Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???
aynen Çağrı kardeşim haklısın bu konuda... aslında önden çekişin arkadan itişe göre büyük avantajları var, fakat güçsüz motorlarda... mesela şaft olmadığı için motor gücü direkt aktarılıp hemen tepki gösteriyor, arkadan itişe göre daha çabuk hızlanma... aradaki parçalar olmadığı için araç daha hafif, daha az maliyetli oluyor... bu yüzden araç daha az yakıyor... ama motor güçlendikçe önden çekişin sıkıntısı başlıyor, torque steer diye sıkıntılı bir durum ortaya çıkıyor, araç hızlanırken yön verememe gibi durum ortaya çıkıyor... ve kalkışı çok gecikiyor pati yüzünden, arkadan itişte aracı yönlendirme ihtimali daha yüksek, ve yük arkaa bindiği için yeri daha rahat tutuyor, ve nedenini hatırlayamadım, bir yerde okumuştum arkadan itiş araçlar önden çekerlere göre daha yüksek son süratlere ulaşıyormuş... ve herkesin hoşuna gitmez belki amaaa DRIFT önden çekerle ancak el freniyle başarısız bir şekilde yapacağın drift arkadan itişte muazzam bir haz veriyor
aynen Çağrı kardeşim haklısın bu konuda... aslında önden çekişin arkadan itişe göre büyük avantajları var, fakat güçsüz motorlarda... mesela şaft olmadığı için motor gücü direkt aktarılıp hemen tepki gösteriyor, arkadan itişe göre daha çabuk hızlanma... aradaki parçalar olmadığı için araç daha hafif, daha az maliyetli oluyor... bu yüzden araç daha az yakıyor... ama motor güçlendikçe önden çekişin sıkıntısı başlıyor, torque steer diye sıkıntılı bir durum ortaya çıkıyor, araç hızlanırken yön verememe gibi durum ortaya çıkıyor... ve kalkışı çok gecikiyor pati yüzünden, arkadan itişte aracı yönlendirme ihtimali daha yüksek, ve yük arkaa bindiği için yeri daha rahat tutuyor, ve nedenini hatırlayamadım, bir yerde okumuştum arkadan itiş araçlar önden çekerlere göre daha yüksek son süratlere ulaşıyormuş... ve herkesin hoşuna gitmez belki amaaa DRIFT önden çekerle ancak el freniyle başarısız bir şekilde yapacağın drift arkadan itişte muazzam bir haz veriyor
Yorum