Duyuru

Collapse
No announcement yet.

TURBO VE ROLANTİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • TURBO VE ROLANTİ

    turbocu arkadaşlar... aracı ilk çalıştırırken ve stop etmeden önce rolantide çalıştırıyor musunuz?ben 30 sn beklemeye özen göstermeye çalışıyorum...
    180 COSMO ,BEYAZ.. 245/45/19 SPOR JANT VE DUNLOP SPORTMAXX 98 Y LASTİKLER.. OPC SPOİLER..   EIBACH PRO KİT YAY SİSTEMİ (3 CM ) ,SİYAH RENKLİ CAMLAR..K&N AÇIK HAVA FİLTRESİ VE İNTAKE KİT

    www.zaferboyraz.com

  • #2
    Ynt: TURBO VE ROLANTİ

    İlk çalıştırmada rölanti düşünceye kadar bekliyorum.Uzun bir yoldan geldiğim zaman da turbonun soğuması için 15-20 sn. bekliyorum.Kısa mesafelerde böyle bir bekleme yapmıyorum.
    INSIGNIA 1.6 Turbo Cosmo
    20" jant
    infinity
    DVD 800
    Sunroof
    Deri koltuk

    Yorum


    • #3
      Ynt: TURBO VE ROLANTİ

      Beklemek her zaman iyidir



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: TURBO VE ROLANTİ

        bende ilk ısınmada rölanti düşene kesin beklerim,motoru kapatmadan da 20 saniye kadar sonra kontağı kapatırım )))) bide ışıklar sönmeden ve kadran aşağı yukarı olmadan kontak basmam))
        2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

        Yorum


        • #5
          Ynt: TURBO VE ROLANTİ

          ilk çalıştırmada sadece turbo için değil motor için de beklemek lazım.
          InsigniaTEAM

          Yorum


          • #6
            Ynt: TURBO VE ROLANTİ

            ben sıcak soğuk her türlü basıyorum beklemeden

            Yorum


            • #7
              Ynt: TURBO VE ROLANTİ

              ben bekliyorum ama geçenlerde benzinliler için birşey değişmediğini dizel araçlarda beklemek gerektiğini söyleyen arkadaşlar oldu çalıştığım iş yerinde ne derece doğru bilmiyorum
              2015 leon fr

              Yorum


              • #8
                Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                Aynen bekliyorum... (60 saniye)

                Yorum


                • #9
                  Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                  beklemenin yarari ilk calistirmada turbonun ozel bir yaglama sisteminin olmamasidir turbo motorun aksine rolantide 15000 devir yapar ve devir ve gaz tepkisine gore 110000 devire kadar calisir motor karterden yagi turbo millerine kadar gondermesini beklemekte yarar var kuru surtunmeyi onlersiniz boylece
                  stop etmeden once beklemenin yarari da arac kullanim esnasinda turbo bicaklarindaki yuksek basincli gazin tamamen bosalmasini saglamaktir

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                    Orjinal yazı sahibi: Onat89
                    beklemenin yarari ilk calistirmada turbonun ozel bir yaglama sisteminin olmamasidir turbo motorun aksine rolantide 15000 devir yapar ve devir ve gaz tepkisine gore 110000 devire kadar calisir motor karterden yagi turbo millerine kadar gondermesini beklemekte yarar var kuru surtunmeyi onlersiniz boylece
                    stop etmeden once beklemenin yarari da arac kullanim esnasinda turbo bicaklarindaki yuksek basincli gazin tamamen bosalmasini saglamaktir
                    dediklerin doğru ama stop etmeden beklemenin yararı araç durduktan sonra pistonlarda duruyor haliylen ve yağlama kesiliyor turbonun kanatçıklarındaki yağda süzülüp gidiyor ama turbo dönmeye devam ediyor pallerde yağsız döndüğünden aşınma oluyor zamanla durduktan sonra bi 20 30 sn beklemek yeterli yalnız durmadan önce duracağınız yere gelirken yavaşlıyarak gelirseniz buna gerekte olmaz turbonun devri düşmüş olur


                    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                      Bir akşam arabayla 10 dakka iyi bir gazladıktan sonra turbonun kıpkırmızı olduğunu görünce artık stop etmeden biraz bekliyorum


                      1,4 turbo.sunroof, necvox navigasyon, beyaz (gitti güzelim cosmo)

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                        bende çalıştırma esnasında genelde akşam çalıştırıyorsam far selamlamasını bekliyorum sabah çalıştırınca direk kontağa basarım ama gelince kesinlikle beklerim, çünkü basmışımdır ondan 1 dk kadar bekliyorum, Volkan abimin dediği doğru yavaş gelirseniz motoru kapatmadan önce zaten turbo yavaşlamaya başlamıştır, ondan bi sıkıntı olmaz ama ben yine içim rahat etsin diye beklerim. jikle çalışırken de işim acil değilse normale dönmesini bekler sonra hareket ederim...

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                          Ben heralde yakında turbo elimde servis yolu tutarım daha 1 kere 1 snye beklemişliğim yok

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                            Orjinal yazı sahibi: serdarklckrn
                            Ben heralde yakında turbo elimde servis yolu tutarım daha 1 kere 1 snye beklemişliğim yok
                            ben de hiç beklemıyom ama bu yazıları okuduktan sonra artık beklicem

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: TURBO VE ROLANTİ

                              Beklemeden bir kere bile kullanmadım, her seferinde beklerim. Daha önceki aracımda diesel idi ve bende alışkanlık oluştu.

                              Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                              Şimdi F30 Modernline Sunroof

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X