Cemil abim bize güzel bir afiş hazırlasın, ''Bu araçta dünyanın en ilkel navigasyon yazılımı kullanılıyor'' diye..Araçlarımıza asıp öyle turlayalım
hehehe bu fikrinizi çok tuttum.. Bu arada konuyu başından beri takip ediyorum. Hepiniz bir parça duygularıma tercüman oldunuz. Benimde bu konu ile ilgili bir deneyimim oldu ve buna istinaden önce Opel Torbalı fabrika ile telefonda görüştüm, sonra çözüm bulamayınca Chevrolet İngiltere ile bir yazışmam oldu. Konu şundan ibaretti; Insignia'dan önceki aracım '10 Chevrolet Cruze LS Plus/AT'dı. Donanım olarak satılan en üst modeldi. Bu araç Amerika'dan önce Avrupa'da satışa sunuldu ama lansmanı yapıldığında bizim Insignia'lardan farkı olmayan bir araç olarak vardı. Ve ben bu lansman aracında gördüğüm bizim Dvd800'e benzeyen orjinal donanımı alıp, bulabilmek için inanılmaz çaba sarf ettim ama malesef gerçekleşemedi. Konunun özüne dönersek Chevrolet de bir GM markası olduğu için Opel Torbalı ile bu konuyu görüştüm. Oradaki yetkili olarak bana aktarılan kişi ile konuyu paylaştım ve beni dinledi. Fakat boyle birşeyin mümkün olmadığını söyledi. Bu cihazı bulup temin etsem dahi taktıramayacağımı ve Türkiye haritaları ile ilgili sorun yaşayacağımı, onlarında sorununun haritalara dair izinden yana olduğunu bir ukalaca da olsa belirtti. Bunun üzerine bende Türkiye'de satılan Opel'lerin üzerindeki orjinal navigasyon sistemli araçları ve 3. parti satılan cihazları misal gösterdim. Orası öyle şeklinde bir yanıt aldım ve bir çözüm üretemeyeceklerini izlenimine kapıldığım için konuyu daha büyütmeden görüşmeyi sonlandırdım. "Allah'ın çekik gözü yapıyor, getiriyor satıyor. Siz koskoca GM 'mu bunu yapamıyorsunuz" demek de aklımdan geçmedi değil. Bundan sonra Chevrolet İngiltere'ye bu konuyu mail yolu ile taşıdım. Ama onlarda bunun mümkün olmadığını söyledikten sonra bu konuyu o zaman ki mevcut aracımda kapattım. 1 yıllık Chevrolet deneyimim hariç yaklaşık 12 yıllık bir Opel geçmişim var. Bu süreçte Astra F, Astra G kendi araçlarım başta olmak üzere Corsasından, Omegasına hatta Combosuna kullanmadığım hiç bir Opel kalmadı. Bu süreçte de büyük sorunlar yaşamadım Allah'a şükür. Ama harita konusunda bence de ortada bir ilgisizlik var ve bu konuda yapılacak herhangi bir girişimde benimde sizlerle birlikte olduğumu bilmenizi istiyorum. Ben ki bu aracımda özellikle Dvd800'ü gerek Navigasyon, gerek Turn Push, gerek 220V çıkışı ve gerekse de park asistanı için özellikle aldım. Ama gel gelelim ki navigasyon haritaları konusundan dolayı bu kadar parayı şimdi fazla verdiğimi düşünüyorum.
şikayeti olupta genellikle buna razı olan bir toplumuz, ezilmeyi kader olarak görürüz...
bu sadece opel konusunda değil, anormal vergi oranları ve dünya rekortmeni akaryakıt fiyatları gibi çok önem taşıyan durumlarda bile aynı tepkisizlik içindeyiz.
çok ve boş konuşuruz ama etkili icraat etmeyiz maalesef...
Dvd800 kullanmadığından bu konuda yorum yapamayacağım fakat muhakkak ki haklısınızdır. Ama şikayetvar.com bence çok başarısız bir site taraflı bir site ve onlara güvenmiyorum.
Bir keresinde bir GSM operatörü hakkında yaptıgım şikayet sonuca ulaşmadı ki bu operatör onların ana sponsorlarından biriydi. Şikayetvar beni haksız buldu. Bir süre sonra da mahkeme kararıyla haklılığım diğer mağdurlara birlikte onandi. (şikayetvar.com duyunca tüylerim urperiyor)
Şikayetvar.com benim acmış oldugum şikayet sonuçlanmadan bana bir geri dönüş yapılmadan sorun cozuldu diyerek sikayet konumu kapatmisti dolayisi ile orada çözüldü vs ibaresi sonuçlanan dosyalara benim güvenim yok açıkcası ( çıkar iliskileri malum)
şikayetim .com u şikayet edin ozaman ihihi
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Çok hayretle izliyorum burda ki mesajları ya kardeşim Opel ne zaman kusursuz bir araba olduda ne zaman Servislerden çok memnun kaldık Tamamen Çıkar ilişkilerine dayalı memnuniyetler mevzu bahis ,
Bunun bir çok örnekte verebilirim.
Yani kimse servisleri savunmasın burda Her zaman dediğim birşey var
Şayet Opel servisinde Tanıdığın Yandaşın seni destetleyen müdürün Seni tanıyan ustan yoksa Opele binmek çok ama çok zor Eğri oturalım doğru konuşalım şimdi...
Müşteri memnuniyetine hiç önem vermeyen servisler labali tavırları ile müşteriyi canından bezdiren ustalar ukala personel işi bilmeyen servis çalışanlarından ötürü ,sorun olduğu zaman oyalama taktiğini benimsemiş servis prensipleriyle bu iş olmaz...
şimdi biz burda belli bir kitleyiz bu kitleye samimi ve sıcak davranışları olan servisler olabilir sorunlarımıza yardımcı olup bu sitede ki üyeleri kaybetmek istemeyen bayilerde olabilir bu tamamen karşılıklı çıkar ile alakalıdır işini düzgün yapmaya çalışan bir kaç servis bayi mesajımın dışında..
Ama burda ki hiç bir üye sadece bu sitede ki üyelerin çözümleri konusunda herşey güllük gülistanlık gibi yorumda yapmasın lütfen cevremde ne kadar opel kullanıcısı varsa bu durumdan illallah etmiş durumda birbirimize destek vererek servislerde işler yürüyor bunu çok iyi biliyoruz...
Bir Audi bir Bmw ile de kıyas yapmak hiç doğru değil her firma kendinden sorumludur 4600 tl'ye navigasyon satıp o navigasyonun 100 liralık navigasyondan daha fonksiyonsuz ,işlevsellik bakımından daha geride kalması bence Opel Türkiye'nin cok ciddi basiretsizliğini gösteriyor malesef bu iki kere iki dört hem sadece navi değil ki bugüne kadar hiç bir arabam için gitmediğim kadar İnsignia için servise gittim Allahtan tanıdık var bilmemne var tanıdığı olmayıp bazı servislerin eline düşmüş Opel kullanıcılarının Allah Yar ve Yardımcıları olsun dahada bişey demiyorum...
Arkadaşlar dün birkaç yetkili arkadaşla görüşme yapmaya çalıştım. Sadece biri ile irtibata geçtim.Aldığım bilgi şudur ki bu konu ile ilgili çalışmalar varmış ve şikayetlerin yazandan çok daha fazla olduğu yönünde bilgileri de varmış. Ancak birçok işte olduğu gibi bu işte de ciddi bürokratik engeller varmış ve bunu aşmaya çalışıyorlarmış. Mümkün olan en yakın zamanda?????? bu konuyla ilgili bir gelişme sağlamaya çalışıyorlarmış ve bu yenilemeler düzeltmler haha olunca herkese haber verilecekmiş. Ancak harita olayının prosedürünün de çok uzun olduğunu öğrendim. Bunu söyleyen arkadaşlar opelin yetkilileri değil başka merciler. Bir firma da diğree firmanın üzerinden bu işi halledemiyormuş. Yani opel resmi olarak toyota yazılımı kullanamıyormuş. Herkesin kendi izin alması gerekiyormuş. Dikkat ettiyseniz hep mişli muşlu konuştum. Çünkü ben de ordakilerin yalancısıyım.....
Daha önce Sufy beyin açtığı konuda birşeyler paylamıştım her halde gözden kaçtı
Mesajımdaki bilgiler resmi yerlerdendir
Bayramdan sonra süpriz olabilir
Hatırlatmak için alıntı yapıyorum
Orjinal yazı sahibi: FacomX
Arkadaşlar;
2012 model Insignia ve Astralarda CD500 ve DVD800 sistemlerine yerine Navi600 ve Navi900
sistemleri kullanılıyor ve bunların temel farkı harita yüklemelerinin bir SD card
ile yapılıyor olması.
Diğer bir taraftan 2009/2010 yıllarında üretilen araçlarda güncel haritalar yok yeni 2012 lerde güncel haritalar var ama bizim araçlara yüklenmiyor yıllara göre versiyon farklılığı var bildiğim kadarıyla Opel Türkiye 2009/2010 yılındaki araçlar içinde gerekli hazırlıklar yapıldığını hatta ve hatta materyallerin hazırlandını ama Prosödürlerle ilgili yavaşlık olduğunu ve bu sebepten gecikme olduğunu öğrendim aslında bizim gibi araç modelleri eski olanlar için çok sevindirici bir olay düşünsenize 2009 yılından beri eski ve eksik haritaları kullanıyoruz
Opel Türkiye ye Bizlerin sorunlarıyla ilgilendikleri için Teşekkürler. clapclap
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Aynı şeyleri söylüyoruz Fatih hocam .Ben de aynı şeyleri duydum ve öğrendim. Umarım herkesin sorunu çözülür. Emre kardeşimin dediği doğru o konuda sadece Opel değil diğer marklar da mimli.Yani adamın varsa işin yürür. Yanlız şunu da belirtmeliyim. Chevrolet club önceden sahip olduğu az da olsa gücü kaybetmiş. Sanırım biz gücüz diye çok ciddi taleplerde bulunmuşler GM de şu an var olan inisyatiflerini elinden almış. Ha bu tabii ki savunulamaz ancak biz birlik olup güç olacağız ve en azından mantıklı isteklerimizi gerçekleştirebileceğiz. Saygılar sevgiler
sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
sizlerin başına ne geldi bilemem ancak ben sürekli ankara reis oto ya giderim en son 1 ay önce 1. yıl bakımından 3 4 gün sonra opel müşteri hizmetlerinden hoşnutluk anketi için arandım bence gayet iyi bir müşteri ilgisi ayrıca astra j lerde benim aracın partisinde soğutma suyu müsüründe hata varmış arayıp bana uygun bir zamanda ücretsiz değiştirdiler bence toyota multimode vw tsı şişme hatalarının yanında opel kusursuz ne o dvd800 işlemiyormuş alma ozaman toyota mm vites yüzünden 150 araç çekti amerikada bilmem kaç kişi oldu tsı dan millet yolda kaldı gelmiş bana navi diyorsunuz iç olmaması lazım o ayrı ama bence dert değil opeldekiler eksik hata değil
Dvd 800 alma o zaman demek ne demek kardeşim Allayıp pullayıp satmayı biliyorlar ama ?
benim haberim yoktu böyle bir cihaz olduğundan Adı DVD Senin aklına ne geliyor ben görmeden sipariş vermiştim benim sucum ne Hoşnutsuzluğumu memnuniyete cevirmeleri her konuda Görevleri ben 82 binlira para saydım opele var mı daha ötesi ?
Banane vw den Bmw den ben şuan bindiğim arabadan mesulüm onlarda ürettikleri arabadan gerisi beni ilgilendirmez...
Birde şöyle bir durum var eğer donanımlı dolu bir araç almak istiyorsan dvd800 yada cd 500 üzerinde geliyor almamak gibi bir durum söz konusu olmuyor..
Yorum