Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia- passat kiyaslamasi...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia- passat kiyaslamasi...

    Arkadaşlar , eski bir mercedes otomobil satış danışmanı olarak, bu kıyaslamayı biraz profesyonal gözle ve duygusallık katmadan yapmak isterim.
    öncelikle üslup olarak : " kıyas kabul etmez", "arasında dağlar var" vs kıyaslama söylemlerini hic sevmedigimi ve onaylamadıgımı söylemek isterim. her arac her aracla kıyaslanır ve kanımca biri 50 bin biri 400 bin olmadıktan sonra hicbir zaman 2 araç arasında dağlar kadar fark yoktur .
    mesleğim icabı piyasada kullanmadıgım arac yok gibidir diyebilirim. 1,0 ibiza dan , 585 bg lik E63 AMG ye kadar..
    passat - insignia kıyaslamasını da kısa süreli sürüşlerle yapmıstım. gecen hafta yapmış olduğum talihsiz bir kaza sebebiyle bu kıyaslamayı daha iyi yapma fırsatım oldu.
    hurda kamyonundan düşmüş olan inşaat demiri insigniama ucarak geldi.far kırıldı ve kaputum hafif ezildi. ucuz atlattık camdan girip öldürebilirdi..cok sukur.. neyse..kasko 7 gun yedek arac verdi ve benim tercihim de bu kıyası daha iyi yapabilmek icin passat oldu.
    öncelikle donanımdan bahsedeyim... sıcak havada elimi klimaya attıgımda ilk şok u yaşadım. analog klima!!! e işte trendline dır bilmem ne... bundan önce 2012 model alt donanım insigniam vardı eski kasa ve digital klimaydı. 140 bin tl ye D segmenti araba satacaksın ve showroom unda en lüks aracın olarak göstereceksin ve analog klima. bence kabul edilemez..ve bu arac 2016 yeni kasa..
    cruise comtrol yok!! 2. şok da bu. D segmenti ve 140 bin tl diye herseferinde tekrarlamama gerek yok sanırım.
    otomatik kararan dikiz ayna yok.anahtarsız biniş yok. dugmeyle calıstırma var ki anahtarsız biniş olmadıktan sonra bence bi anlamı yok. anahtarla kapıları acan anahtarla da calıstırır zaten de anahtarı binince koyacak yer aramaz yerine sokar. insigniadan once qashqaim vardı 2013 model ondan da alısmıstım zaten iyice , satın almadan önce insignia da ilk sorguladıgım şey bu ozellik oldu. kot umun cebinden anahtarı hicbir zaman cıkartmam. sadece pantolon degistirecegim zaman aktarırım. passat ta bu ve benzeri özellikleri sadece highline da veriyorlar. o da 170 bin tl sanırım. trend le kıyaslama diyen olursa kabul etmem. ben genel olarak zaten marka mentalitesini kıyaslıyorum. D segmentinde zaten bazda bile olması gereken ozelliklerin hepsini highline da verir alt donanımlarını bomboş bırakırsa zaten orada markanın daha farklı sekilde sorgulanması gerekir. kullandıgım passat ın ekranı , 59 bin tl lik ibiza dsg ile bire bir aynı. aynı grup beraber sattıgı B segmenti alt marka ibizayla kıyaslayayım. 1,0 cc motorlu dsg ibiza tek donanım geliyor style adı altında. digital klima standart. hız sabitleyici standart. ve dedigim gibi 140 bin tl lik passatla bilgi ekranı bire bir aynı. ayıp...
    trent ve comfort da 215 lik lastik var. d segmentinde 508 de bu var bence cok dar. sadece fabrika yakıt tuketimi verisini dusuk gostermek icin yapılmış bir hile. 1 haftalık testimde resmen korkmuş ve daha ağır kullanmaya başlamışım da haberim yok. araç yaldır yaldır patinaja giriyor (asr - esp falan hakgetire).dün arabayı teslim etmeden önce kritik bir sollamaya girdim dumduz yolda sollama esnasında gaza yuklenince yanda ki arabanın önüne 3.20 ile drift yaparmış gibi girdi.araba 160 bg olsa anlıycam da ... o da ayrı bir mevzu.. 120 bg dizel mi kaldı bu segmentte yahu..ha bu arada dsg nin avantajı ve düşük devirde yuksek torku yakalamasından dolayı 120 beygir affedilir oluyor.
    yakıt tuketiminde insignia ile 6 lt yaktıgım 1.000 km lik aynı rotada passat ile 5 lt yaktım. yaklasık bir %20 lik avantajı var passatın bu konuda. aslında 245 lik insignia lastigi, agırlık farkı, sanzıman farkı dusunuldugunde bu kabul edilebilir bir fark bence.
    0-210 km /h kalkış denemesi yaptım. 65 saniye. ilk fırsatta insignia ile deneyip bunun da kıyasını yapmıs olacagım.
    malzeme kalitesi olarak kesinlikle piyasada abartıldıgı vauuuwww vwww kaliteeeee falan gibi birsey bence yok. ben A180 leri C leri falan satarken müşterilerime passat A dan daha kalitelidir diye itiraf ederdim sonucta segment farkı var bu dogal mercedes dahi olsa derdim.1 haftalık testimde bu konuda yanılmış oldugumu anladım.. passat kesinlikle aman aman muhtesem kaliteli malzeme kullanılmıs bir araba degil. insignia malzeme kalitesi daha iyi diyebilirim.
    benim gözümde passat D segmenti bir arac degil dersem passat severleri cok kızdırmış olabilirim o yuzden demeyeyim
    bazı kıyaslamalarda octavia-passat kıyaslamasını gordugumde kabul etmezdim.ne alaka derdim superb in karsılıgı ya da en azından octavia-superb arasında passat derdim. 1 hafta kullanınca anladım gercekten neden octavia ile kıyaslandıgını. sözümün özü segment konusunda şu ki : insignia en az yarım segment üstünde passatın.
    bir sefer boyut olarak da kucuk zaten passat... en azından 480 cm olmalı diye dusunuyorum ben D segmentini. o yuzden mercedes te C serisi ve bmw de 3 serisinin bu segmentte kabul gormesi hosuma gitmez. 460 lık D mi olur yahu..
    sürüş hissiyatı olarak insignia bariz üstün. passat tan insigniaya dönünce mercedese gecmiş gibi hissettim.
    insigniayla 5 aydır 1 kere patinaja girmedim ve abs 1 kere devreye girmedi. passat bu konuda sıkıntılı. en azında 215 lik lastikle.
    belki de insignianın cok dusuk devirde yuksek torku yakalayamaması bir avantaja dönüsüyor. passatta da aynı durum dezavantaj oluyor. insignia stabil kararlı ve hızlı kalkıyor. passat oyle degil.
    kokpit darlıgından bahsediyorlar ya passat daha ferah vs.. ben o vücudu sarışını seviyorum.
    bir de passatın arka diz mesafesi daha geniş.
    dış gorunus kyaslamıyorum cunku goreceli bi kavram. ama benim fikrime gore passat fazlasıyla duz bir araba. cok ince detaylar bence yetersiz. gunumuzun trend i biraz daha gosteriş. gosteriş i kotu anlamda kullanmak sacma. gösteriş sevmeyen gitsin dopdolu egea alsın ...
    benim zevkime gore insignia passattan daha yakışıklı bir araaba.

  • #2
    EKLEME..
    Unuttugum 1-2 seyi ekleyeyim. passat ın start stop konusu enteresan. arac tam durmadan stop ettiriyor. 1-2 defa trafikte 1-2 km hızla ayagım fren pedalında süzülürken stop etti direksiyon şişti ilk oldugunda telaşlandım ne oluyorz diye.. sonra her denedigimde aynı seyi yaptı. 1-2 km hızla süzülürken start stop devreye giriyor ve stop ettiriyor. bu cok kotu. diger butun arabalarda tam durup da kararlı bir sekilde fren e basıldıgında devreye girer bu sistem...
    yokuş kalkış destegi birkac defa devreye girmedi. insigniada herseferinde sıkıntısız giriyor..

    Yorum


    • #3
      ihihiihihiihihi

      Vosvos grubunu hiç sevemedim. Geçen forumda da belirttim hiç kasılmaya gelmeyen bir araç.

      Bu arada tespitleriniz güzel olmuş
      Sola Sinyal Devamlı Açık!

      Yorum


      • #4
        Benzer tespitleri ben de yapmıştım ama acaba insigniayı sevdiğimden taraf mı tutuyorum diye düşünmüştüm. Aynı tespitleri yapan başkalarının olduğunu görmek iyi oldu. VW leri abartanlar fanatik kimseler bence ki abartıları gayet boş
        34 ST 579 '09 C180 Kompresor

        BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

        Yorum


        • #5
          Aynen bende sevmem vag grubu arabaları sebebi hepimizin bildiği şeyler, opel sağlamdır donanımları fiyatına göre fazladır olsun olsun eşdeğer arabadan 1 lt fazla yaksın büyüklerin dediği gibi aslan besleyen yemini düşünmez

          Yorum


          • #6
            VW kullanıcılarında fanatizm ve hatta şövenizm hat safhada genel olarak.bir anket yapılsa örnegin insignia musterilerine, rakipleri ve passat ı test ettiniz mi aracınızı almadan once diye, bence muhakkak %50 uzerinde evet test ettim der. passat musterilerinde bu oran %10 falandır.
            vw de sozlesme imzalamıs olan passat musterilerine cok fazla c180 sattım. golf musterilerine de a180 sattım. hep soyledikleri oydu. başka markaya hic bakmadık...hele hele mercedes alabilecegimiz hic aklımızdan gecmedi bu paralara.... showroom lar yakındı vw ile mercedes yururken yoldan gecerken öylesine ugrarlardı vw i aldıktan sonra.. ozamanın fiyatlarıyla ornek vereyim. 72 bin tl ye dizel otomatik golf e imza atmış (2013) bana geldi ben 75 bin tl ye benzinli otomatik A180 verdim. bunun gibi 10 larca defa sozleşme iptali için yanımda vw i arattırdım. 90 bin e passat almış 98 bin tl ye c180 vererek iptal ettirdim vs..... bu arada ozamanlar 1,6 cdti insignia yoktu o yuzden rakip olamıyordu tabi..

            Yorum


            • #7
              Passat iyi araba ama parasini hic haketmiyor
              Turkiyede arabalar kazik
              Ww duble kazik

              Yorum


              • #8
                İnsignia tam bir f/p aracıdır.. bunu bilen tadını alan kolay kolay vazgeçmez.. çok yakıyor sorun çıkarıyor diyenlerin çoğu çevresindeki 180 bg araca tüp takıp aracın bütün ayarlarını bozan yada 2. El düşük fiyata ölü araç alıp pişman olanlardır.. forumda aracı sıfır km alıp hala hazırda binen arkadaşlardan pek sorun şikayet duymadım.. bakımlarını kontrollerini zamanında yaparsan araca bakmasını bilirsen ufak tefek problemlerin dışında bir sıkıntı çıkmaz.. fakat bizim milletimizdeki marka algısını yıkmak zor.. premium araçlara lafım yok.. fakat passat ında insignia ya aman aman fark atacak bir tarafı yok..

                1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                Yorum


                • #9
                  VW hem haddinden fazla övülen, hem de haddinden fazla yerilen bir marka. Motor ve yürüyen aksam olarak Opel-Ford-Renault-Peugeot-Kia-Hyundai vb. markalar neyse VW de o. Fakat kabul etmek gerekir ki, VW bazı konularda bu markalardan biraz sıyrılıyor. Bunların başında da iç mekan malzeme kalitesi, düşük NVH (noise vibration harshness) seviyesi ve süspansiyonlar geliyor. Son dönemde malzeme kalitesi biraz düştü ama genel olarak VW'nin diğer markaların 1 tık önünde olduğunu kabul etmek gerekir. (Eşimde 2006 model Polo vardı, o araçtaki malzeme kalitesi ve süspansiyon kalitesi B sınıfının çok çok üstündeydi, hatta kayınvalideler araca "Polo-des" lakabını takmışlardı.)

                  İşte bu yüzden de VW sınıfında kalite ve konfor denince hep referans alınan bir marka oldu, bu durum sadece Türkiye'de değil, Avrupa'da da geçerli. Bugün bir Avrupalı otomobil inceleme sitesi/dergisi C segmenti bir araç testi yaptığında kalite, sessizlik ve konfor gibi konularda Golf ile, yol tutuş konusunda ise Focus (bazen Astra) ile karşılaştırır.

                  Ancak şöyle bir gerçek var ki, bu durumu Doğuş Oto biraz fazlaca lehine kullanıp, Türkiye'de fiyatları çok şişirdi. Fiyatlar pahalı gelmeye başlayınca da donanımları kıstılar. Trendline Passat gerçekten çok boş bir araç, konuyu açan arkadaşın da dediği gibi D segmenti bir araçta manuel klima ve hız sabitleyici olmaması akıl alır şeyler değil. Keza, çok önemli olduğunu düşünmesem de otomatik kararan ayna D segmentinde donanım listesinde bahsinin bile geçmemesi gereken bir donanım. Bluetooth, 6 havayastığı (sürücü-yolcu ve 2 tam boy yan hy), far ve yağmur sensörü gibi donanımlar da benzer şekilde D segmenti bir araçta bahsinin bile geçmemesi gereken, olmaması gibi bir durumun söz konusu olmaması gereken donanımlar.

                  Konuyu açan arkadaştan 2 aracı biraz daha sürüş özellikleri ve konforuyla kıyaslamasını rica ediyorum. Yol tutuş, sessizlik, NVH seviyesi gibi konularda da biraz karşılaştırma yaparsa sevinirim.

                  Yorum


                  • #10
                    Trendline dengi insignia da edition dır (Şu bastonlu el freni olanlar).Ancak Türkiye de bu donanım pek bulunmaz olsa olsa bir elin parmağını geçmez.Hakeza edition da dijital klima bulunmaz ancak cruise bulunur diye biliyorum.Cruise 3 serisinde bile zor bulunan bir donanım,o da onun ayıbı neyse.Denk donanımları kıyas yapmak önemli.

                    Fiyat konusundaki eleştiriniz haklı.180 bine 1.6 dizel otomatik highline olmaz,olamaz,olmamalı.Dengi yeni insignia 160 bin ile en iyi seçenek olur.(Bu fiyatta aşırı ancak malum vergi durumları)

                    VW nin bariz önde olduğu kısımlar var öldürüp hakkını da vermek lazım.İç plastik kalitesi,trim seslerinin azlığı,kapı içi saklama yerlerinin kumaş ile kaplı oluşu,aktarma elemanları opelden daha iyi.Ha bunlar 20000 TL eder mi tabi ki etmez.Diğer tüm başlıklarda zaten insignia açık ara öndedir.
                    http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                    Ellere yar oldu
                    2.0 CDTI
                    Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                    5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                      VW hem haddinden fazla övülen, hem de haddinden fazla yerilen bir marka. Motor ve yürüyen aksam olarak Opel-Ford-Renault-Peugeot-Kia-Hyundai vb. markalar neyse VW de o. Fakat kabul etmek gerekir ki, VW bazı konularda bu markalardan biraz sıyrılıyor. Bunların başında da iç mekan malzeme kalitesi, düşük NVH (noise vibration harshness) seviyesi ve süspansiyonlar geliyor. Son dönemde malzeme kalitesi biraz düştü ama genel olarak VW'nin diğer markaların 1 tık önünde olduğunu kabul etmek gerekir. (Eşimde 2006 model Polo vardı, o araçtaki malzeme kalitesi ve süspansiyon kalitesi B sınıfının çok çok üstündeydi, hatta kayınvalideler araca "Polo-des" lakabını takmışlardı.)

                      İşte bu yüzden de VW sınıfında kalite ve konfor denince hep referans alınan bir marka oldu, bu durum sadece Türkiye'de değil, Avrupa'da da geçerli. Bugün bir Avrupalı otomobil inceleme sitesi/dergisi C segmenti bir araç testi yaptığında kalite, sessizlik ve konfor gibi konularda Golf ile, yol tutuş konusunda ise Focus (bazen Astra) ile karşılaştırır.

                      Ancak şöyle bir gerçek var ki, bu durumu Doğuş Oto biraz fazlaca lehine kullanıp, Türkiye'de fiyatları çok şişirdi. Fiyatlar pahalı gelmeye başlayınca da donanımları kıstılar. Trendline Passat gerçekten çok boş bir araç, konuyu açan arkadaşın da dediği gibi D segmenti bir araçta manuel klima ve hız sabitleyici olmaması akıl alır şeyler değil. Keza, çok önemli olduğunu düşünmesem de otomatik kararan ayna D segmentinde donanım listesinde bahsinin bile geçmemesi gereken bir donanım. Bluetooth, 6 havayastığı (sürücü-yolcu ve 2 tam boy yan hy), far ve yağmur sensörü gibi donanımlar da benzer şekilde D segmenti bir araçta bahsinin bile geçmemesi gereken, olmaması gibi bir durumun söz konusu olmaması gereken donanımlar.

                      Konuyu açan arkadaştan 2 aracı biraz daha sürüş özellikleri ve konforuyla kıyaslamasını rica ediyorum. Yol tutuş, sessizlik, NVH seviyesi gibi konularda da biraz karşılaştırma yaparsa sevinirim.
                      Motor konusunda katılıyorum. 250 bin tl lik mercedes satılıyor dacia daki aynı motor. mercedes motorlu benzinli versiyonuyla aynı fiyata satıyor..kucmuseme gibi bi durum olamaz o dci motor dunyanın en iyi motoru secildi. yani markaların motoruyla falan hava atma devri kapandı. ancak yeni teknoloji motorları daha hızlı piyasaya surebilen markalar ön plana cıkıyor. 3silindir li 1000 cc ler gibi gibi..
                      yol tutus, sessizlik ve nvh konusunda beni hayal kırıklıgına ugrattı passat. sadece 215 lik dar lastikten midir bilmem, insigniadaki guven i hissedemedim. önden kayma egilimi fazla. motor ve ruzgar sesi de beklentimin üzerinde. konsoldan ve surucu kapı döşemesinden gelen birkac gıcırtı duydum.
                      2006 model orneginize katılıyorum. 10 sene once durum farklıydı...

                      Yorum


                      • #12
                        Passat in bizim insignia dan üstün yani ses sistemi ve yol sesinin az olması onun dışında motor biraz daha canli hissettiriyor olabilir şanzıman dan dolayı.Bu saydıklarım da aradaki fiyat farkına değmez. Bir de opel artık yalıtım işini çözsün yol sesi sınıfına yakışmıyor herşey bu kadar iyiyken yalıtım kötü olunca göze çok batıyor.
                        İnsignia 1.6T Cosmo Metro Mavi DVD800

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Insignia View Post
                          Trendline dengi insignia da edition dır (Şu bastonlu el freni olanlar).Ancak Türkiye de bu donanım pek bulunmaz olsa olsa bir elin parmağını geçmez.Hakeza edition da dijital klima bulunmaz ancak cruise bulunur diye biliyorum.Cruise 3 serisinde bile zor bulunan bir donanım,o da onun ayıbı neyse.Denk donanımları kıyas yapmak önemli.

                          Fiyat konusundaki eleştiriniz haklı.180 bine 1.6 dizel otomatik highline olmaz,olamaz,olmamalı.Dengi yeni insignia 160 bin ile en iyi seçenek olur.(Bu fiyatta aşırı ancak malum vergi durumları)

                          VW nin bariz önde olduğu kısımlar var öldürüp hakkını da vermek lazım.İç plastik kalitesi,trim seslerinin azlığı,kapı içi saklama yerlerinin kumaş ile kaplı oluşu,aktarma elemanları opelden daha iyi.Ha bunlar 20000 TL eder mi tabi ki etmez.Diğer tüm başlıklarda zaten insignia açık ara öndedir.
                          mercedes-bmw kıyaslaması vw-opel karsılastırmasıyla hemen hemen aynıdır. hemen hemen aynı seviyede 2 markada trendline, cosmodan 20 bin tl pahalı ise trend le edition u kıyaslama yapmak mantıklı olmaz. satış fiyatı onemli bir kıstas. diger taraftan opelde adam gogsunu gere gere " digital kliması hız sabitleyicisi olmayan D mi olur abi pohahaha " diye satıyor insigniayı. vw de " aaa onları almak icin 20 bin tl daha vermeniz gerekir" diyor. marka algısını ve şirket politikalarını kıyaslıyorum ben. uretim ulkelerinde envai cesit donanım oluyor. biz tr paketlerini olusturup müsteriye sunuyoruz. bu durumda sizin dediginiz opel in alt donanımları getirmiyor olup ust donanımları daha uygun fiyata satıyor olması zaten avantajın başlangıcı. vw de dibin dibini getiriyor ve yuksek fiyata satıyor. konumuz zaten hemen hemen bu. vw nin elestirdigimiz noktası bbu zaten.
                          3 Serisi kıyaslaması pek dogru olmamış. zira bmw nin 13. sırasındaki segmenti. passat oyle degil. marka ici segmentasyon onemli.. ki bunu en iyi uygulayan markalardan biri de vw. passat 120 bg. diye mecburen yeni tiguan ı 115 bg getirdi. ( ayıp yaa millet 130 lukları bitirip 160 a geciyor sen yeni kasa tiguan ı 115 bg getiriyorsun) diger yandan premium markalarda ötv yuksekliginden dolayı tr de donanım konusu sıkıntılı. donanımlı premiumlar da fiyat ucuyor. o yuzden bu markaların ucuza satmaları gereken segmentlerinde donanım oldukca dusuk kalıyor mecburen..grey market bu yuzden azıyor.

                          vw nin bariz ustun oldugu kısımlar konusuna katılmıyorum. highline da da aynı olmak uzere kapı cepleri bariz sert plastik . neresinden bahsediyorsunuz kumas derken bilmiyorum. plastik kalitesi olarak insignia daha iyi. trimlerde de tasarım ve renklendirmeden dolayı daha iyi gorunuyor passat ama degil.
                          benim gordugum passat ın 3 adet ustun oldugu yanı var. arka koltuk diz mesafesi, yakıt tuketimi ve dsg. ( ki bu da tartısılır.. tam otomatik her zaman daha saglıklı bir sanzıman. ve uzun omurlu) konfor acısından tabi bariz dsg.
                          bunların dısında benim gorusume gore insignia daha ustun... passat ı bırakıp insignia ya döndügümde mercedese binmiş gibi hissettim

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post

                            mercedes-bmw kıyaslaması vw-opel karsılastırmasıyla hemen hemen aynıdır. hemen hemen aynı seviyede 2 markada trendline, cosmodan 20 bin tl pahalı ise trend le edition u kıyaslama yapmak mantıklı olmaz. satış fiyatı onemli bir kıstas. diger taraftan opelde adam gogsunu gere gere " digital kliması hız sabitleyicisi olmayan D mi olur abi pohahaha " diye satıyor insigniayı. vw de " aaa onları almak icin 20 bin tl daha vermeniz gerekir" diyor. marka algısını ve şirket politikalarını kıyaslıyorum ben. uretim ulkelerinde envai cesit donanım oluyor. biz tr paketlerini olusturup müsteriye sunuyoruz. bu durumda sizin dediginiz opel in alt donanımları getirmiyor olup ust donanımları daha uygun fiyata satıyor olması zaten avantajın başlangıcı. vw de dibin dibini getiriyor ve yuksek fiyata satıyor. konumuz zaten hemen hemen bu. vw nin elestirdigimiz noktası bbu zaten.
                            3 Serisi kıyaslaması pek dogru olmamış. zira bmw nin 13. sırasındaki segmenti. passat oyle degil. marka ici segmentasyon onemli.. ki bunu en iyi uygulayan markalardan biri de vw. passat 120 bg. diye mecburen yeni tiguan ı 115 bg getirdi. ( ayıp yaa millet 130 lukları bitirip 160 a geciyor sen yeni kasa tiguan ı 115 bg getiriyorsun) diger yandan premium markalarda ötv yuksekliginden dolayı tr de donanım konusu sıkıntılı. donanımlı premiumlar da fiyat ucuyor. o yuzden bu markaların ucuza satmaları gereken segmentlerinde donanım oldukca dusuk kalıyor mecburen..grey market bu yuzden azıyor.

                            vw nin bariz ustun oldugu kısımlar konusuna katılmıyorum. highline da da aynı olmak uzere kapı cepleri bariz sert plastik . neresinden bahsediyorsunuz kumas derken bilmiyorum. plastik kalitesi olarak insignia daha iyi. trimlerde de tasarım ve renklendirmeden dolayı daha iyi gorunuyor passat ama degil.
                            benim gordugum passat ın 3 adet ustun oldugu yanı var. arka koltuk diz mesafesi, yakıt tuketimi ve dsg. ( ki bu da tartısılır.. tam otomatik her zaman daha saglıklı bir sanzıman. ve uzun omurlu) konfor acısından tabi bariz dsg.
                            bunların dısında benim gorusume gore insignia daha ustun... passat ı bırakıp insignia ya döndügümde mercedese binmiş gibi hissettim
                            İşte dijital kliması hız sabitleyicisi olmayan D var onu anlatmaya çalışıyorum. Hatta opelde de var.

                            Marka içi segmentasyonu bilmem ama 3 serisi D sınıfı olarak anılıyor global bazda.

                            Kapı ceplerinin içi bariz sert plastik değil kadife kaplı.Kendimde de highline var ordan biliyorum.Anahtar felan koyduğunuzda işe yarıyor.
                            http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                            Ellere yar oldu
                            2.0 CDTI
                            Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                            5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Insignia View Post

                              İşte dijital kliması hız sabitleyicisi olmayan D var onu anlatmaya çalışıyorum. Hatta opelde de var.

                              Marka içi segmentasyonu bilmem ama 3 serisi D sınıfı olarak anılıyor global bazda.

                              Kapı ceplerinin içi bariz sert plastik değil kadife kaplı.Kendimde de highline var ordan biliyorum.Anahtar felan koyduğunuzda işe yarıyor.
                              konu D segmentinde digital klimasız versiyonun uretilip uretilmemesi degil. olur mu olmaz mı mevzusu da tr kosullalırda (olmamalı) demek istiyoruz. en fazla satılan segment c segmenti. ve c lerin fiyatları bile uctu. gelir ortalamasına göre d kullanıcıları artık belli bir gelir seviyesinin uzerinde olmalı. boyle bir butce seviyesine cıkıp da tarihin 2017. yılında halen digital klima bile alamıyor olusunun anormalligi..
                              bmw 3 ve mercedes c serisi premium marka olduggu icin torpilli o yuzden d diyorlar benim gozumde degil 460 lık d mi olur yahu arka koltuga 3 kişi zor oturuyor o araclarda..
                              ben kapı ceplerinin dısından bahsettim icinden degil. orada bir karısıklık olmus anladıgım kadarıyla. dışı bariz sert plastik insignianın kiyle yan yana kıyaslarsanız insignianın plastik kalitesinin daha iyi oldugunu goreceksiniz. ayrıca passatta o kapı ceplerinin girişi cok dar . cuzdan ve telefonu aynı anda cıkartmaya calıstıgımda elim sıkıştı. bu arada gözlük bolmesi onemli bence insigniada yok passatta var. .

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X