Duyuru

Collapse
No announcement yet.

insignia yeni segment önerisine ne dersiniz?? :)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • insignia yeni segment önerisine ne dersiniz?? :)

    arkadaşlar insignia segment konusu gündem olduğu zaman her yerde söylerim. insignia ,ebatları donanımı ve heybetiyle D segmentinin 1 tık üstünde bence.
    yani passat , C serisi , 3 serisi, A4 değil de; insignia nın vw karsılığı CC, Audi de A5 4 kapı sportback, BMW 4 serisi grand tour oldugunu dusunuyorum. mercedes te karsılığı yok ki zaten mercedesin de C ve E serisi arasında bir orta segmente ihtiyac duydugunu dusunuyorum.
    yani bence insignia 4 kapılı bir D coupe diyebilirim.
    o halde opel; astra ile insignia arasında 475 cm boyunca ( passat boyutunda) yeni bir D segmenti araba cıkartsa, D segmentinden beklenen arka koltuk ferahlıgını verse ( insignianın en buyuk eksisi ki bu durum vw CC de yasanıyor), insignianın upuzun burnunu kısaltarak, iç hacmi geniş ve donanımlı bir D segmentini passat ın karsısına cıkarsa iyi olmaz mıydı?
    astradan 10 cm uzun insigniadan 10 cm kısa, astradan 20 bin tl pahalı insigniadan 20 bin tl ucuz olsa tam ikisinin arasında super olur bence. hem insignianın prestijini arttırır ; dediğim gibi insignia yı A5 ve CC segmentine sokar, hem de insignia ic hacmini dar bulan D musterisini ceker ve uygun fiyatlı rekabetci bir alternatif olur.hatta insigniadan 20 değil 10 bin tl bile ucuz olabilir. coupe istemeyen D müsterilerini fena halde ceker opel yetkilileri sesimi duysun

  • #2
    son zamanlarda bu yıl yani, en az passat kadar insignia görür oldum, çok hızlı bir şekilde yayılır oldu bu sene. artan fiyatlar insignia da 2. eli de hızlandırdı diye düşünüyorum 3 katlı site otoparkında her bir katta en az 20 tane insignia var. 2-3 adette yeni kasa var.

    ben şahsen mevcut burun uzunluğunun daha da kısalmasını istemem insignia da. tabi işin içine zevkler ve tercihler girince tabi keşke şu şöyle olsaydı diyoruz.
    1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
    Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
      son zamanlarda bu yıl yani, en az passat kadar insignia görür oldum, çok hızlı bir şekilde yayılır oldu bu sene. artan fiyatlar insignia da 2. eli de hızlandırdı diye düşünüyorum 3 katlı site otoparkında her bir katta en az 20 tane insignia var. 2-3 adette yeni kasa var.

      ben şahsen mevcut burun uzunluğunun daha da kısalmasını istemem insignia da. tabi işin içine zevkler ve tercihler girince tabi keşke şu şöyle olsaydı diyoruz.
      en sevdiğim taraflarından biri uzun burnu zaten insignianın. ben bayılıyorum. taleb ettiğim yeni segmenti ben satın almayacağım zaten. amac farklı
      cok yakan 1.4 benzinli ve 2.0 cc dize den dolayı ilk giriş te cok darbe yiyen insignia , tabi ki imajını duzeltiyor artık toparlıyor

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post
        arkadaşlar insignia segment konusu gündem olduğu zaman her yerde söylerim. insignia ,ebatları donanımı ve heybetiyle D segmentinin 1 tık üstünde bence.
        yani passat , C serisi , 3 serisi, A4 değil de; insignia nın vw karsılığı CC, Audi de A5 4 kapı sportback, BMW 4 serisi grand tour oldugunu dusunuyorum. mercedes te karsılığı yok ki zaten mercedesin de C ve E serisi arasında bir orta segmente ihtiyac duydugunu dusunuyorum.
        yani bence insignia 4 kapılı bir D coupe diyebilirim.
        o halde opel; astra ile insignia arasında 475 cm boyunca ( passat boyutunda) yeni bir D segmenti araba cıkartsa, D segmentinden beklenen arka koltuk ferahlıgını verse ( insignianın en buyuk eksisi ki bu durum vw CC de yasanıyor), insignianın upuzun burnunu kısaltarak, iç hacmi geniş ve donanımlı bir D segmentini passat ın karsısına cıkarsa iyi olmaz mıydı?
        astradan 10 cm uzun insigniadan 10 cm kısa, astradan 20 bin tl pahalı insigniadan 20 bin tl ucuz olsa tam ikisinin arasında super olur bence. hem insignianın prestijini arttırır ; dediğim gibi insignia yı A5 ve CC segmentine sokar, hem de insignia ic hacmini dar bulan D musterisini ceker ve uygun fiyatlı rekabetci bir alternatif olur.hatta insigniadan 20 değil 10 bin tl bile ucuz olabilir. coupe istemeyen D müsterilerini fena halde ceker opel yetkilileri sesimi duysun
        İnsignia D segmentinde bir araç, saydığınız CC ve BMW 4 kasada D segmentinde zaten.Ayrıca mercedes C seriside D segment bir araç.Bu araçlar sadece karoser yapısına göre segment içersinde farklı guruplandırılıyor.
        Ancak insignia her ne kadar iyi bir araç olsada E segment ile kıyaslanmaz.Her sınıfın kendine has özellikleri var sadece boy pos önemli değil içerik önemli.
        2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
        2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

        Yorum


        • #5
          Opel once satis politikasini degistirsin odaktan gidin alin sifir arac sonra 1 gun sonra gidin kac para fiyat verecek ikinci eli olduren kendi bayisi resmen dalga gecer gibi fiyat veriyorlar
          [IMG width=500]http://i90.photobucket.com/albums/k276/deathroww_06/uye_imza/DBF5ED50-30E0-4F9F-B916-121DD52EB61C.jpg[/img]

          Mondeo 2.0 240 hp selectiv

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ahmet_turedi View Post

            İnsignia D segmentinde bir araç, saydığınız CC ve BMW 4 kasada D segmentinde zaten.Ayrıca mercedes C seriside D segment bir araç.Bu araçlar sadece karoser yapısına göre segment içersinde farklı guruplandırılıyor.
            Ancak insignia her ne kadar iyi bir araç olsada E segment ile kıyaslanmaz.Her sınıfın kendine has özellikleri var sadece boy pos önemli değil içerik önemli.
            ben segmentasyon ile ilgili zaten cok benzer birsey yazdım ama yanlış mı algılandı acaba? insigia karoser yapısı olarak 4 kapılı couppe tarzda oldugunu ve fakat opelde düz D olarak yeni bir arac cıkartılsa nasıl olurdu acaba diye yazdım. CC , passat ın biraz buyugu ve coupe si. bmw 4 , 3ün büyügü ve coupesi.A5, 4 ün..A7 , 6 nın..X4, 3ün.. ..... gibi gibi....Ara segment spor tarzda genellikle daha buyuk ve guclu yapıyorlar bunları..
            insignia dan 10 cm kısa yeni bir D segmenti arac olusturulabilir..
            segment belirlemede en onemli ve ilk konu boy pos tur. en onemli konu donanım olsaydı eger mesela, anahtarsız biniş olan bir clio D segmenti olmayan bir E350 de B segmenti olurdu
            1.4 cc 125 bg lik hız sabitleyicisi bile olmayan trend paket, 205 lastikli bir passat nasıl D olur mesela degil mi ?
            insignia E dir diye bir iddiam yok ama siz bahsedince merak ettim , E segmentinin kendine has özelliklerinden hangisi insignia ya uygun degildir mesela?
            artık her segmente her donanım ve motoru koyuyorlar o yuzden boyut ve karoser onemli.
            eskiden guclu motoru ve yuksek donanımı ust segment araclara koyarlardı...
            ayrıca mercedes E serisinde ve bmw 5 serisinde de 1.6 cc ve 156 bg benzinli motor kullanılıyor.
            eskiden E segmenti 3.0cc olurdu.vs...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: hunters View Post
              Opel once satis politikasini degistirsin odaktan gidin alin sifir arac sonra 1 gun sonra gidin kac para fiyat verecek ikinci eli olduren kendi bayisi resmen dalga gecer gibi fiyat veriyorlar
              bu durum opelle ilgili bir konu değil.
              bayiliklerle ilgili.. bayi nin, marka imajını korumayla ilgili ciddi sosyal projeleri olmaz.
              sizin bugün 150 bin tl ye satın almış oldugunuz insignia yı bayi ertesi gun kaç paraya almalı? 148 mi? niye boyle birsey yapsın?
              showroom da 150 bin tl ye sıfır ı varken bayi 2. el olan aracı 149 bin tl ye kime satacak?bayi niye boyle bi risk alsın ki?
              150 bin tl lik bir aracın günlük stok maliyeti ne olacak? finansman gideri?
              ertesi gün gitmenize gerek yok. araba showroom dan dısarı cıkmadan , ruhsatı cıktıgı anda, ticari işletme nazarında %10 değer kaybetmiştir bile. opel bayisi de bir ticari işletmedir ve 2. el satış danısmanının maaşını da bu gelirlerden karsılar.. bu opelle ilgili değil. butun marka ve bayilerde durum aynıdır.
              cok nadir olarak, arzın talebi karsılamadığı durumlarda aksi olaylar ile karsılasılabilir. marjinal bir durum o tabi.
              ben ilk CLA lar geldiginde, 108 bin tl ye sattığım CLA yı teslim ederken, henüz direksiyonuna oturmadan anahtarı diğer sahibine 120 bin tl ye teslim edenine şahit oldum.. bu da iktisat ın bir konusu.
              showroom da sıfır ı olsa adam 107 bin bile vermez girer iceri sıfırını alır degil mi?
              arz-talep dengesi...

              Yorum


              • #8
                Insignia'nın altı değil de üstü lazım aslında Insignia'dan sonra Opel'de birşey bulunmadığı için millet BMW'ye kaçıyor
                InsigniaTEAM

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post

                  ben segmentasyon ile ilgili zaten cok benzer birsey yazdım ama yanlış mı algılandı acaba? insigia karoser yapısı olarak 4 kapılı couppe tarzda oldugunu ve fakat opelde düz D olarak yeni bir arac cıkartılsa nasıl olurdu acaba diye yazdım. CC , passat ın biraz buyugu ve coupe si. bmw 4 , 3ün büyügü ve coupesi.A5, 4 ün..A7 , 6 nın..X4, 3ün.. ..... gibi gibi....Ara segment spor tarzda genellikle daha buyuk ve guclu yapıyorlar bunları..
                  insignia dan 10 cm kısa yeni bir D segmenti arac olusturulabilir..
                  segment belirlemede en onemli ve ilk konu boy pos tur. en onemli konu donanım olsaydı eger mesela, anahtarsız biniş olan bir clio D segmenti olmayan bir E350 de B segmenti olurdu
                  1.4 cc 125 bg lik hız sabitleyicisi bile olmayan trend paket, 205 lastikli bir passat nasıl D olur mesela degil mi ?
                  insignia E dir diye bir iddiam yok ama siz bahsedince merak ettim , E segmentinin kendine has özelliklerinden hangisi insignia ya uygun degildir mesela?
                  artık her segmente her donanım ve motoru koyuyorlar o yuzden boyut ve karoser onemli.
                  eskiden guclu motoru ve yuksek donanımı ust segment araclara koyarlardı...
                  ayrıca mercedes E serisinde ve bmw 5 serisinde de 1.6 cc ve 156 bg benzinli motor kullanılıyor.
                  eskiden E segmenti 3.0cc olurdu.vs...
                  Boy pos önemli tabiki ama tek fark bu değil.Kullanılan malzemeler ve teknoloji herşey bunda etken.Boy pos yönüyle bakarsanız şuanda yeni kasa insignia ile E sınıfı araçlar arasında 2,5 , 3 cm fark ancak vardır.Bİr önceki E kasalardan uzun hatta.Ancak siz bir bmw 5 serisinin triyer zincir bakımı için 8.000 tl ödersiniz ,insigniada triyer için bu rakam 1500 tl ancak olur.
                  Kullanılan malzemelerde aynı şekilde kalite farkları mevcut, E sınıfı araç içersine oturduğunuzda bu farkı zaten anlarsınız,anlamıyorsanız araçtan zaten anlamıyorsunuzdur sorun olmaz Dert etmeye gerek kalmaz yani.
                  Sınıf farkı uzun yıllar kullanım sonrası kendini daha iyi belli eder.Kaliteli malzemelerden üretilen araçlar yıllarca hizmet eder ve 15 yıllık E sınıfı bir araca bindiğinizde hala size kaliteli algısı uyandırır.
                  Aslına bakarsanız E sınıfında 1.6 motor biraz abes oldu ama oda günümüz şartlarının gereği olarak yapılan bir uygulama.
                  2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
                  2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: cagri View Post
                    Insignia'nın altı değil de üstü lazım aslında Insignia'dan sonra Opel'de birşey bulunmadığı için millet BMW'ye kaçıyor
                    bmw mercedes taş mı yesin ))
                    tr de opel vw gibi markalar daha ust segmentte arac satamaz. vw bunun örnegini toureg ve pheaton da bariz gosteriyor. 300 bin tl verince mercedes bmw den asagı dusmez kimse ki mantıklı yanı da var

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ahmet_turedi View Post

                      Boy pos önemli tabiki ama tek fark bu değil.Kullanılan malzemeler ve teknoloji herşey bunda etken.Boy pos yönüyle bakarsanız şuanda yeni kasa insignia ile E sınıfı araçlar arasında 2,5 , 3 cm fark ancak vardır.Bİr önceki E kasalardan uzun hatta.Ancak siz bir bmw 5 serisinin triyer zincir bakımı için 8.000 tl ödersiniz ,insigniada triyer için bu rakam 1500 tl ancak olur.
                      Kullanılan malzemelerde aynı şekilde kalite farkları mevcut, E sınıfı araç içersine oturduğunuzda bu farkı zaten anlarsınız,anlamıyorsanız araçtan zaten anlamıyorsunuzdur sorun olmaz Dert etmeye gerek kalmaz yani.
                      Sınıf farkı uzun yıllar kullanım sonrası kendini daha iyi belli eder.Kaliteli malzemelerden üretilen araçlar yıllarca hizmet eder ve 15 yıllık E sınıfı bir araca bindiğinizde hala size kaliteli algısı uyandırır.
                      Aslına bakarsanız E sınıfında 1.6 motor biraz abes oldu ama oda günümüz şartlarının gereği olarak yapılan bir uygulama.
                      mercedes i referans alırsanız diger markaların butun segment leri A diyelim olsun bitsin baska bi markada D falan yok o halde

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post

                        bu durum opelle ilgili bir konu değil.
                        bayiliklerle ilgili.. bayi nin, marka imajını korumayla ilgili ciddi sosyal projeleri olmaz.
                        sizin bugün 150 bin tl ye satın almış oldugunuz insignia yı bayi ertesi gun kaç paraya almalı? 148 mi? niye boyle birsey yapsın?
                        showroom da 150 bin tl ye sıfır ı varken bayi 2. el olan aracı 149 bin tl ye kime satacak?bayi niye boyle bi risk alsın ki?
                        150 bin tl lik bir aracın günlük stok maliyeti ne olacak? finansman gideri?
                        ertesi gün gitmenize gerek yok. araba showroom dan dısarı cıkmadan , ruhsatı cıktıgı anda, ticari işletme nazarında %10 değer kaybetmiştir bile. opel bayisi de bir ticari işletmedir ve 2. el satış danısmanının maaşını da bu gelirlerden karsılar.. bu opelle ilgili değil. butun marka ve bayilerde durum aynıdır.
                        cok nadir olarak, arzın talebi karsılamadığı durumlarda aksi olaylar ile karsılasılabilir. marjinal bir durum o tabi.
                        ben ilk CLA lar geldiginde, 108 bin tl ye sattığım CLA yı teslim ederken, henüz direksiyonuna oturmadan anahtarı diğer sahibine 120 bin tl ye teslim edenine şahit oldum.. bu da iktisat ın bir konusu.
                        showroom da sıfır ı olsa adam 107 bin bile vermez girer iceri sıfırını alır degil mi?
                        arz-talep dengesi...
                        Taylan bir dunya arac kullandim opel kadar kendi aracini olduren fiyatta surunduren baska marka gormedim ben kisa oz yazdim sen destan yazmissin bu gercegi degistirmiyor opel bayisinin verdigi fiyatin 3 5 fazlasini disardaki galerici veriyor hey gidi hey
                        [IMG width=500]http://i90.photobucket.com/albums/k276/deathroww_06/uye_imza/DBF5ED50-30E0-4F9F-B916-121DD52EB61C.jpg[/img]

                        Mondeo 2.0 240 hp selectiv

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: hunters View Post

                          Taylan bir dunya arac kullandim opel kadar kendi aracini olduren fiyatta surunduren baska marka gormedim ben kisa oz yazdim sen destan yazmissin bu gercegi degistirmiyor opel bayisinin verdigi fiyatin 3 5 fazlasini disardaki galerici veriyor hey gidi hey
                          Hunter ; senelerce opel, chevrolet ve mercedes te satış yetkilisi olarak çalıştım. 10 senede yaptığım iş dışında, sırf zevk için kendi üzerime 60 civarı araç aldım kullandım sattım. Kia sından Mercedesine kadar, bmw sinden opeline kadar her bayide çalışan arkadaşım var. 2. el de de.
                          2. el de öldürme olayı markayla ilgili bir durum değildir. bir sürü farklı parametre var. senin magdur olduğun durumlar olabilir.... 2. el takas desteği , kar marjı vs. gibi durumları teklif verirken size açık açık söylemezler. örneğin sene sonunda opel inanılmaz agresiftir, 2. el stokları aşırı şişer ve 2. el araç almak istemezler. almamak için cok dusuk fiyat verirler. farklı bir durumda rakiplerde 2. el alım hedefi vardır onu tutturmak için iyi fiyat verir 2. el ci... vs vs vs farklı bilemeyeceğiniz durumlar..... hey gidi hey yani

                          Yorum


                          • #14
                            Hunter degil once bak.orda hunters yaziyor ben sana gbt sormadim istedigin yerde istedigin kadar calisman 60 tane arac degistirmen herseyi biliyorsun anlamina gelmez bu nasil ornek ya istersen 1500 arac al sat opel bayisi kendi.aracini olduruyor
                            [IMG width=500]http://i90.photobucket.com/albums/k276/deathroww_06/uye_imza/DBF5ED50-30E0-4F9F-B916-121DD52EB61C.jpg[/img]

                            Mondeo 2.0 240 hp selectiv

                            Yorum


                            • #15
                              Arkadaşlar,

                              Şu bir gerçek opel ve özellikle insignia 2 elde maalesef istenilen beklenen seviyelerde değil taş gibi insignilar çok ucuz fiyata satışları oluyor bu kimin suçu derseniz suçlu çok o yüzden bu konuları tartışmak bize ikinci elde araçlarımızın değerinin artamasına katkıda bulunmuyor aksine düşürüyor bu forumu okuyan bir çok insan bu yorumları kafasına işliyor ve bu şekilde devam ediyor aracın artılarını kimse bu kadar ciddiye almaz ama araç hakkında ki en ufak bir yorum sanki kanun gibi herkesin aklında kalır.




                              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X