Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

    arkadaşlar insignia piyasaya çıktığından ve sahibi olduğumdan beri sürekli düşünmüşümdür. bu araba neden arkadan itişli değil. kasası kalıplı bu arabaya arkadan itişli olmayı daha çok yakıştırıyorum.acaba opelde bunu düşünmüş müdür? sonuçta her santimine kafa yorulmuş bir araba.
    geçenlerde mercedes C 180k ya bindim. araba 156 hp olmasına rağmen arkadan itişli olmasından mıdır nedir bana daha sağlam gidiyor imajı verdi.
    sizler bu konuda ne düşünüyor sunuz? bmw3 ile 5 serilerinden, mercedes c serilerinden çokta farkı olmayan arabalarımızda neden böyle bir tercih yapıldı....
    2012 YENİ MEGANE ST 1.5 DCİ 110 HP PRİVİLEGE SEDEF BEYAZI+PANAROMİK AÇILIR CAM TAVAN+Bİ XENON PAKETİ+NAVİGASYON PAKETİ+17'' SARİ JANT+3D SOUND by ARKAMYS+BLUETOOTH

  • #2
    Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

    Bu sorunun cevabını en çok merak edenlerden biriydim, bir bizim araçlar birde audi a6 2.0 177 hp niçin önden çekişli diye baya merak etmiştim o dönem; ancak audinin performans- yakıt tüketimi-ağırlık verilerine bakınca, "sağlam gidiyor gibi " hissettiren ve yakıt tassarufu sağlayan şeyin çekiş meselesinden ibaret olmadığı, arkadan itişten daha öncelikli olarak tercih edilmesi gereken şeylerin var olduğu görülüyor.

    2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

    Yorum


    • #3
      Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

      Üretici Firmanın politikası olsa gerek



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

        neden Insignia değilde neden Opel arkadan çekiş değil diye sormak lazım Omega gibi tekrar E segmentine girseler belki prestij için arkadan çekiş yaparlar ama onun haricinde birçok firma zaten önden çekişi tercih ediyor.
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #5
          Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

          nedenini bilmiyorum ama hem İnsignia hem 180 HP hem de arkadan itişli olmasının sürüş keyfi başka olurdu ...tabi bir de çift kavramalı DSG ayarı bir otomatik şanzıman aracın karakterini değiştirirdi.

          INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

          Yorum


          • #6
            Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

            Orjinal yazı sahibi: cagri
            neden Insignia değilde neden Opel arkadan çekiş değil diye sormak lazım Omega gibi tekrar E segmentine girseler belki prestij için arkadan çekiş yaparlar ama onun haricinde birçok firma zaten önden çekişi tercih ediyor.
            peki audi gibi yorumda arkadaşımızın da bahsettiği gibi. arabasına, durumuna göre önden veya arkadan çekili yapamaz mı. sırf bütün arabalar önden çekişli insignia da önden çekişli olsun mantığımı var.
            2012 YENİ MEGANE ST 1.5 DCİ 110 HP PRİVİLEGE SEDEF BEYAZI+PANAROMİK AÇILIR CAM TAVAN+Bİ XENON PAKETİ+NAVİGASYON PAKETİ+17'' SARİ JANT+3D SOUND by ARKAMYS+BLUETOOTH

            Yorum


            • #7
              Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

              Orjinal yazı sahibi: efemuratt
              nedenini bilmiyorum ama hem İnsignia hem 180 HP hem de arkadan itişli olmasının sürüş keyfi başka olurdu ...tabi bir de çift kavramalı DSG ayarı bir otomatik şanzıman aracın karakterini değiştirirdi.
              kesinlikle katılıyorum. gazı kökledimi arka tarafın alacağı şekli tahmin bile edemiyorum
              2012 YENİ MEGANE ST 1.5 DCİ 110 HP PRİVİLEGE SEDEF BEYAZI+PANAROMİK AÇILIR CAM TAVAN+Bİ XENON PAKETİ+NAVİGASYON PAKETİ+17'' SARİ JANT+3D SOUND by ARKAMYS+BLUETOOTH

              Yorum


              • #8
                Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                Arkadan itiş veya önden çekiş motorun şasi üzerindeki yerine göre değişir. Bir çok lüx spor araçta motor arkada olduğu için en yakın tekerlere aktarım sağlanır. Aktarma organlarının artmasıyla maliyet, titreşim, ses, güç kaybı, parça sayısı, ağırlık, yakıt sarfiyatı gibi değerlerde artış gösterir.
                İç mekan, arkaya uzanan hareketli parça olmadığı için daha ferah geniş olur, gaz tepki süresi kısadır. Üretim maliyeti düşüktür.
                Motoru önde olup arkadan itişli araç üreten firmalar artık günlük kullanım araçlarda önden çekişi tercih etme durumunda kalmışlardır. Bazı markalar ise tutumlarını halen korumakta ekonomiyi 2. planda tutarak arka veya 4 çekiş olarak belli kitleye hitap etmeye devam etmektedirler.
                Genel kullanım araçları için kış şartlarında önden çekiş bir avantaj sağlamakla birlikte, bu tip motoru güçlü araçların limitlerde kullanımının sürekli patinajla son bulması dezavantaj olarak geri dönüyor.
                Kısacası ekonomi ve konfor dengesini stabil tutabilmek için markalar önden çekişe ağırlık vermiş durumda.
                Motor gücünü daha iyi kullanabilmek için üreticiler 4 çekere yönelsede her zaman istisnalar olacaktır.

                Yorum


                • #9
                  Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                  aracın 180bg veya 115bg olması farketmiyor
                  opelin kalıplaşmış motoru var o motor üzerinde oynamalar yapılarak 180bg güç üretiyor ama aracı arkadan çekiş yapsalardı kumar oynamış olurlardı çünkü aracı arakadaş çekişe göre tasarlaması demek yeni bir maliyet olacaktı bazı parçalar ilave edilecek ve bu maliyet tüketiciye yansıyacak ister istemez. o zamanda tüketici başka araclara yönelmiş olabileceğini düşünmüş olabilirler.

                  örnek vereyim bizim kullandığımız 1 adet ön kapı fitili 2006 yılında 22dolardı .şuan 11tl ilk çıkan malzemeler üretici firmanın kalıp malzemeleri değiştiğinden fiyatlar herzaman yüksektir belirli anlaşmalarla her sene fiyatı düşer kalıp masrafları ve hata oranı azaldığı için maliyet düşer. Tabi bu fiyatlar fab. fiyatları serviste bu fiyata almanız mümkün olamaz

                  ben böyle düşünüyom önden çekişli olma sebebi olabilir.
                  2015 leon fr

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                    ben insigniadan önce niye accord 2.4'ü arkadan itişli çıkarmadıklarına bayağı bir kafa yormuştum, fakat sonucu bariz belli, accord da insignia da markalarının amiral gemisi olsa da bu iki araç da piyasada bizim markanın d segmenti bulunsun mantığıyla çıkarılmış araçlar... prestij öncelikli araçlar değil bunlar...

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                      opel, audi, vw, renault, citroen ve daha sayamadığım bi çok otomobil üreticisi önden çekişli otomobiller üretmekte, bmw, mercedes, klasik olarak tüm otomobillerinde arkadan itiş kullanmakta, benim aklıma gelen başlıca sebep maliyet olduğunu düşünüyorum...

                      arkadaş itişli araçları kullanmak oldukça keyifli, hele altınızdaki makine sağlamsa ve spor kullanımı seviyorsanız çok fazla keyif almak mümkün, fakat kış aylarında önden çekişli araçlar daha güvenli geliyor, kış aylarında özellikler kar yağdığında bi mercedes, bmw le kış lastiğiniz yoksa yolda ilerlemeniz hiçte kolay değil, benim tercihim yinede arkadan itiş....


                      ah nerde o şahinler, doğanlar kalkışta yarım debriajla beraber gaz verdiğinde araç olduğu yerde spin atması harikaydı....


                      bknz.... http://www.youtube.com/watch?v=wRo4AxW_RfU

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                        Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                        ben insigniadan önce niye accord 2.4'ü arkadan itişli çıkarmadıklarına bayağı bir kafa yormuştum, fakat sonucu bariz belli, accord da insignia da markalarının amiral gemisi olsa da bu iki araç da piyasada bizim markanın d segmenti bulunsun mantığıyla çıkarılmış araçlar... prestij öncelikli araçlar değil bunlar...
                        prestij önceliği olmaz olur mu ya:S Opel köşebaşı bi dükkan değilya, D segmentinde iyi bir konumda olması Opel'in prestijini gösterir zaten.
                        Honda en ufak Jazz'ından en büyük Legend'ına kadar araba üretirken Accord'u D segmentinde arabamız bulunsun diye ürettiğini de hiç sanmıyorum belki Legend'ın kendi segmentinde çok iddialı olamaması o arabayı E segmentimiz bulunsun dedirtiyordur ama bu devirde çin malları hariç hiçbir firmanın D segmentini önemsemediğini sanmıyorum.

                        2 büyük (MB-BMW) için D segmenti düşük sınıf, 1 orta halli (Audi) için D segmenti orta bir araba, geri kalan firmalar için D segmenti üst sınıftır ve markanın prestijini gösterir bence.
                        InsigniaTEAM

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                          Orjinal yazı sahibi: cagri
                          Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                          ben insigniadan önce niye accord 2.4'ü arkadan itişli çıkarmadıklarına bayağı bir kafa yormuştum, fakat sonucu bariz belli, accord da insignia da markalarının amiral gemisi olsa da bu iki araç da piyasada bizim markanın d segmenti bulunsun mantığıyla çıkarılmış araçlar... prestij öncelikli araçlar değil bunlar...
                          prestij önceliği olmaz olur mu ya:S Opel köşebaşı bi dükkan değilya, D segmentinde iyi bir konumda olması Opel'in prestijini gösterir zaten.
                          Honda en ufak Jazz'ından en büyük Legend'ına kadar araba üretirken Accord'u D segmentinde arabamız bulunsun diye ürettiğini de hiç sanmıyorum belki Legend'ın kendi segmentinde çok iddialı olamaması o arabayı E segmentimiz bulunsun dedirtiyordur ama bu devirde çin malları hariç hiçbir firmanın D segmentini önemsemediğini sanmıyorum.

                          2 büyük (MB-BMW) için D segmenti düşük sınıf, 1 orta halli (Audi) için D segmenti orta bir araba, geri kalan firmalar için D segmenti üst sınıftır ve markanın prestijini gösterir bence.
                          ya tamam biraz basit bir şekilde anlatmış olabilirim, fakat biraz düşünce yapısı böyle, bak legend da omega da arkadan itişli araçlar, onlar markanın prestiji(ydi), ama d segmentine o kadar büyük bir özen gösterdiklerini sanmıyorum, sadece d segmentine iddialı araba koymaya çalışıyorlar benim gözümde... bu araçlar bizim markamızın prestiji diyebilirler fakat demememeliler... astra j nin insigniadan 1 ya da 2 tane eksiği var, konfor konusunda da insignia kadar başarılı değildir belki ama çok iyi bir konfora sahip... bu insigniayı bu yüzden çok özel yapmıyor... ama omegayı zamanında çok özel kılan donanımları vardı, konforu vardı bunu düşünmek lazım...

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                            o birazda şu yüzden bence, Insignia arkadan çekiş olsa maliyeti artacak ve kafadan rakipleri BMW 3 ve MB C serisi olacak, bu devirde Insignia'nın 60.000lik fiyatına bile o kadar parayı Opel'e verene kadar BMW-MB alırım diyen zihniyet varken birde arkadan çekiş ve 80-90binden başlayan fiyatları olsa millet dönüp bakmazdı Insignia'ya.
                            yani önden çekiş olması önemsenmediğini değil piyasanın gerektirdiklerini gösteriyor bence. A4 bile o haliyle önden çekişken Opel'in daha yolu var
                            ama E segmentinde durum farklı, o segmentin gerekliliği zaten arkadan çekiş olması

                            markanın prestijini de şöyle görebiliriz;
                            bmw 3 ve mercedes C'ye binen insan ile Opel, VW, Honda, Toyota, Ford gibi firmaların D segmentine binen insanlar bir mi?

                            birisi markanın ucuz müşterisini gösteriyor, diğeri markanın kaliteli müşterisini gösteriyor
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: İNSİGNİA NEDEN ARKADAN İTİŞLİ DEĞİL???

                              arkadan itişli olmasını ben de cok isterdim
                              Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X