Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia Grandsport Dizel Otomatik Uzun Yol İzlenimlerim

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia Grandsport Dizel Otomatik Uzun Yol İzlenimlerim

    Herkese merhaba,

    Uzun zamandır konu açmıyordum. Fırsat bulunca test ettiğim araçta yeni İnsignia olunca konu açmak istedim.

    İnsignia Grandsport ile geçtiğimiz haftasonu 1500 km uzun yol yaptım. Videoda detaylı şekilde belirttim ama yine de özet geçmek isterim.

    Araç çok uzun olmuş, diz mesafesinde bariz iyileşme var bu uzun yolda insana ayrı bir konfor sunuyor.
    Bagaj aynı fakat cam ile liftback şekilde açılması yükleme alanında büyük kolaylık sağlıyor.
    Motor eski kasa ile aynı ama hafiflik düşük hızlarda ekstra bir canlılık katmış ( 4 kişi dolu bagaj 120 kmh 2000 devirde vites ufaltmadan dik yokuşları tırmandı)
    Excellence olmasa bile hız sabitleyici, far ve yağmur sensörü, 18" jant, arka karartılmış camlar, serit takip asistanı, apple car play, çarpışma uyarı sistemi, anahtarsız giriş ve çalıştırma olması memnun edici bir donanım sunuyor.

    Olumsuz yön olarak;
    üst hızlarda çabuk kesiliyor, sport modu yok ve tepkiler geç kalıyor.
    İçi Astra K ile aynı üst segment araçta insan biraz farklılık arıyor. ( Excellence'de farklılık başlıyor)
    Araç çok uzun olduğu için parklarda dar alanlarda sıkıntı yaşatıyor.

    Araçla hızlanma videosundan tutun, pompadaki tüketim verisine kadar birçok noktaya videomda değindim. Sorunuz olursa ayrıca cevaplarım.

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Keyifli forumlar.


    instagram.com/muharremgokce05Yeni İnsignia Grandsport ile 1500 km yol yaptım. Uzun yol tüketimi ve kullanım rahatlığından tutun performansına kadar birçok no...
    2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

  • #2
    Kullanıcı gözüyle gerçek bir inceleme gibi olmuş. Teşekkürler.
    34HZD10

    Yorum


    • #3
      Eline sağlık muharrem her zaman takipteyiz..

      1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

      Yorum


      • #4
        Güzel bi test olmuş yakıtın bu kadar çok olmasının sebebi tamamen şanzıman. Yoksa manuel de şehiriçi verisi bile 4 küsür litrelerde. İnsignia çok güzel bir araç ama opel şu direksiyon işini bir türlü çözemedi ya ona yanarım doğrusu. Direksiyon tasarımı bence berbat ki bunu çoğu insandan duyuyorum. Birde direksiyon test ettiğim araçta 120 130 gibi hızlara çıktım ve istediğim sertliği bulamadım nedense ki araçta flexride vardı. Ama insignia nın yeni kasa ile çağ atladığı konular ise süspansiyon müthiş ötesi olmuş 2014 5.20 lerden konforlu olmuş. Yalıtım olarak motor sesi ciddi derecede azalmış premium seviyesinde. Rüzgar sesi zaten azdı ki sınıfında rüzgar sesini mondeo dan sonra en az alan araç diyebilirim. Yol sesi de 245 taban lastikle makyajlı kasa arasında dağlar var o derece azalmış ve cidden iyi olmuş makyajlı kasada yol sesi ciddi manada geliyordu o konuda da insignia beni oldukça mutlu etti. Şuan 2011 C5 var 1.6 dizel otomatik bakalım ilerleyen zamanda bir insignia da biz düşünebiliriz.
        İnsignia 1.6T Cosmo Metro Mavi DVD800

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: murat121 View Post
          Güzel bi test olmuş yakıtın bu kadar çok olmasının sebebi tamamen şanzıman. Yoksa manuel de şehiriçi verisi bile 4 küsür litrelerde. İnsignia çok güzel bir araç ama opel şu direksiyon işini bir türlü çözemedi ya ona yanarım doğrusu. Direksiyon tasarımı bence berbat ki bunu çoğu insandan duyuyorum. Birde direksiyon test ettiğim araçta 120 130 gibi hızlara çıktım ve istediğim sertliği bulamadım nedense ki araçta flexride vardı. Ama insignia nın yeni kasa ile çağ atladığı konular ise süspansiyon müthiş ötesi olmuş 2014 5.20 lerden konforlu olmuş. Yalıtım olarak motor sesi ciddi derecede azalmış premium seviyesinde. Rüzgar sesi zaten azdı ki sınıfında rüzgar sesini mondeo dan sonra en az alan araç diyebilirim. Yol sesi de 245 taban lastikle makyajlı kasa arasında dağlar var o derece azalmış ve cidden iyi olmuş makyajlı kasada yol sesi ciddi manada geliyordu o konuda da insignia beni oldukça mutlu etti. Şuan 2011 C5 var 1.6 dizel otomatik bakalım ilerleyen zamanda bir insignia da biz düşünebiliriz.
          Manuel vites şehir içi 4 litre olması yanlış muhtemelen, otomatik 8 küsürlerdeyken manuel'in yarısı kadar olması hiçbir şekilde açıklanamaz. Belki 6-7'ler olabilir ama 4 böyle bir kasa için ancak uzun yolda olur muhtemelen.

          Sadece fiziksel kasa farkı dışında yazılan bu iyileştirmeler ile talep edilen fiyat bence yüksek. Tabii ki rakipleriyle kıyaslamak gerek ancak yine de pahalı, Opel, Excellence fiyatını Grandsport fiyatı civarında tutsa idi işte o zaman gerçekten çok iyi müşteri potansiyeli yakalar çok iyi satardı.

          Yorum


          • #6
            Eline koluna ayağına pedalına kamerana cebine sağlık Müerrem'cim

            *1.4T'den sonra GrandSport için de bir atak bekliyoruz sendenihihi
            InsigniaTEAM

            Yorum


            • #7
              Tebrikler Muharrem clapclap


              Opel Insignia COSMO 34FG350 2.0 CDTI 160hp AS

              Yorum


              • #8
                Tebrikler muharrem usta lakin sanan dolu bir insignia yakışır.

                Yorum


                • #9
                  Geçenlerde merak ettim yeni insigniayı görmek için, test sürüşü yaptım.
                  Excellence donanımlı dizel bir test aracı vardı.
                  Açıkçası benim için hayal kırıklı oldu.
                  Göğsün üst tarafından çıtırtılar ciddi şekilde geliyordu, yol sesi anlamında başarısız buldum. Performans, fren vs konularda yorum yapamam kısa bir şehir içi testi sonuçta ama aracın verdiği sürüş hissi bana yeterince premium gelmedi.
                  Bir gün öncesinde arkadaşımın ikinci el olarak aldığı 2017 model c200d ile karşılaştırınca inanın focus gibi hissettirdi.
                  Tabi insginanın ebatları, önde ve arkada sunduğu genişlik ferahlık belki de rakipsizdir o ayrı konu. Ben sürücü koltuğunu geride kullandığım halde arkamda oturan bacak bacak üstüne atardı.
                  Bu açıdan bakınca araç sanki E segment gibi ama sürüş hissi premium b,r D segment gibi değil maalesef.

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X