Makyajlı kasa 1.6 SIDI Cosmo'da makyajsız 2.0 CDTI Ed. Elegance araca göre daha fazla yol sesi alıyorum.
1. Lastik taban genişliğinin farklı olması, (245x45x18 vs 225x55x17)
2. Aracın genel olarak daha sessiz olması, (özellikle motor sesi çok daha az)
3. Makyajlı kasanın yol sesi yalıtımının zayıflığı.
Cevap hangisi/hangileri? Her 2 kasayı da iyi tanıyan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Bana en çok 1 ve sonra 2 olası geliyor; 3 pek olası gelmiyor ama olabilir.
lastik marka ve modelini ilk şık olarak eklerim
Insignia 1.6 T Cosmo // Safire Black // Flexride // Bej + Maun Deri Döşeme // Koltuk Isıtma // Sunroof
Ben yaş itibarıyla doğal işitme kaybı yüzünden biraz daha rahat ediyorum galiba,
adamakıllı ses olmazsa küçüklerin pek çoğunu fark etmiyorum, ancak makyajlı
kasanın ses yalıtımı açısından daha zayıf olduğu fikrine pek katılamam, bu noktada
asıl sorumluluk büyük ölçüde lastik marka ve tercihine yüklenmelidir diye düşünüyorum.
Öyle bir iddiam yok hocam, o 3 maddeden bir veya bir kaçı... Hangileri olduğunu özellikle her 2 kasadan bir kaç farklı araç kullananlar yorumlasın diye yazdım. Ben makyajlıda 18", makyajsız versiyonda 17" kullandığım için karşılaştırmalarım pek sağlıklı olmayacaktır.
Eskişehir'den İstanbul'a dönüş yolunda Bursa üzerinden Osmangazi köprüsü istikametinde yavaş ivlenme ile 190'a kadar rahat bir şekilde çıktım.Bu yolda radar olmadığını bildiğim içim aracın hızını 150'den aşağıya düşürmedim.Rüzgar sesi için normal diyebilirim.Aracın verdiği güven duygusu ve tokluğu çok iyi idi.Bu arada aracım ile ilk uzun yol deneyimim.
Abi cevap sanırım ivlemelenme diğer araçlar o hızlara birkaç günde çıkarken insignia çok seri bir şekilde çıktığı için vücut adapte olamıyor sanırım adapta olana kadar bayanlar malum hemen olaya müdahil oluyorlar
Yorum