Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia Modelleri Hakkında

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia Modelleri Hakkında

    Herkese merhaba, yaz mevsiminde aracımı değiştirmeyi düşünüyorum. Aklımda Focus, Astra ve Insignia var. Bu üç seçenek arasında doğal olarak Insignia ağır basıyor. ancak cevabını bulamadığım bazı sorularım var. Tek tek sorarak cevap aldıkça diğer soruya geçmek istiyorum. Bu arada umarım konuyu doğru yere açmışımdır. Öncelikle Megane'ım 85 HP, Insignia da 180 ya da 140 hplik versiyonlardan birisini almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda hangi seçenek daha başarılı, araç neredeyse tamamen şehir içi kullanılacak.

  • #2
    Yakıt için alacaksanız Megane alın güç ,performans ekstra donanım derseniz insigniadan şaşmayın insignia yapısı gereği ağır ve heybetli bir ara ve 18" jantları var hal öyle olunca dur kalklar da yakıtı biraz artar ama verdiği keyif ve haz her şeye değer.

    Ekstra performans için sıralam
    • 1.6 180 hp
    • 1.6 170 hp
    • 1.4 140 hp
    • 1.6 136 hp dizel
    • 2.0 160 hp dizel



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
      Yakıt için alacaksanız Megane alın güç ,performans ekstra donanım derseniz insigniadan şaşmayın insignia yapısı gereği ağır ve heybetli bir ara ve 18" jantları var hal öyle olunca dur kalklar da yakıtı biraz artar ama verdiği keyif ve haz her şeye değer.

      Ekstra performans için sıralam
      • 1.6 180 hp
      • 1.6 170 hp
      • 1.4 140 hp
      • 1.6 136 hp dizel
      • 2.0 160 hp dizel
      Cevabınız için teşekkürler, LPGli almayı ya da takmayı düşünüyorum. 1.6 180 hplik versiyonda uyum sorunu ya da zamanla oluşabilecek bir problem var mıdır? Bu konuda çok yazı okudum ve hepsi birbirinden ile çelişkili olduğu için kullanıcılara sormak amacıyla foruma üye oldum.

      Yorum


      • #4
        Yakıt ilk öncelik ve bütçe uygunsa 1.6 dizel, bütçe kısıtlıysa 1.4 T + LPG en uygunudur.


        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

        Yorum


        • #5
          Forumda Lpg bölümünde Ahmet kardeşimin güzel bir yazı dizisi var okursanız faydalı olacaktır

          özellikle 180 liklere lpg işini yapan kişinin sıradan bir lpg ustası olmaması lazım ince ayarlar yapılırsa sorunun çıkma olasılığı düşüyor aksi takdirde motor sorunlar çıkıyor subaplar aşırı ısıdan zarar görüyor çelik subap yapılıyor bu da zamanla sorun çıkarabiliyor sonuçta yapılan masraf ve elde edilen kar bu motor sorunları ile geri gidebiliyor tercih sizin.

          Şunu unutmayın 1.6 180 hp lik araç zaten opel tarafından limitlerinde olan bir araç lpg ve yazılımsal chip tuning ayarsız olursa motor kendini bırakıyor hiç birşey yapmazsanızda sorunsuz çalışıyor 250 lerde gazlarsınız



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
            Yakıt ilk öncelik ve bütçe uygunsa 1.6 dizel, bütçe kısıtlıysa 1.4 T + LPG en uygunudur.
            Cevabınız için teşekkürler, 55 60 civarı bütçem var, satış sitelerine bakıyorum, genel olarak 1.6 turbolar bu aralıkta ama 1.4 turbolar biraz daha yüksek sanırım.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
              Forumda Lpg bölümünde Ahmet kardeşimin güzel bir yazı dizisi var okursanız faydalı olacaktır

              özellikle 180 liklere lpg işini yapan kişinin sıradan bir lpg ustası olmaması lazım ince ayarlar yapılırsa sorunun çıkma olasılığı düşüyor aksi takdirde motor sorunlar çıkıyor subaplar aşırı ısıdan zarar görüyor çelik subap yapılıyor bu da zamanla sorun çıkarabiliyor sonuçta yapılan masraf ve elde edilen kar bu motor sorunları ile geri gidebiliyor tercih sizin.

              Şunu unutmayın 1.6 180 hp lik araç zaten opel tarafından limitlerinde olan bir araç lpg ve yazılımsal chip tuning ayarsız olursa motor kendini bırakıyor hiç birşey yapmazsanızda sorunsuz çalışıyor 250 lerde gazlarsınız
              1.4 turbo alacağım sanırım bu durumda. Ama aklımda sürekli 1.6 turboya gidiyor. LPG konusunda bu tarz usta birini bulmak zor.

              Yorum


              • #8
                Merak ettiğim diğer konu, normal kullanımda LPG, performanslı kullanacağım zaman benzin diye düşünüyorum, bu durumda da sorun çıkma ihtimali var mı, yoksa sadece lpgde 200 civarı hızlara çıkınca ısıdan dolayı mı sorun oluyor?

                Yorum


                • #9
                  nekadar çok lpg de yüklenirseniz o kdar çabuk deforme olur .

                  bu sorunu çözmek için yağlı lpg sistemleri belli devirde benzine geçen modeller vs.. çeşitli uygulamalarlar bu deforme olayını geciktiriyorlar

                  sen ahmetle nalbantoglu bir irtibata geç o sana herşeyi anlatır



                  2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                  Yorum


                  • #10
                    nalbantoglu bunu yazısını okudum. Sanırım kalıcı olarak çözüm bulmuş gibi. Bu da beni tekrar 1.6 180 hplik versiyona yönlendirdi. Kendisi ile konuşup sorunun çözümünü onaylayınca kesin kararımı vereceğim.

                    Yorum


                    • #11
                      Hakkınızda hayırlı olsun.

                      Unutmadan belirtmek gerekir, dönüşü olmayan bir yola giriyorsunuz. Insignia sahipleri araçlarını değiştirme zamanı geldiğinde otomobil beğenmediklerinden SUV, Pikap tarzı arayışlara giriyorlar, benden söylemesi


                      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                      Yorum


                      • #12
                        Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, eğer alırsak bir kaza, aksilik veya maddi bir ihtiyaç olmadığı sürece 5 10 yıl boyunca satmayı düşünmüyorum.

                        Yorum


                        • #13
                          nalbantoglu ile henüz konuşamadım, foruma girecek vakti yok sanırım. Bilgi edinmeye devam edelim yine de. Forumdaki konuları okudum biraz. Aracı kronik diyebileceğimiz bir sorunu var mı? (2010 1.6 turbo)

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X