Helal olsun opele bana da iki kere mektup gelmişti astra da müşteri memnuniyeti diye, birkerede mar oto aramıştı bakım süreniz geldi diye..... Tebrikler opel....
DVD800 konusundaki mağduriyetimizi gidermedikçe Opel Türkiye'ye kızgınım...
Hizmetini veremeyeceğin ürünü,donanımı getirip satmayacaksın..Yanıltıcı reklam yapmayacaksın..Hata yaparsan da telafi için elinden geleni yapacaksın..Müşteri memnuniyeti böyle sağlanır.
Neden mi bu kadar kızgınım..DVD800 Navi ye 3800TL fark ödedikten sonra 1adet Piranha external navigasyon cihazı ve 1 adet de navigasyonlu cep telefonu almak zorunda kaldım..
Lafım meclisten dışarı arkadaşlar..Adabı bozduysak affola...
DVD800 ile son bilgileri ilgili konu başlığında yer verdim.
Insignia Club Turkiye | Teknik Bölüm | Ses, Görüntü, Navigasyon Sistemleri - Elektronik Modifiye | DVD800 HARİTA GÜNCELLEME
(http://www.insigniateam.com/forum/in...seen#msg112413)
Ankarada ki bir Honda servisi ;
Periyodik bakımlarımızı takip ediyor mail sms ve telefon yolu ile bilgilendiriyor,
Arac servise girdiği zaman her zamanki liftine alınıyor ve sadece o aracın ustası ilgileniyor,
arac servisten çıkarken bütün zorunlu testleri yapılıyor iç aydınlatmasına kadar,
servisten çıktıktan sonra aynı gün aranıyorum müşteri memnuniyeti için
3 gün sonra tekrar aranıyorum yapılan işlemden sonra sorun kesin olarak çöüzüldü mü diye,
Bunu yapan Honda servisi , MErcedesten bahsetmeyecem bile...
Ama söyle bir geriye bakıp düşününce, Opel ve insignia'ya yaptığın emeklerin karşılığında değil hatırlatma mektubu göndermeyi, senden hiçbir bakim ücreti dahi almamaları lazım.
Yani ben Opel olsam olsam, almazdim. Hatta abartmıyorum, arabanı yenilerdim. Çünkü senin yaptilarini parayla yaptırmaya kalksalar, iki insignia parası verseler yine yaptiramazlar.
Tasarımlar, kartlarvizitler, organizasyonlarda yaptıkların, site icin yaptıkların..... liste uzar.
Göreme'de Faruk arkadasımızı gruba nasıl dahil ettigini gözlerimle gördüm.
İste onu yapmaya Opel'in parası yetmez.
Opelin hatirlatma mektubundan hosnut kaldigin icin senin adına sevindim. Ama hakkını ödemek icin İnan daha fazla Sey yapmaları lazım.
1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)... Mazide güzel bir anı şimdi..
Ama söyle bir geriye bakıp düşününce, Opel ve insignia'ya yaptığın emeklerin karşılığında değil hatırlatma mektubu göndermeyi, senden hiçbir bakim ücreti dahi almamaları lazım.
Yani ben Opel olsam olsam, almazdim. Hatta abartmıyorum, arabanı yenilerdim. Çünkü senin yaptilarini parayla yaptırmaya kalksalar, iki insignia parası verseler yine yaptiramazlar.
Tasarımlar, kartlarvizitler, organizasyonlarda yaptıkların, site icin yaptıkların..... liste uzar.
Göreme'de Faruk arkadasımızı gruba nasıl dahil ettigini gözlerimle gördüm.
İste onu yapmaya Opel'in parası yetmez.
Opelin hatirlatma mektubundan hosnut kaldigin icin senin adına sevindim. Ama hakkını ödemek icin İnan daha fazla Sey yapmaları lazım.
Dilek ve temennilerin için gerçekten çok teşekkür ederim.
"Opel", "İnsignia", "İnsigniaTeam" ve "Üyelerimiz" için bir şeyler yapabiliyorsam ne mutlu bana.
Dilek ve temennilerin için gerçekten çok teşekkür ederim.
"Opel", "İnsignia", "İnsigniaTeam" ve "Üyelerimiz" için bir şeyler yapabiliyorsam ne mutlu bana.
Her daim mutluluklar senin olsun o zaman Cemil Abim , Yılmaz Abi hiç mübalaa etmiyor , hatta eksik bile söylemiş olabilir
2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
Dilek ve temennilerin için gerçekten çok teşekkür ederim.
"Opel", "İnsignia", "İnsigniaTeam" ve "Üyelerimiz" için bir şeyler yapabiliyorsam ne mutlu bana.
Her daim mutluluklar senin olsun o zaman Cemil Abim , Yılmaz Abi hiç mübalaa etmiyor , hatta eksik bile söylemiş olabilir
Teşekkür ederim Oğuz kardeşim, hep beraber nice mutluluklara
Yorum