2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım ankaradaki bayilerde test araçları yok
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
Collapse
X
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
doktor1000 merhaba,
Neredeyse 2 aydır 130'luk 2.0 CDTI kullanıyorum ve izlenimlerimi sana söyleyeyim, açıklamalarını sonra yapacağım.
Benzinli 1.6lt 180hp'lik aracı kısa bir süre sadece test amacıyla kullanmıştım ve 5 tane fark yazamasam da sana önemli iki şeyi söyleyebilirim.
Öncelikle, yakıt tüketimi gerçekten düşük.
Aracın çekiş gücü gerçekten etkileyici (300nm tork yokuşlarda kendisini hissettiriyor)
Dizel motor gerçekten de düşük yakıt tüketimi sağlayabiliyor. Tabi ki buna uygun sürüş yapacaksanız. Burada, düşük yaksın diye yavaş ve sıkıcı bir sürüşten bahsetmiyorum. Örnek olarak, E-5 karayoluna ne zaman çıksam, aracı 70-80km/h gibi bir süratte hız sabitleyiciyle sürüyorum. Bu şekilde anlık tüketimim 4 - 5.5lt / 100km arasında yol durumuna göre değişkenlik gösteriyor. Yol şartlarına göre tırmanmaya başladığımızda ise 9-11.5lt / 100km arasına tırmanıyor ve hız en fazla 1-2km/h düşüp tekrar ayarlıyor.
Aynı şekilde gazı ayakla kumanda ettiğimde, düz yolda yine aynı düşük tüketime ulaşabilsem de, tırmanma anında 14-20lt / 100km yi görüyorum
Bu arada, devir göstergem de 1500 - 1800 arasında geziniyor.
Çekiş gücüne gelirsek, 300nm gerçekten güzel bir değer. Kickdown ve yokuş tırmanmalarında - klima her zaman açık - verdiği güven, en azından 1.6 Opel Vectra B2'den sonra gerçekten güzel bir his.
Bilenler vardır, yeni Maltepe - Başıbüyük yolu tam bir tırmanma çilesidir ve burada araçları geçerken verdiği güveni sadece sürerek anlayabilirsiniz.
Toparlayacak olursak, şehir içi ortalama tüketimim 7-8lt arasında oynuyor. Şu an 7.4lt'de sabit (depodan depoya sıfırlarım) İlk hafta bu değer 10-11lt arasındaydı ama o da acemilik, nispeten güçlü motor sürmenin vermiş olduğu gazı ayarlayamama durumu vs.
Şehirlerarası değeri cruise control ile gidildiğinde gerçekten düşük olacaktır ama öncelikle cruise control'e alışmak gerekli.
Eksileri hiç mi yok? Ben fazla umursamasam da, kimileri için dizel motor gürültüsü bir problem. Kapalı otoparka park ederken gürültü artsa da ben kickdown yaptığımda çıkan gürültüden gerçekten memnunumOpel Insignia 2.0 CDTI 130hp
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
"130 bg bu aracı kaldırır mı? Çok yakıyor mu vs" diye düşünmeden edemiyorsunuz.Ama benzinin litreside almış başını gidiyor.130 bg 2.0 motorun çekişi, gidişi vs. çok etkileyici. gaza yüklendiğinizde arkaya yapışıyorsunuz.hele dip gazda kalkış yaptığınızda göstergede yanan esp ışığı yeterli oluyor çekişi için senelerdir dizel araç kullanıyoruz.sesi sorun etmiyor, tam tersine bu motor sesinden zevk alıyorum.hele yavaş yavaş gaza basarken çıkan ıslık gibi uğultu gibi bi ses beni bitiriyo ve zevk alıyorum aracı kullanmaktan. aydın-izmir otobanı aydın'a dönüş yönünde 210 km/h gibi değerlere ulaştık.dahada çıkacağını düşünüyorum.hava rüzgarlıydı ve gaza tam anlamıyla yüklenmemiştik..
bunu alacağınız paraya 1.6t cosmo alabiliyorsunuz ama yakıtı dert ediyorsanız kesinlikle dizel seçmelisiniz. Fatih Abiye katılıyorum imkanınızda varsa 160bg cosmo alın.donanım önemli değil diyorsanız 130bg edition-elegance alıp chip ile 160bg yakabilirsiniz sanıyorum..
Yorum
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
sayın doktor1000 öncelikle kendinizi tanıtırmısınız?
sorunuza cevap olarakta...
1.ekonomik, diesel olması yakıt olarak tasarruf sağlamakta....
2.active select şanzıman
3.motor güce ve torku oldukça yeterli, verimli
4.herkesin hayranlıkla baktığı, sahip olmak istediği bi otomobil...
5.fiyat, sahip olunabilme kolaylığı....
Yorum
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
HASANA AYNENN KATILIYORUM BİRDE İSTERSENİZ CHİP ATARAK Bİ BAKMIŞINIZ 175 HP OLMUŞ ihihi alabiliyorsanın donanım cosmo alın derimHayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
[img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
380 tl 15 000km bakımı verdim benzinli nekadarkiHayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
[img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
servis bakımları arasında çok bariz fark yok..2015 Honda CRV 1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs (görmemişin... :P )
Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
[center]
Yorum
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
Bende 130hp kullanıcısıyım.Oldukça memnunum tavsiye ederim.Çekiş gücü konusunda kafanızda soru işareti varsa önceki aracınız cok önemli şayet 1,6 benzinli 110hp bir araca göre oldukça iyi performansı var ama 330d falan kullanıyorsanız performansı yalan olur
Yorum
-
Ynt: 2.0 130 ınsıgnia almam için bana 5 neden söylermisiniz çok kararsız kaldım test
yorum yazan arkadaşlara teşekkürler , ekonomik olması ve arabanın gaza çabuk çevap vermesini önemsiyorum, 1.6 dizel otomotik araçlara baktım oktavia elegant 1.6 dsg şanzıman, pegeout 508, citriören c4,c5, fluence esc 1.5 , en iyisi motor gücü ve performansı açısından fluence di oda tatmin etmedi , kağıt üzerindeki verilerde ve ötv artışından sonraki şuanki fiyatı insiğnia 130 hp yöneltti, onunda test aracı yomuş ankarada, aracı çok beğendik, ancak test etmedende almak istemedim, çünkü toyota coralla 1.4 90 hp araç almıştım test etmeden ,çok sinirimi bozdu araç sonra sattık onun için yorumlarınız benim için önemli
Yorum
Yorum