Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Pikaplar

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Pikaplar

    En son yapmış olduğum Tekirdağ gezisinde kayınçomun Nissan Navara 4x4 aracını kullanma fırsatını buldum ve arabaya tutuldum...Şehiriçin de kullanmak için yüksek derece de pikap alma isteği oluştu...Geniş görüş açısı,güçlü motor,zengin donanımı konfor ve kullanım kolaylığı beni çok şaşırttı...Son dönemler hemen hemen pikapların büyük çoğunluğu şehiriçi kullanıma uygun hale getirilmiş .Özellikle Ford Ranger,Toyota Hilux,Nissan Navara aklımı çelenler.Wos wosa karşı antipatim olduğu için Amaroka bakmadım bile ki gereksiz bir pahalılığı var..Ayrıca tipten de kaybediyor...Arazi,offroad,yük taşıma amaçlı olmadığı,sadece binek amaçlı olduğu için 4x2 asfaltta iş görürmü bilmiyorum....Ranger çok yakışıklı,Hilux bilmeyen yok zaten,Navara konfor çok artmış....Pikaplar konusunda deneyimi ve bilgisi olan arkadaşlar tavsiye de bulunup deneyimlerini paylaşabilirlerse çok sevinirim...Hangisini tavsiye edersiniz..
    Son düzenleme: mozarto; 18.11.2017, 16:29.

  • #2
    220bin km motoruna anahtar değmeden kullandık 98 model 4x2 Nissan Pickup'ı. 2013'ten bu yanada Toyota Hilux kullanıyoruz. İkisi de Japon malı. Diğer markaları bilmediğim için kıyaslama yapamıyorum. Fakat okuduklarımdan edindiğim bilgi kadarıyla Navara'nın güncel versiyonun arka tekerleklerde makas yok bildiğim kadarıyla. Emsallerine göre arka koltuklar daha rahattır. Birde Navara 2016 yılın Pickup'ı ödülü verildi.

    Yorum


    • #3
      Evet Navaranın arka tekerlerde makas yok....4x2 olması sıkıntı yarattı mı...Hiluxta 4x2,mi peki...

      Yorum


      • #4
        Ben de geçen yıl alayım diye nissan'a gittim. Satış müdürü arkadaşımdı vazgeçirdi, vergisiymiş, sigortasıymış, yakıt tüketimiymiş vs vs. Çok da heveslenmiştim açıkçası.
        ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

        Yorum


        • #5
          İlk virajda bütün hevesin kaçar.
          http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

          Ellere yar oldu
          2.0 CDTI
          Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

          5.25 Xdrive ///M(azot) Power

          Yorum


          • #6
            4x4,ler de vergi konusunda maalesef çok insafsızca...4x2,ler daha insani....Yakıt konusun da en kötüsünün amarok olduğu söyleniyor...Hilux ve Navara bu konuda daha iyi,Ranger ise bunların arası bir yerdeymiş.Netten edindiğim bilgiler bu yönde.Kullananların tamamına yakını bağımlılık yaptığını söylüyor..Gerçekten de kullanım olarak bu kadar iyi olacağını tahmin edememiştim...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Insignia View Post
              İlk virajda bütün hevesin kaçar.
              Abs,Esp,Ebd,Asr,Yokuş kalkış desteği,Eğim iniş kontrol sistemi,Devrilme kontrol sistemi vs bir çok gibi güvenlik özellikleri standart olarak sunulmakta...Tabi bunlar ne kadar işe yarar onu bilemiyorum....Savrulma olayı ile ilgili olarak araç arkasına ağırlık falan takıldığından söz ediliyor...

              Yorum


              • #8
                Bütün alfabeyi taksan o tip araçlara nafile.L200,navara ve mazda tecrübem var eskiden işyerinde kullandığımız.Hepsinde arkada kum torbasıyla dolaşırdık.Eli yatkın olsa insanın güzel yan verilir aslında.

                Yine de keyifli araçlardır.Kullanım tarzına göre üstteki sıkıntı gözardı edilebilir.Kamyonetten dolayı dezavantajları olmasa ben tekrardan işyerine alabilirdim.
                http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                Ellere yar oldu
                2.0 CDTI
                Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: mozarto View Post
                  Evet Navaranın arka tekerlerde makas yok....4x2 olması sıkıntı yarattı mı...Hiluxta 4x2,mi peki...
                  Tüm yazı tarlada geçiriyoruz. Yeri geliyor çamurlu yollara girmek durumunda kalıyoruz. Hiç bir sıkıntı yaratmadı. Bu araçları limitlerinde kullanmak her daim risk tabi ki, ağırlık denge merkezinin yukarıda olmasından, arkasının hafif olmasından vs. sıkıntılı. Fakat normal bir sürücü için sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.

                  Insignia Çok keyifli oluyor, yeri geliyor 3. viteste dahi patinaj yaptırabiliyorsunuz. Araca verilen zarar hat safhada tabi.

                  Yorum


                  • #10
                    Bilgilendirme için teşekkürler...Yükseklik ve buna bağlı olarak ağırlık merkezinin yukarıda olması tabi ki virajlar da sıkıntı yaratacaktır...Kasanın hafif olması ekstra olumsuzluk katar...Sizinde uyguladığınız gibi ağırlıktan falan söz ediliyor...Bu işlem kısmen işe yarıyormuş...

                    Yorum


                    • #11
                      Mercedes vito öneririm. Hem yüksek hem de yol tutuşu ford focustan ve astradan daha iyi. Ancak geyik testi gibi ani manevra açısından devamlı tetikte olmak gerekiyor. (takip mesafesi ve hız konusunda) Tedbirli olunursa o konuda da başarılı.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: balkes View Post
                        Mercedes vito öneririm. Hem yüksek hem de yol tutuşu ford focustan ve astradan daha iyi. Ancak geyik testi gibi ani manevra açısından devamlı tetikte olmak gerekiyor. (takip mesafesi ve hız konusunda) Tedbirli olunursa o konuda da başarılı.
                        Hiç kullanmadığım için bilgi sahibi değilim....Ama bi Ranger,bi hilux gibi albenili değil coolcoolcool

                        Yorum


                        • #13
                          alacaksın bi ranger 3.2 wildtrak günbatımı veya mavi, tadından yenmez, ama çok yakıyormuş, vergisi vs zorlar insanı. Bir de bizde olmayan Raptor versiyon varmış
                          Ekli Dosyalar
                          ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: kingdragon View Post
                            alacaksın bi ranger 3.2 wildtrak günbatımı veya mavi, tadından yenmez, ama çok yakıyormuş, vergisi vs zorlar insanı. Bir de bizde olmayan Raptor versiyon varmış
                            Duygularıma tercüman oldun valla ihihiihihiihihiYakıtı geçtim de vergileri adamın yuvasını yıkar

                            Yorum


                            • #15
                              benimde beğendiğim bir suv olan hyndai tucson 2015 model full bir araç aldı arkadaş. 106 bin tl ye geldi. 20.000KM de. Araç full. c180 den geçiş yaptı. Keşke önceden alsaymışım diyor. keyifli sürüş güvenli ve tok diyor. otomatik parkına kadar herşey var araçta. bende ileride suv düşünüyorum. Ama daha erken. pickup ta yük taşımayacaksanız bence gereksiz. güven yükseklik dolgunluk ise o tarz araçlar memnun edecektir.
                              1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                              Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X