Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Carviser - Opel Insignia Grand Sport Test Sürüşü

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: kingdragon View Post
    8 yılın ardından yenilenmiş bir araç için hayalkırıklığının başkenti oldu ne yazık ki.
    Dağ fare doğurdu desek yeri midir?

    Yorum


    • #17
      Ne yazık ki öyle olmuş. Canlar Satış Müdürü arkadaşıma işçilik hatalarını gösterince aynen şunu dedi; bu araba aceleye gelmiş gibi sanki 8 yılda aceleye gelen araç, tam komedi.
      ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

      Yorum


      • #18
        Bende bu sabah izledim video yu açıkçası bir çok konu banada doğru geldi. Tasarım noktasında da çok iddialı bulmadım. Üzerinde OPC line olan yaklaşık 200.000,00TL bir araç gibi gelmedi. Jant konusuna gelince siyahlı beyazlı çakma gibi duran jantlar olmuş. Eski insignia nın cosmo 19" jantı, edition elegance pakette verilen 18" jantı felan çok daha iyiydi ve bu jant bu aracın dedirtiyordu. İç mekan genişlemiş bir çok teknolojik özellikte eklenmiş ısıtmalı soğutmalı aerodinamik koltuklar felan bir artı. fakat o koltuk seçeneği bile 7000 Tl lik bir artı. Ama bu kadar teknolojiye rağmen bagaj kapağının elle kapatılması saçma olmuş 150 - 200 bin TL istiyorsun insanlardan. Elalem ayağıyla bagaj açıyor. Kilo düşmüş Şanzıman da oynamalar yapılmış deniliyor ama yinede pek bir değişiklik yok. 1.6 dizel motor yakıt tüketimi konusunda farklı rakamlar veriyor. Hatta forumda sizin 1.6 dizel ne kadar yakıyor diye konu açan bile oldu. Belli bir km sonrasında da beklendiği gibi belirgin bir düşüş olmuyor. Bu yazdığımdan sonra belli bir km gidilmesi lazım diyenler öyle birşey yok diyenler kullanıma bağlı değişir diyenler olacaktır. peki bu durumlar neden passatta olmuyor? Testteki araçta 8.1 lt gösteriyor karışık kullanımda. Fiyat konusu en çok haklı eleştiriyi alan konu oldu sanırım. 2.0 dizel 4x4 260 bg lik aracın 300.000,00 TL leri bulacağını söylüyor. Türkiyede bu parayı bu araca verecek kişi çok azdır. Bence 100bin bandındaki makyajlı insignia artık eski kasa olması dışında her açıdan çok daha mantıklı ve güzel bir araçtır. Flexiride güzel bir sistem fakat 136 bg lik bir araçta ne kadar tat alınabilir?

        Genel olarak düşüncem bence opel fiyat konusunda ötv vs indirimlere giderek aracı satmaya çalışacak. Aracın tasarımı ise herkese göre değişir. Bana pek hitap etmedi. Fiyat konusu maddiyat meselesidir ben memurum bana ağır gelir başkasına normal gelir ona neden aldın onu alacağına bunu alsaydın vs diyecek halim yok. Ben dizelciyim benzinli araç hiç kullanmadım. Belki benzinli motor ve fiyat seçenekleri daha makuldür.
        2010 BMW 320d Lci

        KUL BELÂ GÖRMEZ HAK YAZMADIKÇA , HAK BELÂ YAZMAZ KUL AZMADIKÇA...

        Yorum


        • #19
          izzetmemis
          yazınızın tamamına katılıyorum ama flexride konusu hariç. Flexride ın amacı sadece performansa yönelik değil ki 136 lık 320nm lik bir flexili bir dizelin de yabana atılmayacak hamleleri oluyor
          Flexride için güvenli konforlu sürüş ikilisi önde geliyo benim için şahsen
          1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
          Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

          Yorum

          İşleniyor...
          X