Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni aracım 1.6 170 hp At

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Yeni aracım 1.6 170 hp At

    2015 yılında ufak ufak insigniaları merak ederken sizlerle tanışmış ve araç hakkında daha binmeden birçok şey öğremiştim. Sonunda da 2012 model 1.4 T Stil Paket bir araç sahibi olmuştum. Daha önce birçok markaya binmiş biri olarak gerçekten aracım çok konforlu gelmişti. Şimdi yeni sahibinin yüzünü güldürmesi dileği ile hoşçakal 34jb945 seni çok sevmiştim.
    Gelelim yeni aracıma henüz alalı 1 gün oldu ama 800 km uzun yoldan getirdiğim için ilk izlenimi mi aktarmak isterim 2015 siyah 1.6 T Cosmo 170 hp AT . Şahsen bir araç araştırırken keskin ifadeler duymak beni daha çok etkiliyor. O yüzden şu ifadeyi kullanmak istiyorum. Özellikle 1.4 insigniadan 1.6 geçmek isteyenler için faydalı olur diye düşünüyorum. Oda şu: İki aracın bir biri ile kasa hariç hiç bir alakası yok. Başka bir dünya bu arabayla yol almak. Bu nasıl bir performanstır. Çok sevdim çok. Allah almak isteyen herkese nasip etsin. Araçla biraz daha yakın ilişki kurduktan sonra artılar var ise eksiler daha sonra belirtmek isterim. Aynı zamana mutlaka sorularımda olur ilk defa otomatik araba aldım. N konumunda mı stop edeyim park konumunda konumunda mı bunlar bile şuan bende soru işareti yavaş yavaş öğreniyorum. Araç fazla teknolojik zamanla öğreneceği mi düşünüyorum. Hepinize saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.

  • #2
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

    Yorum


    • #3
      Hayırlı olsun inşallah...
      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

      Yorum


      • #4
        Hayırlı olsun, güle güle kullanın
        (14 BM 069) 2011, 1.6 Turbo Edition, Elegance Paket, Karbon Siyah, 18 '' jant

        Yorum


        • #5
          hayırlı olsun kazasız belasız kullanın
          1.6 SIDI

          Yorum


          • #6
            Öncelikle hayırlı olsun ,allah kaza bela vermesin,stop etme konusu: ben hep N konumunda stop edip sonra park konumuna aliyorum sanirim daha doğru bir davranış ,motor u üzmez demislerdi.

            Yorum


            • #7
              Hayırlı olsun..Güle güle kullanın...Ben de ki uygulama şöyle...N konumu,el freni,park ve stop.....

              Yorum


              • #8
                N konumu alınıp el freni çekilir ayak frenden çekilip aracın yükü el frenini bildirilir sonra P konumuna alınıp araç stop edilir

                Yorum


                • #9
                  Hayırlı uğurlu olsun



                  2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                  Yorum


                  • #10
                    Hayırlı olsun.Her defasında dönüp bakasım geliyor benimde.Bence aşk.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ilbilge_11 View Post
                      N konumu alınıp el freni çekilir ayak frenden çekilip aracın yükü el frenini bildirilir sonra P konumuna alınıp araç stop edilir
                      Aynen katılıyorum.Birde stop etmeden önce turbo yağlanması için aracı 30-40 sn. çalışır vaziyette beklerim

                      Yorum


                      • #12
                        Arkadaşlar iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

                        Yorum


                        • #13
                          Enis abi hayırlı uğurlu olsun yeni aracın allah kaza bela vermesin.. bizim michelinler arabanın üzerinde mi gitii Ben N ye alıyorum el freni çekip p'ye alıp stop ediyorum , yukarıdada yazılmış doğru olan muhtemel budur.. tekrardan hayırlı olsun 1.6 T iyidir

                          Yorum


                          • #14
                            Aracınız hayırlı olsun.


                            Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                            Yorum


                            • #15
                              Hayırlı olsun, ben de yaklaşık 6 aydır aynı araca sahibim (SIDI AT).

                              Manuel 1.4T'dan otomatik 1.6 SIDI'a geçip, bu kadar performans farkı olduğunu söylemeniz, benim daha önce forumda SIDI motorla ilgili olumlu görüşlerimi destekler nitelikte olmuş. Gerçekten de SIDI motorun özellikle alt devirlerdeki yüksek güç ve torku ve bunu uzun süre koruması aracın "basmadan hızlanmasını" sağlıyor. Bu da düşük yakıt tüketimi, düşük ses ve yüksek sürüş konforu anlamına geliyor. Onun dışında eski kasa ile yeni kasa arasında bence en büyük fark süspansiyonların sessizliği... Eski kasada çok fazla "lap lap" ses duyuyorsunuz, makyajlı kasada ise çok büyük kasisler hariç süspansiyon sesi diye bir şey yok.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X