turbocu arkadaşlar... aracı ilk çalıştırırken ve stop etmeden önce rolantide çalıştırıyor musunuz?ben 30 sn beklemeye özen göstermeye çalışıyorum...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
TURBO VE ROLANTİ
Collapse
X
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
İlk çalıştırmada rölanti düşünceye kadar bekliyorum.Uzun bir yoldan geldiğim zaman da turbonun soğuması için 15-20 sn. bekliyorum.Kısa mesafelerde böyle bir bekleme yapmıyorum.INSIGNIA 1.6 Turbo Cosmo
20" jant
infinity
DVD 800
Sunroof
Deri koltuk
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
bende ilk ısınmada rölanti düşene kesin beklerim,motoru kapatmadan da 20 saniye kadar sonra kontağı kapatırım)))) bide ışıklar sönmeden ve kadran aşağı yukarı olmadan kontak basmam
))
2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,
Yorum
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
Aynen bekliyorum...(60 saniye)
2010 1.6 Turbo Cosmo DVD800-Navi Siyah
http://www.insigniateam.com/forum/üye-garajı/fotoğraflar/3830-kara-yağiz-delikanli-nın-son-fotolari
Yorum
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
beklemenin yarari ilk calistirmada turbonun ozel bir yaglama sisteminin olmamasidir turbo motorun aksine rolantide 15000 devir yapar ve devir ve gaz tepkisine gore 110000 devire kadar calisir motor karterden yagi turbo millerine kadar gondermesini beklemekte yarar var kuru surtunmeyi onlersiniz boylece
stop etmeden once beklemenin yarari da arac kullanim esnasinda turbo bicaklarindaki yuksek basincli gazin tamamen bosalmasini saglamaktir
Yorum
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
Orjinal yazı sahibi: Onat89beklemenin yarari ilk calistirmada turbonun ozel bir yaglama sisteminin olmamasidir turbo motorun aksine rolantide 15000 devir yapar ve devir ve gaz tepkisine gore 110000 devire kadar calisir motor karterden yagi turbo millerine kadar gondermesini beklemekte yarar var kuru surtunmeyi onlersiniz boylece
stop etmeden once beklemenin yarari da arac kullanim esnasinda turbo bicaklarindaki yuksek basincli gazin tamamen bosalmasini saglamaktir
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Yorum
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
bende çalıştırma esnasında genelde akşam çalıştırıyorsam far selamlamasını bekliyorumsabah çalıştırınca direk kontağa basarım
ama gelince kesinlikle beklerim, çünkü basmışımdır
ondan 1 dk kadar bekliyorum, Volkan abimin dediği doğru yavaş gelirseniz motoru kapatmadan önce zaten turbo yavaşlamaya başlamıştır, ondan bi sıkıntı olmaz ama ben yine içim rahat etsin diye beklerim. jikle çalışırken de işim acil değilse normale dönmesini bekler sonra hareket ederim...
Yorum
-
Ynt: TURBO VE ROLANTİ
Beklemeden bir kere bile kullanmadım, her seferinde beklerim. Daha önceki aracımda diesel idi ve bende alışkanlık oluştu.
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
Şimdi F30 Modernline Sunroof
Yorum
Yorum