Arkadaslar iki gun once uzun suredir yapmayi planladigim turbo guncellemsi ve sonrainda silinecek olan chip guncellemsini yaptirabilme amacli İstanbul kacamagini gerceklestirmis bulunuyorum. Oncelikle buradan sizlerin huzurunda bir dakika bile yanimdan ayrilmayip islerinden uzak kalan ve butun gunlerini bana feda eden Murat kardesime ve Bulent abime cok cok tesekkur ediyorum. Kendileri sagolsun kendi isleriymis gibi butun gunlerini benle gecirdiler. Ayrica odakta bulundugumuz sirada yanimiza gelip keyifli sohbetlerini bizimle paylasan Safak beye de tesekkurlerimi sunuyorum. Odaktaki yazilim guncellemsi asamsinda aracmla ilgilenen saygideger odak yetkilisi Burak beye ve Tarik beye de cok cok tesekkur ediyorum. Odaktaki turbo guncellmesi sonrasi gittigimiz Barboros kardesimizin yerinde bizleri guzel bir surpriz bekliyordu. Guzeller guzeli kirmizi bir opc dynoya cikmis hazir halde bekliyord. Taii bizim de cok hosumuza gitti. Amac 325 bglik araci 400 bg yapmak idi. Bay bir ugrasmanin sonunda aracin sesi ve guc lineerligi degisti ancak dyno da sadece 10 bg fark olustu. Bu arada arac 275 bg cikiyordu dynoda sonradan 285 bg cikti. Yanliz burada Barboros kardesimizin dedigine ve bizim hissetigimize gore degisikligin olcumu icin yuklu bir dynoya ihtiyac varmis. O da bu haliyle baska bir dynoda olcum istedi. Biz de yazilim sonrasi ciddi degisklik gorduk ama numaralandiramadik. Bu arada cektigim goruntuler Bulent abimin laptopinda ve o da buraya uygun zamanda aktaracak. Sonra bizim kara sahin cikti dynoya. Gerekli yazilim atilmasi sonrasi Barboros kardesimle cikigimiz dynoda aracimda ciddi bir rahatlama ve atmosferik, arac hizlanmasi farkettim. Snuclar da bunu dogruladi. Arac 220 bg ve 310 nm tork cikti. Ozellile tork cok duzgun sekilde ust devirlere aktariliyordu. Beygir de tam zamaninda 220 cikti. Bu beygir degerine yaklasik 227 km hizda ulasildi. daha sonrasinda buyuk bir merakla dynodan aracimi indirirken Barborosun da tavsiyesi ile bir k & n marka acik hava filtersi taktik. Barborosun dedigine gore bir 4 bg de ordan almisizdir. Daha sonra kisa bir odak macerasindan sonra yola koyuldum Ankaraya dogru. Bu arada allah istanbulda yasayanlara sabir versin isatnbuldan 2.5 saatte ciktim. Rezalet bir trafik vardi.isiklarini gordugum kopruye 1 saatte vardim. Zaten isportacilar da meyve sebze su helva satiyorlardi tam yolun ustunde. Acikan karnimizi da muz ve su ile doyurduk. Sonra yolculuk sirasinda bolca cuflama ve hava emis sesi esliginde aracimdam inanilmaz keyif aldim. Su an turbo nerde devrede anlayamiyorum. Araca adeta ucuyor. İnanilmaz serilesti ve atmosferik 2.0 veya 2.5 hissine sahip. Bu arad yolda tasarruf denemesi yaptim. Araci 110 na sabitledim ve 7.9 ortalamsina ulastim. Su an inanilmaz mutluyum. Oncelikle daha once 210 cikan aracim simdi 220 bg hatta 224 bg. Daha sonra guc cok duzgun lineer elde ediliyor ve cok genis bir banta yayiliyor ve bir o kadar da seri hissediyorum. Yanliz cuflamalara ne kadar dayanirim bilmeiyorum. Su an ozellike ust devirlerde super bir ses var. Ancak alt devirlerde hortumlama sesi cok. Bakalim hayirlisi. Saygilar sevgiler
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İstanbul kacamagi ve sonrasindaki memnuniyet
Collapse
X
-
Ynt: İstanbul kacamagi ve sonrasindaki memnuniyet
Orjinal yazı sahibi: trabzon61Bu arada Bülent hocam sana Uygun bir zamanda bizim su abant atraksiyonu videolarini da paylasabilirsek arkadas
Arimizin goz onlu acilsin.... haha hahaGri Bmw F10 5.25 xd 2014
Yorum
-
Ynt: İstanbul kacamagi ve sonrasindaki memnuniyet
Aracınızdan memnun kalmanız bizi de mutlu etti.
bu chip olayına baya merak saldı herkes.
opc nin değerlerinin düşük kalması ilginç geldi biraz.
daha yüksek değerler çıkması gerekmez mi?
Renault!!!
Yorum
-
Ynt: İstanbul kacamagi ve sonrasindaki memnuniyet
Orjinal yazı sahibi: Av.OCALAracınızdan memnun kalmanız bizi de mutlu etti.
bu chip olayına baya merak saldı herkes.
opc nin değerlerinin düşük kalması ilginç geldi biraz.
daha yüksek değerler çıkması gerekmez mi?
Yorum
-
Ynt: İstanbul kacamagi ve sonrasindaki memnuniyet
Saygideger Murat bey oncelikle gostermis oldugunuz misafirperverlik, dostluk ve muhabbetinizden dolayi ne kadar tesekkur etsem azdir. Hayatimdaki en sakin en ozl tatillerden birini yaptim abantta gecirdiim 2 gunde. Tam bi dinlenm oldu sayenizde. Tahmnim o ki bundan sonra daha sık görüsecegiz. Kafa dagitmaya Abantta olacgim bundan sonra. Oncleri de çok severdim ancak yine sizin sayenizde sevgim bir kat daha artti. Saygilarimi sunuyorum ve tesekkur ediyorum.
Yorum
-
Ynt: İstanbul kacamagi ve sonrasindaki memnuniyet
Orjinal yazı sahibi: SeyyahMurat Bey,Abanta kim gelmişte memnun ayrılmamış
Sağolun çok ilgileniyorsunuz geldiğimizde teşekkürler
kusura bakmayın , ara verince mesajlara hemen cevap veremiyorum.
Sizleri memnun edebiliyorsak ne mutlu bana
14 Ocak'ta görüşmek dilekleriyle(14 BM 069) 2011, 1.6 Turbo Edition, Elegance Paket, Karbon Siyah, 18 '' jant
Yorum
Yorum