan dik yokuşları tırmandı)
Excellence olmasa bile hız sabitleyici, far ve yağmur sensörü, 18" jant, arka karartılmış camlar, serit takip asistanı, apple car play, çarpışma uyarı sistemi, anahtarsız giriş ve çalıştırma olması memnun edici bir donanım sunuyor.
Olumsuz yön olarak;
üst hızlarda çabuk kesiliyor, sport modu yok ve tepkiler geç kalıyor.
İçi Astra K ile aynı üst segment araçta insan biraz farklılık arıyor. ( Excellence'de farklılık başlıyor)
Araç çok uzun olduğu için parklarda dar alanlarda sıkıntı yaşatıyor.
Araçla hızlanma videosundan tutun, pompadaki tüketim verisine kadar birçok noktaya videomda değindim. Sorunuz olursa ayrıca cevaplarım.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Keyifli forumlar.
Yorum