Klavuzda hafıza ve hafıza hızına ulaşım bilgileri mevcut.Şahsen ben bilinçli denedim ilkinde.Aslında sistemi devreden çıkarmak için neden debriyaja (frene basmak değilde) gerektiğini de ben anlamadım.Zaten herhengi tehlike anında ilk frene basmıyormuyuz.Direksiyon set tuşu solunda iptal tuşu mevcut.
Abi bu set + ile - nin faydası ne? tamam devreye giriyor ama bazende hızlanıyor neye göre hızlanıyor ben hız limitimi 120 ye ayarladım 121 olunca seçilen hız geçildi diye ikaz ediyor bu set düğmesine basınca 120 e mi çıkıyor? Birisi net bir şekilde anlatabilirmi açıklayıcı.
teşekkürler şimdiden....
Kardeş hız limiti ayarıyla curise control alakası yok. cc yi istediğin hızda sabitlersin ama bu arada yavaşlaman gerekebilir yada hızlanman gerekebilir bunun içinde + ve - yi kullanırsın. Frene yada debriyaja basarsan otomatik olarak iptal olur.
Bende debriyaja basarsam iptal olmuyor. Neyse onu geçelim galiba frene bastım cc yi bozdum + ya da - ye basarsam eski hızına çıkana kadar hızlanıyormuş doğrumu?
yavaşladıktan sonra + ya basarsan eski hıza çıkartır ancak - ye basarsan o anki hızı sabitler
Klavuzda hafıza ve hafıza hızına ulaşım bilgileri mevcut.Şahsen ben bilinçli denedim ilkinde.Aslında sistemi devreden çıkarmak için neden debriyaja (frene basmak değilde) gerektiğini de ben anlamadım.Zaten herhengi tehlike anında ilk frene basmıyormuyuz.Direksiyon set tuşu solunda iptal tuşu mevcut.
Abi bu set + ile - nin faydası ne? tamam devreye giriyor ama bazende hızlanıyor neye göre hızlanıyor ben hız limitimi 120 ye ayarladım 121 olunca seçilen hız geçildi diye ikaz ediyor bu set düğmesine basınca 120 e mi çıkıyor? Birisi net bir şekilde anlatabilirmi açıklayıcı.
teşekkürler şimdiden....
Kardeş hız limiti ayarıyla curise control alakası yok. cc yi istediğin hızda sabitlersin ama bu arada yavaşlaman gerekebilir yada hızlanman gerekebilir bunun içinde + ve - yi kullanırsın. Frene yada debriyaja basarsan otomatik olarak iptal olur.
Bende debriyaja basarsam iptal olmuyor. Neyse onu geçelim galiba frene bastım cc yi bozdum + ya da - ye basarsam eski hızına çıkana kadar hızlanıyormuş doğrumu?
yavaşladıktan sonra + ya basarsan eski hıza çıkartır ancak - ye basarsan o anki hızı sabitler
Klavuzda hafıza ve hafıza hızına ulaşım bilgileri mevcut.Şahsen ben bilinçli denedim ilkinde.Aslında sistemi devreden çıkarmak için neden debriyaja (frene basmak değilde) gerektiğini de ben anlamadım.Zaten herhengi tehlike anında ilk frene basmıyormuyuz.Direksiyon set tuşu solunda iptal tuşu mevcut.
Abi bu set + ile - nin faydası ne? tamam devreye giriyor ama bazende hızlanıyor neye göre hızlanıyor ben hız limitimi 120 ye ayarladım 121 olunca seçilen hız geçildi diye ikaz ediyor bu set düğmesine basınca 120 e mi çıkıyor? Birisi net bir şekilde anlatabilirmi açıklayıcı.
teşekkürler şimdiden....
1 numaralı okta gösterilen CC tuşunu ileri bastırdığında CC hazırdır.Sol göstergede beyaz CC ışığı yanar.Hızını sabit tutmak istediğinde 2 nolu oktaki set tuşunu "-" ye getir CC devreye girer beyaz gösterge yeşil olur CC çalışıyor ve hafızaya alınmıştır (O andaki hızınla diyelimki 100 km hız). 1 numaralı tuşu kapatmadıkça ve stop etmedikçe hafızada tutar. Bundan sonra hızını arttırmak istersen set "+",azaltmak istersen set "-" tuşlarını kullanacağız.Devre dışı bırakmak istiyoruz frene ,3 nolu oktaki tuşa basıyoruz (gösterge beyaz ),tamamen kapatmak istiyorsak (gösterge CC silinir)1 nolu tuşu kendimize taraftan basıyoruz.Frene bastık yada 3 nolu tuşla inaktif yaptık yavaşladık ,tekrar hızlanırken 30 km hızı gecince set "+" basarsak CC tekrar aktif olur (gösterge yeşil) ve önceden hafızaya alınan hıza (örnekte 100 km ye) çıkar.İşte kısa süreli debriyaj basmalarında devreden çıkmamasının numarası burda,senin 100 km hıza CC ile çıkabilmen için vites yükseltmen gerekiyor.Shift zaten seni kumanda ediyor.Set "-" ile devreye alırsan yeni hafıza senin hızlanma sırasındaki hızındır.Arttırmak vehafızaya almak için set "+" ya istediğin hıza kadar basman gerekecek.
Insignia NB 1.4 140 HP Edition Elegance +sunroof +dvd navi panacoto bej+bej
Vectra'nın gözünü seviyim, 3 tane tuşu vardı,
birisi yeni hafıza alıyor yada hız artırıyor (+)
birisi tekrar eski hafızaya alıyor yada hız düşürüyordu (-)
diğeri de devredışı bırakıyordu ihihi
Kafanizi karistirmak istemem ama, bende kasisli ve engebeli bir yolda dahi cc devreden cikiyor.
Suruste en onemli sey guvenlik. Bence debriyaja basinca cc devre disi olmasi lazim. Bu tur durumlarda konformu once gelir, guvenlikmi? Bence guvenlik gelir.
Ancak yazilimda '2-3 saniye suren debriyaj hareketlerinde cc devrede kalsin' gibi bir parametrer var ise sorun olmaz .
Bu sekilde ve farkli surelerde ayaginizi debriyajda basili tutun bakalim. Cc devreden cikacakmi, cikacaksa kac saniyede devreden cikacak ?
2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push
Kafanizi karistirmak istemem ama, bende kasisli ve engebeli bir yolda dahi cc devreden cikiyor.
Suruste en onemli sey guvenlik. Bence debriyaja basinca cc devre disi olmasi lazim. Bu tur durumlarda konformu once gelir, guvenlikmi? Bence guvenlik gelir.
Ancak yazilimda '2-3 saniye suren debriyaj hareketlerinde cc devrede kalsin' gibi bir parametrer var ise sorun olmaz .
Bu sekilde ve farkli surelerde ayaginizi debriyajda basili tutun bakalim. Cc devreden cikacakmi, cikacaksa kac saniyede devreden cikacak ?
Bunu da deneyeceğim abi en kısa sürede vites atmak benim için 1 sn olduğu için hemen hemen, o yüzden pek dikkat etmedim uzun süre basarsam devre dışı kalırmı diye.
bende astra j var cc ilk once bendede devredısı kalmıyordu debriyaja bastımdan 2-3 sanıye sonra felan devre dısı kalıyordu eger ayagımı debrıyajda tutarsam, bu arada rahat vıtes degıstırebılıyordum ama sonra yazılım guncellemesı yapıldı sımdı debrıyaja bastıgımda devre dısı kalıyor hemen.
bende astra j var cc ilk once bendede devredısı kalmıyordu debriyaja bastımdan 2-3 sanıye sonra felan devre dısı kalıyordu eger ayagımı debrıyajda tutarsam, bu arada rahat vıtes degıstırebılıyordum ama sonra yazılım guncellemesı yapıldı sımdı debrıyaja bastıgımda devre dısı kalıyor hemen.
Problem var diyipmi güncellediniz? Yoksa normal mi imiş bu durum?
problem var dıye değil daha dogrusu benım aklıma hıc problem var dıyede gelmedı yalan soylemeyeyım sadece kampanya kapsamında benım aracta guncelleme varmıs o yuzden guncelleme yapmıstım bende sızın gıbı acaba cc ozellıgı sanmıstım opelde daha once 2010 ford focus vardı bende onda debrıyaja basınca cc devreden cıkıyordu astrada cıkmayınca opelın cc ozellıgı olsa gerek dıye dusundum ihihi.ayrıca benım guncelleme yapılmadan once camları kumandadan acıp kapatırkende bır kere basılı tutunca hepsı sonuna kadar acılıyordu ve kapanıyordu guncellemeden sonra ıse sadece basılı tuttugum kadar acılıyor yada kapanıyor.anlayacagınız tamamen yazılım ıle degısen bırsey
aracı yanlışlıkla stop ettirmeniz durumunda araç debriyaja basınca tekrar çalışıyorsa araçta stop&start sistemi var anlamına geliyor. Zaten sizde belirtmişsiniz eco düğmesi açık ise bu şekilde olduğunu.
CC konusuna gelince bu sistem her firma tarafından her geçen gün geliştiriliyor debriyaja basınca devreden çıkmaması tamamen daha gelişmiş olduğunun göstergesi. Otomatik vites gibi CC kullanma olanağı sunmuşlar.
bende astra j var cc ilk once bendede devredısı kalmıyordu debriyaja bastımdan 2-3 sanıye sonra felan devre dısı kalıyordu eger ayagımı debrıyajda tutarsam, bu arada rahat vıtes degıstırebılıyordum ama sonra yazılım guncellemesı yapıldı sımdı debrıyaja bastıgımda devre dısı kalıyor hemen.
Peki güncellemeyle bilgi ekranindaki göstergeler de degistimi?
Arkadaslar insignianın lastik ebatı 225 55 R17 bridgestone turanza 4 kanallı lastik peki bu aracın lastik basıncı ne olucak?
Insignia, Sedan/Hatchback, önden çekişli, 225/55 R 17 lastik hava basıncı değerleri :
A16XER, A16LET, A18XER, A20NHT, A20NFT, A20DTH ECOFlex motorlar için :
3 kişiye kadar yükte konforlu sürüş için : ön 32 psi, arka 29 psi
3 kişiye kadar yükte ekonomik sürüş için : ön 43 psi, arka 43 psi
Tam yükte : Ön 32 psi, arka 39 psi
A20DTC, A20DTL, A20DTJ, A20DT, A20DTH motorlar için :
3 kişiye kadar yükte konforlu sürüş için : ön 32 psi, arka 29 psi
3 kişiye kadar yükte ekonomik sürüş için : ön 41 psi, arka 41 psi
Tam yükte : Ön 32 psi, arka 39 psi
A20DTR motor için :
3 kişiye kadar yükte konforlu sürüş için : ön 32 psi, arka 29 psi
3 kişiye kadar yükte ekonomik sürüş için : ön 41 psi, arka 41 psi
Tam yükte : Ön 33 psi, arka 41 psi
bende astra j var cc ilk once bendede devredısı kalmıyordu debriyaja bastımdan 2-3 sanıye sonra felan devre dısı kalıyordu eger ayagımı debrıyajda tutarsam, bu arada rahat vıtes degıstırebılıyordum ama sonra yazılım guncellemesı yapıldı sımdı debrıyaja bastıgımda devre dısı kalıyor hemen.
Peki güncellemeyle bilgi ekranindaki göstergeler de degistimi?
hayır guncelleme ıle sadece soyledıgım ıkı ozellık degıstı cc ve camların ınıp kalkması.ekranda felan herhangı bır degısıklık olmadı.bence gerekte yok ekran bıraz buyuk olsa belkı boyle parcalı dusunulebılır ama ekran kucuk oldugu zaman cok sıkısık ve karmasık duruyor
Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.
Arkadaslar buyurun sıcak sıcak cruise control videosu yakıt çeyrek deponun yarısına düştü 160 km menzil var ilk depo inşALLAH 800 km yi geçicek....
Bu arada lastik basınç değerlerini veren arkadaslara teşekkürler.Anladığım kadarıyla 32 ön 32 arka yapsam normal kullanım için ideal yüklü gidersem ön 33 arka 39 ideal......
Yorum