Arkadaslar internette bu videoya rastladım. Chip tuning öncesi ile sonrası hız durumu var içinde ama chip tuning sonrası öyle hızlanıyorki 1.6 turbodan daha fazla hızlara sahip oluyor araç 4. viteste 215, 2. viteste 100 ün üstüne çıktığı gibi. Dizel bir araçta bu mümkünmü?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bu nasıl insignia?
Collapse
X
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: paTRiotO kadar basmaya benzin ışığını yaktırırlar adama
Dizelleri bilmiyorum da bizim 1.6 T larda 4. vites zaten bu hızı yapıyor2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: smg05Orjinal yazı sahibi: paTRiotO kadar basmaya benzin ışığını yaktırırlar adama
Dizelleri bilmiyorum da bizim 1.6 T larda 4. vites zaten bu hızı yapıyor
215 olmasının nedeni motor çalışma sistemi ile ilgili herhalde. yani bi sınırlandırıcı vardır herhalde.. Yoksa 2.0 motorun 215 de kalması garip. 2.0 mondeolar vallahi deli gibi gidiyor çünkü.
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Bende limitör olduğunu düşünüyorum çünkü 1.4 turbo insignia bile çok rahat o hızlara geliyor.
Dediğin gibi şimdilik benzin power ile devam ama ileride devir ekonomi deviri alıcaksın 2000 motor 350 nm ve üstünde torklu bir araç çıkartıcaksın tadını emekliliğin...2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: smg05Bende limitör olduğunu düşünüyorum çünkü 1.4 turbo insignia bile çok rahat o hızlara geliyor.
Dediğin gibi şimdilik benzin power ile devam ama ileride devir ekonomi deviri alıcaksın 2000 motor 350 nm ve üstünde torklu bir araç çıkartıcaksın tadını emekliliğin...
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: paTRiotOrjinal yazı sahibi: smg05Bende limitör olduğunu düşünüyorum çünkü 1.4 turbo insignia bile çok rahat o hızlara geliyor.
Dediğin gibi şimdilik benzin power ile devam ama ileride devir ekonomi deviri alıcaksın 2000 motor 350 nm ve üstünde torklu bir araç çıkartıcaksın tadını emekliliğin...2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: Onat89kuvvetle muhtemel şanzıman yada son tahrik dişlisinde değişim var
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: volkanOrjinal yazı sahibi: Onat89kuvvetle muhtemel şanzıman yada son tahrik dişlisinde değişim var
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: Onat89Orjinal yazı sahibi: volkanOrjinal yazı sahibi: Onat89kuvvetle muhtemel şanzıman yada son tahrik dişlisinde değişim var
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
Orjinal yazı sahibi: Onat89kuvvetle muhtemel şanzıman yada son tahrik dişlisinde değişim var
Ama yine de Sufyan Hocam olaya yorum yapsin
2.vites o kadar uzun mu?
1000 devir de 20 kmh
Cip ile devir yukselir ama disli oranlari std mi merak ettim
Yorum
-
Ynt: Bu nasıl insignia?
1 vites 4500 devirde değiştiriyorum.. 50 ye yaklaşıyor..2 vites yine aynı devir zorlama yok 85 civarı 3 4 ü hatırlamıyorum 5 viteste redline sokmak istedim girmedi surat 237 idi2015 Honda CRV 1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs (görmemişin... :P )
Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
[center]
Yorum
Yorum