taylansancak nick'li arkadaşı kast etmiyorum ama gerçekten forumda çok saçma bir "gbt" alışkanlığı var. Daha önce bana bir kaç kez "bu benim 5. Insignia'm" vb ifade kullanan arkadaşlar oldu. Sanki 5 kez Insignia kullanınca araç hakkındaki her konuda bilirkişi olacak, biz susup o derse kabul edeceğiz.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
insignia yeni segment önerisine ne dersiniz?? :)
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: mamlamoz View PostEskiden vectra d omega e segmentiydi dahada öncesi senatör vardı ya e yada f di onun segmenti insignianında üst segmenti gelmeli artık.VW nin Arteonuna cevap vermeli.
Eskiden opel omega vardı E sınıfında ,ozamnlar kaç kişi aldı ki şimdi alsın.Üst segmentteki araçlar 3 bilindik firmanın tek elindedir ve hiç kimse kolay kolay başka markaya para vermez.
E sınıfı prestij sınıfidır ve kimse onca para verip opel aracım var demek istemez.2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz
2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: hunters View PostHunter degil once bak.orda hunters yaziyor ben sana gbt sormadim istedigin yerde istedigin kadar calisman 60 tane arac degistirmen herseyi biliyorsun anlamina gelmez bu nasil ornek ya istersen 1500 arac al sat opel bayisi kendi.aracini olduruyor
2- "Bi dünya araç kullandım" o yuzden "benim dediğim doğrudur" der gibi bir tavrınız vardı o yuzden ben de bu işin içinde olduğumu belirtmek istedim sadece olay bu kadar.
3- Amacım size cevap vermek değil. forumda insanların yanlış bilgilenmesini engellemektir. bahsettiğiniz konu araç kullanıcıları için göreceli olabilir farklı fikirler de olabilir fakat bizim için basit ve net bir konudur.
tabi ki de fikrinizi soylemenize engel değildir.. burada amac fikir alışverişi. güç savaşı değil...
saygılarımla...
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Posttaylansancak nick'li arkadaşı kast etmiyorum ama gerçekten forumda çok saçma bir "gbt" alışkanlığı var. Daha önce bana bir kaç kez "bu benim 5. Insignia'm" vb ifade kullanan arkadaşlar oldu. Sanki 5 kez Insignia kullanınca araç hakkındaki her konuda bilirkişi olacak, biz susup o derse kabul edeceğiz.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: FacomX View PostArkadaşlar,
Şu bir gerçek opel ve özellikle insignia 2 elde maalesef istenilen beklenen seviyelerde değil taş gibi insignilar çok ucuz fiyata satışları oluyor bu kimin suçu derseniz suçlu çok o yüzden bu konuları tartışmak bize ikinci elde araçlarımızın değerinin artamasına katkıda bulunmuyor aksine düşürüyor bu forumu okuyan bir çok insan bu yorumları kafasına işliyor ve bu şekilde devam ediyor aracın artılarını kimse bu kadar ciddiye almaz ama araç hakkında ki en ufak bir yorum sanki kanun gibi herkesin aklında kalır.
burada çok ince bir ayrım var facomx . bizim bahsimiz ve altı çizilen konu opel in 2. el piyasası değil. Bayinin aracını öldürmesinden bahsediliyor. bu konu biraz farklı. yani örneğin sıfırı 65 tl, bayi 55 veriyor ama piyasada 60 a satılıyor gibi bir konu acıldı. ben de bu durumun doğasından kaynaklandığını ve sadece opel e has olmadığını anlatmaya çalıştım.
bu konuda en iyi olduğu düsünülen vw örneği vereyim. bende tiguan vardı bi ara tr de ki en büyük vw e gittim. sıfır passat almamın karsılıgında 58 bin tl verdiler tiguana. passatta da bir indirim yok ekstra. passat ı almazsam 58 e de almıyorlar tiguanı.... ertesi gün ilana verdim. 1bucuk gunde 64 bin tl ye sattım. 2. eli en iyi oldugu düsünülen markada da durum bu..
neyse çok örnek ve bilgi verirsem ya destan yazdın diyorlar ya gbt verme diyorlar...
2. el değer kaybı mevzusu da opelde insignia ya has bir durum. onun da sebebi çok belli . 1. si D segmenti zaten fazlaca değer kaybediyor. insignia da asıl sebep de dizelde 2.0 cdi mevcuttu sadece . benzinli de aşırı yakıt tuketiyordu. bu sebeplerden imajı zedelendi piyasaya ilk girdiği yıllarda. o yuzden 2. el i kotu. 1.6 dizelle zaman icinde duzelecektir.
eşime 33 bin tl ye corsa almıştım. 2 sene kullandı 40 bin tl ye sattım 2-3 gunde. kayınpederime astra aldım 35 bin e 2 sene kullandı sonra 42 bin tl ye sattık 2 gunde.
babama corsa aldım 32 bin e 4 sene önce, şu an elime öpene 45 bin tl ye veriyorum. tabi sıfır piyasası son yıllarda cok değişti ama iyi sonucta b ve c de opel.
orta gelir düzeyinde hala cayır cayır astra classic kasalar el değiştiriyor guzel fiyatlarda.
insignia nın değer kaybetmesi , kısıtlı bütçeli insignia dostlarımız için iyi birsey 50-60 bin e insanlar insignia gibi bir arabaya binebiliyorlar ne güzel
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post
ufuk bey haklısınız ve size katılıyorum. ben oradaki tavra karşı o sekilde cevap vermek durumunda kaldım. yoksa bence de gbt olayı hoş değil.. işin içinde olduğumu ve işin iç yuzunun oyle olmadığını ifade etme şeklim o an oyle oldu. yoksa tabi ki de burası oyle bir platform olmamalı..
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Forumdaki herkez opelin ikinci elini iyi biliyor taylan benim insignia opel bayisi 55 kia bayisi 60 3 baska.bayide 61 veriyorsa satis politikasi banane beyin.yoksunu opel 2 el[IMG width=500]http://i90.photobucket.com/albums/k276/deathroww_06/uye_imza/DBF5ED50-30E0-4F9F-B916-121DD52EB61C.jpg[/img]
Mondeo 2.0 240 hp selectiv
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
Ben çok karışmak istemem ama boşuna tartışıyorsunuz, ikiniz de haklısınız aslında. Siz olayı "nedeni" üzerinden tartışıyorsunuz, hunters nick'li arkadaş da "sonucu" üzerinden tartışıyor. Anlatılanlar yorumlandığında Opel bayilerinin gerçekten marka değerini korumak adına en ufak bir kaygısı olmadığı, sizin yazdığınız sebeplerle kendi markasının araçlarına çok düşük fiyat verdiği görülüyor. Hunters nick'li arkadaşımız da bu duruma serzenişte bulunuyor ve haksız da değil, kota vs meseleleri ne olursa olsun, kendi markasına 2. elde en azından diğer bayilerin verdiği fiyatı vermek gibi bir politikaları olabilirdi, olmalıydı.
tr de ki bayilik sistemi; kurumsal ve sınırsız bütçeli, büyük şirketler in müşteri memnuniyeti odaklı çalışmasına engel oluyor maalesef.
ben mercedeste, 300 bin tl lik aracı 5 (beş) tl kar ile sattığımı biliyorum. sıfır satışta kar edilmiyor.
aralık ayında opel e gittiğinizde , 2. el cinin elinde, sizin aracınızın bire bir aynısından , ocak ayı icerisinde satmak zorunda olduğu 15 tane var ise , asla sizin arabanızı almak istemez ve normalden 5 lira aşağı teklif verir ki vermeyin arabanızı. hatta sonuna dışarıda değerlendirin diye de açık açık ekler. Israr edip patrona çıkarsanız elinde okadar 2. el arac varken asla sizin arabanıza finansman bağlamaz. dışarıda değerlendirin der. ısrar edip opel i ararsanız hic umrunda bile olmaz muhattap almaz konusmaz. bu durum opelde değil butun markalarda aynıdır. kimse 2. el takas almak zorunda değildir. bu işi ek gelir elde etmek için yaparlar.
başka bir zaman gidersiniz 2. elcinin aradığı ve direkt müşterisi olan bir araçtır elinizdeki arac, piyasadaki en yüksek rakamı verir size ve direkt müsteriye satışını yaptırır.
ama dediğiniz gibi katılıyorum; keşke oyle şeyler olsaydı. ama hicbir markada yok maalesef.şunu bilin ki , herhangi bir marka ve bayi sizi 2. el vs de mutlu ettiyse eğer, sizin kara kaşınız kara gözünüz için değil, o an kendi işine oyle geldiği için o ticareti gerçekleştirmiştir.
opel beni bir çok konuda kızdırdı ve mutsuz etti. ancak ben şuan ödediğim paranın yaklaşık 1bucuk katını hakkettiğini düşündüğüm harika bir araca keyifle ve zevkle biniyorum. opel beni bu konuda çok mutlu etti. konulara objektif bakmak lazım. iyiyse iyi kotuyse kotu. bizi kızdıran normal durumlara kötü demeyi sevmiyorum. sadece kızdım demek kafidir..
neyse konu baska yere gitti.. ben bambaska bir sohbet konusu acmıstım...
Yorum
-
Siz benim yazdıklarımı anlamamış, yine olayı "nedeni" üzerinden yazmışsınız.
Daha basit örnek verirsem, araç fiyatları yüksek vergiler yüzünden aşırı yükseldi; ancak bu bizim "araçlar çok pahalı" serzenişimizin önüne geçemez. Biri nedeni, diğeri sonucudur. Opel bayilerinin kendi markasına sırf gıcıklık olsun diye düşük fiyat vermediğini burada herkes akıl edebiliyor; bunun nedenini de müşteriyi ilgilendirmez.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View PostSiz benim yazdıklarımı anlamamış, yine olayı "nedeni" üzerinden yazmışsınız.
Daha basit örnek verirsem, araç fiyatları yüksek vergiler yüzünden aşırı yükseldi; ancak bu bizim "araçlar çok pahalı" serzenişimizin önüne geçemez. Biri nedeni, diğeri sonucudur. Opel bayilerinin kendi markasına sırf gıcıklık olsun diye düşük fiyat vermediğini burada herkes akıl edebiliyor; bunun nedenini de müşteriyi ilgilendirmez.
yapılan yorumları kişisel olarak algılamadan , genel piyasadaki algıları göz önünde bulundururak genel cevap yazıyorum. elinizdeki 2. el e bicilen değerlerin bayiler tarafından hangi yolla oluşturulduğunu ve piyasanın altında ve hatta "öldürme" boyutunda olduğunun şuan ki tr piyasa koşullarında normal olduğunu dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım..
herkes adına yorum yapmamanızı tavsiye ediyorum zira biri çıkar "yoo ben gıcıklık yaptığını düşünüyorum opel bayilerinin" derse kefaletiniz sıkıntı yaratır size.
ben bu başlığı farklı amaçla açmıştım. başlığımla tamamen alakasız olan cevaplardan dolayı amacını aşan bu başlığın,adminler tarafından, uygun görüldüğü takdirde silinmesini rica ediyorum.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post
ben sizin yazdıklarınızı gayet iyi bir sekilde anladım. bazıları nedeni bazıları sonucu üzerinden konusuyor. bense tamamen neden-sonuç ilişkisi kuruyorum somut bilgilere ve verilere dayanarak.
yapılan yorumları kişisel olarak algılamadan , genel piyasadaki algıları göz önünde bulundururak genel cevap yazıyorum. elinizdeki 2. el e bicilen değerlerin bayiler tarafından hangi yolla oluşturulduğunu ve piyasanın altında ve hatta "öldürme" boyutunda olduğunun şuan ki tr piyasa koşullarında normal olduğunu dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım..
herkes adına yorum yapmamanızı tavsiye ediyorum zira biri çıkar "yoo ben gıcıklık yaptığını düşünüyorum opel bayilerinin" derse kefaletiniz sıkıntı yaratır size.
ben bu başlığı farklı amaçla açmıştım. başlığımla tamamen alakasız olan cevaplardan dolayı amacını aşan bu başlığın,adminler tarafından, uygun görüldüğü takdirde silinmesini rica ediyorum.
fiyatlandırmayı yapan bir insandır ve insani duygularla da haraket edebiliyor. ve sonuç olarak o vatandaş arabasını 30 a vermeyi kabul etti ve arabasını bıraktı... bilmem anlatabiliyor muyum...
Yorum
-
Biz sizinle hala anlaşamadık. Ben size diyorum k; "müşteri aldığı hizmetin kalitesine bakar, bunun arkasında yatan nedenler müşteriyi bağlamaz." Siz bana hala "neden-sonuç" ilişkisi üzerinden cevap yazıyorsunuz.
Örneğin Artvin'de yaşıyorsunuz ve Rolls Royce aldınız. Sizi ufacık bir sorunda/güncellemede bile İstanbul'a gitmek zorunda bıraktığı için müşteri olarak "Artvin'de servisi yok" diye şikayet edersiniz, bu hakkınızdır, fakat olayı "neden-sonuç" bağlamında incelediğinizde firmanın değil Artvin'de; Türkiye'nin 1-2 şehri dışında hiç bir şehrine servis açmamakta ne kadar haklı olduğunu görürsünüz.
Neyse, konu gerçekten gereksiz uzadı. Benden bu kadar.
Yorum
Yorum