Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

    Arkadaşlar daha önce servisler böyle bir grupla karşılaşmamışlsr. Şimdi şimdi bu grubun ne kadar kuvvetli olabileceğini görüyorlar. Bunu fark ettikçe kendilerine çeki düzen veriyorlar.Umarım belki bizde yeterince olmaz ama bizden sonraki nesiller haha haha haha haha karşılarında kuvvetli oturaklı kurumsal Opel servisleri bulurlar..... muhaha muhaha muhaha

    Yorum


    • #47
      Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

      OPEL İzmir Torbalı'dan aramıyorlar. Reis Ankaradan arıyorlar sizi...
      Samsun Reis'de de buna benzer bir uygulama var. Serviste ne yapılıp yapılmadığına bakmadan, sorunun çözülmediğine bakıp bakmadan ellerindeki listeyi sırayla arıyorlar. Eğer servisten sorununuz çözülmemiş ise bu telefonla beraber çıldırıyorsunuz. Konuşan kişi hiç bir şeyden haberi olmadığı için boş boş konuşuyor. Sorunum devam ediyor dediğinizde de """ AAAa öylemiii.. arkadaşlar halledeceklerdir deyip""" kapatıyor Bunun adı da müşteri memnuniyeti oluyor. Çözülmeyen sorunun memnuniyet kontrolü olmaz.

      Orjinal yazı sahibi: Onat89
      sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
      2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push

      Yorum


      • #48
        Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

        Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
        Orjinal yazı sahibi: Onat89
        sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
        Dvd 800 alma o zaman demek ne demek kardeşim Allayıp pullayıp satmayı biliyorlar ama ?
        benim haberim yoktu böyle bir cihaz olduğundan Adı DVD Senin aklına ne geliyor ben görmeden sipariş vermiştim benim sucum ne Hoşnutsuzluğumu memnuniyete cevirmeleri her konuda Görevleri ben 82 binlira para saydım opele var mı daha ötesi ?
        Banane vw den Bmw den ben şuan bindiğim arabadan mesulüm onlarda ürettikleri arabadan gerisi beni ilgilendirmez...
        Emre abi yanlış anladın benim genel vurgum opeldekiler hata değil eksik sanmıyorum insigniası yüzünden yolda kalan canına birşey gelen sonuçta dvd800 çözümü olan problemler

        Yorum


        • #49
          Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

          çözülmeyen bürokratik engelleri bürokratlara versinler 1 2 insignia promosyon olarak sabahına nasıl çözülür, navigasyon dile gelir yolda türkü bile söyler geçtiğimiz yerlerin yöresel türkülerini
          2011/1.6T 180 hp/Karbon Siyah/Cosmo/Dvd 800/ 19" /Multimedia Box/Led Aydınlatma/SprintBooster

          Yorum


          • #50
            Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

            Orjinal yazı sahibi: mehmet
            OPEL İzmir Torbalı'dan aramıyorlar. Reis Ankaradan arıyorlar sizi...
            Samsun Reis'de de buna benzer bir uygulama var. Serviste ne yapılıp yapılmadığına bakmadan, sorunun çözülmediğine bakıp bakmadan ellerindeki listeyi sırayla arıyorlar. Eğer servisten sorununuz çözülmemiş ise bu telefonla beraber çıldırıyorsunuz. Konuşan kişi hiç bir şeyden haberi olmadığı için boş boş konuşuyor. Sorunum devam ediyor dediğinizde de """ AAAa öylemiii.. arkadaşlar halledeceklerdir deyip""" kapatıyor Bunun adı da müşteri memnuniyeti oluyor. Çözülmeyen sorunun memnuniyet kontrolü olmaz.

            Orjinal yazı sahibi: Onat89
            sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
            Türkiyedeyiz her insan nekadar sorumluluk bilincinde serviste çalışanların kaçı gerçek teknisyen kaçı adam gibi okudu ben makina mühendisi öğrencisiyim daha bir kere okulumdaki makineler nasıl çalışır görmedim servisteki adamlar ne yapsın sistem komple hatalı burada tek dert opel de mi size garantide yedek parça sıkıntısı vs sorunu geldi mi? Gelmez opel üstüne düşeni yapar ama eleman kalitesi eğitimi ülkede yok ayrıca sadece opel veya otomobil sektörü değil her burgerking şubesinde bile farklı hizmet var acı ama gerçek bu realist olarak bütüne bakın

            Yorum


            • #51
              Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

              Orjinal yazı sahibi: iatros
              çözülmeyen bürokratik engelleri bürokratlara versinler 1 2 insignia promosyon olarak sabahına nasıl çözülür, navigasyon dile gelir yolda türkü bile söyler geçtiğimiz yerlerin yöresel türkülerini
              Ömür alem adamsın.. haha haha haha

              Yorum


              • #52
                Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                Orjinal yazı sahibi: iatros
                çözülmeyen bürokratik engelleri bürokratlara versinler 1 2 insignia promosyon olarak sabahına nasıl çözülür, navigasyon dile gelir yolda türkü bile söyler geçtiğimiz yerlerin yöresel türkülerini
                Ömür alem adamsın.. haha haha haha
                Bomba yorum gelmiş yine

                Yorum


                • #53
                  Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                  Orjinal yazı sahibi: Onat89
                  Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
                  Orjinal yazı sahibi: Onat89
                  sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
                  Dvd 800 alma o zaman demek ne demek kardeşim Allayıp pullayıp satmayı biliyorlar ama ?
                  benim haberim yoktu böyle bir cihaz olduğundan Adı DVD Senin aklına ne geliyor ben görmeden sipariş vermiştim benim sucum ne Hoşnutsuzluğumu memnuniyete cevirmeleri her konuda Görevleri ben 82 binlira para saydım opele var mı daha ötesi ?
                  Banane vw den Bmw den ben şuan bindiğim arabadan mesulüm onlarda ürettikleri arabadan gerisi beni ilgilendirmez...
                  Emre abi yanlış anladın benim genel vurgum opeldekiler hata değil eksik sanmıyorum insigniası yüzünden yolda kalan canına birşey gelen sonuçta dvd800 çözümü olan problemler
                  Onat kardeşim ben seni yanlış anlamadım çok nadir servisler var onlarda adamına göre muamele yapıyor dediğin gibi ustalar hiç birşeyden anlamıyor bayi desen ukalaca tavırlardan vazgecmiyor,
                  hem öyle diyorsunda ben sana insignianın 3 yıllık mazisinde ki sorunlarını tek tek sayarım ve bunların hiç birinde çözüm daha üretilmedi serviste tanıdığın var az cok çözüme kavuşuyor eğer oda yoksa ayvayı yedin...
                  yani olay sadece dvd 800 değil...

                  Yorum


                  • #54
                    Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    Utku Yalan Yok

                    Daha önce Sufy beyin açtığı konuda birşeyler paylamıştım her halde gözden kaçtı

                    Mesajımdaki bilgiler resmi yerlerdendir

                    Bayramdan sonra süpriz olabilir

                    Hatırlatmak için alıntı yapıyorum

                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    Arkadaşlar;

                    2012 model Insignia ve Astralarda CD500 ve DVD800 sistemlerine yerine Navi600 ve Navi900
                    sistemleri kullanılıyor ve bunların temel farkı harita yüklemelerinin bir SD card
                    ile yapılıyor olması.


                    Diğer bir taraftan 2009/2010 yıllarında üretilen araçlarda güncel haritalar yok yeni 2012 lerde güncel haritalar var ama bizim araçlara yüklenmiyor yıllara göre versiyon farklılığı var bildiğim kadarıyla Opel Türkiye 2009/2010 yılındaki araçlar içinde gerekli hazırlıklar yapıldığını hatta ve hatta materyallerin hazırlandını ama Prosödürlerle ilgili yavaşlık olduğunu ve bu sebepten gecikme olduğunu öğrendim aslında bizim gibi araç modelleri eski olanlar için çok sevindirici bir olay düşünsenize 2009 yılından beri eski ve eksik haritaları kullanıyoruz

                    Opel Türkiye ye Bizlerin sorunlarıyla ilgilendikleri için Teşekkürler. clapclap
                    Bayramdan sonra demişsiniz ama umarım çok sonra değildir.Konunun takipcisiyim.
                    2010 İnsignia 1.6 180 hp Cosmo + Dvd 800 Navi +Rear View Camera+Media Box + Sunroof + Olimpik Beyaz

                    Yorum


                    • #55
                      Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                      Merak etmeyin bende takipcisiyim



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #56
                        Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                        Alıntı sahibi: sedat 8266 üzerinde 02 Kasım 2011, 23:04:19
                        Alıntı sahibi: sedat 8266 üzerinde 02 Kasım 2011, 22:28:35
                        Dvd800 kullanmadığından bu konuda yorum yapamayacağım fakat muhakkak ki haklısınızdır. Ama şikayetvar.com bence çok başarısız bir site taraflı bir site ve onlara güvenmiyorum.
                        Bir keresinde bir GSM operatörü hakkında yaptıgım şikayet sonuca ulaşmadı ki bu operatör onların ana sponsorlarından biriydi. Şikayetvar beni haksız buldu. Bir süre sonra da mahkeme kararıyla haklılığım diğer mağdurlara birlikte onandi. (şikayetvar.com duyunca tüylerim urperiyor)
                        Şikayetvar.com benim acmış oldugum şikayet sonuçlanmadan bana bir geri dönüş yapılmadan sorun cozuldu diyerek sikayet konumu kapatmisti dolayisi ile orada çözüldü vs ibaresi sonuçlanan dosyalara benim güvenim yok açıkcası ( çıkar iliskileri malum)

                        şikayetim .com u şikayet edin ozaman
                        İyi fikir niye aklıma gelmedi..!

                        Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                        Şimdi F30 Modernline Sunroof

                        Yorum


                        • #57
                          Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                          Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
                          Orjinal yazı sahibi: Onat89
                          sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
                          Dvd 800 alma o zaman demek ne demek kardeşim Allayıp pullayıp satmayı biliyorlar ama ?
                          benim haberim yoktu böyle bir cihaz olduğundan Adı DVD Senin aklına ne geliyor ben görmeden sipariş vermiştim benim sucum ne Hoşnutsuzluğumu memnuniyete cevirmeleri her konuda Görevleri ben 82 binlira para saydım opele var mı daha ötesi ?
                          Banane vw den Bmw den ben şuan bindiğim arabadan mesulüm onlarda ürettikleri arabadan gerisi beni ilgilendirmez...
                          .................................................. ...........................................!!!!!!! !!!
                          2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                          Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                          [center]

                          Yorum


                          • #58
                            Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                            Bu aracı 2009 - 2010 yıllarında alanlara, aracı alırken "bu aracın navigasyonunu hiçbir zaman adam gibi çalışmayacak" denseydi açıkça, eminim birçok kisi 4000 lira para verip kendi parası ile rezil olmazdı.

                            "En kısa zamanda güncelleme hazır olacak" denilerek satıldı bu araçlar.

                            "sen insignia'yi daha dün, hemdenikinci el aldın. Nerden biliyorsun bayilerin böyle sattığını?" diye soranlar olabilir.

                            Cevaplayayım: 2009 yılında Çorlu opel İnan'a insignia almak icin gittiğimde, DVD800'un navigasyonu ile ilgili "en kısa zamanda harita güncellemesi gelecek" açıklamasını yapmışlardı. Kısmet olmadı, alamadım o zaman insignia'yi, vectra'ya devam ettim.

                            Aradan 2 yil gecti, aynı "en kısa zamanda..." açıklamasıyla satmaya çalışıyorlar bu aletleri.

                            Beyinin sözüne bugün güvenen bir alıcı yine 4120 lira ödüyor.

                            Sonuc mu? Yandı gülüm keten helva.

                            Su "en kısa zaman" 2 yıldan uzun sürdüğüne gore, zaman hakikaten goreceliymis kardesim


                            Bu arada cogu kisinin ağzı yandığı icin konu Navigasyona takıldı kaldı. Oysa ki çok daha ciddi şikayetler 2011 yılında gelmeye başlamış Opel ile ilgili. İnceki seneler bu kadar ciddi boyutlarda değildesi şikayetler. Opel inşallah müşteri memnuniyeti ilkesini ve denetim mekanizmasını biraz daha geliştirir.

                            Gözüme batan üç şikayet:
                            1-)
                            teknisyen2574 yazdı
                            OPEL Sıfır Aldığım Araçta Yedek Lastik Yok!
                            Odak Opel yeni sıfır aldığım Opel combo arabamda yedek lastik yok. Bundan sonra sıfır araçlarda olmayacağını yol yardımı olacağını söylediler. Lütfen bu konuya bir mantıklı açıklama yapsınlar. Opel yetkililerine sesleniyorum.

                            2-)
                            demirayismail yazdı
                            OPEL Opis Bayinden Aldığım Sıfır Araç Boyalı Çıktı!

                            01 Ekim 2010 tarihinde almış olduğum sıfır kilometre opel astra enjoy 3 marka otomobilin tavanı boyalı olarak gelmiştir. Ayrıca ön kaputta 2 kısımda punta şişiği vardır. Aracı akşam aldığım için boyayı ve şişikleri fark edemedim. Sabah evin önünde baktığımda şişikleri fark ettim.

                            Aracı hemen competus bilgisayarlı test sisteminde baktırdım. Aracın tavanının boyalı olduğunu ve kaputta şişik olduğunu söylediler. Şok oldum ve hemen aracı aldığım Opis otomobil bayisine götürdüm. Aracın tavanının boyalı olduğunu ilettim ve yenisiyle değiştirilmesini talep ettim. Onların vermiş olduğu cevap ise gülerek mahkemeye vermemi söylediler.

                            Mahkemelerin 2 seneden önce çözümlenemeyeceğini bana tehditli ve alaycı bir şekilde söylediler. Bende aracı oraya teslim ettim ve 1 senedir araç Opis otomobil bayisinde boya bölümünde durmaktadır.

                            Mahkememiz 1 sene olmasına rağmen hala çözümlenememiştir ve 1 senedir aracım orada bulunmakta ve bende kiralık araçlarla idare etmekteyim. Özellikle Opelden araç aldığıma aşırı derecede pişmanım. Aracım hala OPİS boya servisinde bulunmaktadır.

                            3-)
                            boranhas yazdı
                            OPEL Opis Yetkili Servisinden Memnun Kalmadım!
                            2008 model opel antara aracımı sattım alıcı haklı olarak yetkili servise götürelim dedi ve öylede yaptık. Ankara opel yetkili servisi olan opis'e aracı teslim ettik. Kaportada bir şey çıkmadı gel gelelim direksiyon kutusunda boşluk var denildi. Motorda yağ kaçağı amortisörlerde terleme arka aks körüğünde daha evvel olan yağ sızıntısı var dediler.

                            Her şeye ok dedim. Ama şu direksiyon kutusu olayına çok canım sıkıldı ve tekrar ustaya sordum. Bana da gösterir misin? Dedim, aldığım cevap ne olsa beğenirsiniz biz baktık sökülmesi lazım dedi. Bana da gösterin dedim nasıl anladıysanız? Bende bakayım dedim. Direksiyonu aşağı yukarı oynatın göreceksiniz dedi ve bana tam işçilik hariç 4320 TL masraf yazdılar.

                            Bende ikna olmadım hemen yanındaki olaydan habersiz ustaya sordum ( aynı yerde yan yana çalışıyorlar o da opis ustası ). Dedim ki usta ben bunda direksiyon boşluğu var diyorum bir bakar mısın? Dedim adam baktı ve yanlışın var bunda öyle bir şey yok dedi. Israrla var dedim.

                            Benden iyi biliyorsan niye bana getirdin dedi ve beni azarladı bende durumu aynen anlattım. Ve diğer yetkili servis olan opak'a götürdüm ve adamlar kahkahayla güldüler. Şimdi bu nasıl bir çelişkidir? Ben tamam yapın deseydim bu parayı ödeseydim ne olacaktı? Bunların hiç mi vicdanı yok neden bu yetkili servisler insanları yanıltıyorlar. Opel bunları görmüyor mu?




                            Şikayetler üzüyor gidiyor.. Öncelikle sunu belirmem çok önemli. Yukarıdaki şikayetler yalan yada marka / bayi kotuleme amaci ile de yazılmış olabilir. Yani tamamen asılsız da olabilirler.

                            Lakin Opel'in bu iddialar karşısında kendini aka çıkarmak yada iddiaların asılsız olduğunu kanıtlamak icin hiç bir caba sarfetmemis olması dikkat çekiyor. Bu sikayetlere geri dönüş dahi yapılmamış.

                            Kısaca her iki durumda da Opel imajını korumaya çalışmıyor. İmajın zedelenmesi de bir şirkete en zarar verecek unsurların basindadir. Tata, Turkeye'de neden araba satamiyor?

                            Kısaca amacım asla ve asla opel'i kötülemek, karalamak değildir.
                            Amacim, eksiklikleri işaret ederek Opel'in Türkiye'de kendine biraz ceki düzen vererek, daha iyi yerlere gelmesine katkı sağlamaktır.

                            Netekim bu gün, Opel'in yeri Renault'un altında.
                            1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
                            Mazide güzel bir anı şimdi..

                            Yorum


                            • #59
                              Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                              Şuan 20 adet opel insignia sorunu sayabilirim hatta daha fazla ne kendimizi ne başkasını kandırmayalım zaten ufak veya büyük bu arabada sorun bitmiyor malesef kardeşim evet donanım olarak kasa olarak performans olarak seviyoruz ama burnumuzdanda getiriyor valla...

                              Yorum


                              • #60
                                Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                                daha öncede belirtmiştim aracımın sol arka kapısındaki boya hatası nedeniyle mahkekemelik olduk şu an bilirkişi raporu lehimize verdi eğer mahkeme bu celsede sonuçlanırsa burda yayınlayacağım bir dahaki ay inşallah sonuçlanır karşı tarafın bir cümlesini sizle paylaşıyorum aracın boya standardı 400 micronmuş ancak bunu aşarsa boya kusurlu sayılırmış düşünebiliyomusunuz yaw neredeyse yarım mm boya elle boyasam daha ince atarım hangi teknolojiyle boya atıyorlarsa artık her taraf aynı bi arka kapı değişik
                                İNSİGNİA 1.6 T EDİTİON ELEGANCE

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X