Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

    Altın örümcek gibi saygın bir ödüle sahip olan şikayetvar.com isimli internet sitesine gore;

    Otomotiv sektöründe marka bazında en şikayet edilen firma unvanına, büyük uğraşlar sonucunda Opel sahip oldu.

    Bir önceki yıllarda araclarindaki üretim hataları nedeni ile Renault tarafından kimseye yar edilmeyen birincilik unvanı, ilk kez bu yıl Opel tarafından elinden alındı. Özellikle Türkiye'deki müşterilerine (insignialardaki Navigasyon haritası güncelleme ihmalkarligi vs.) üvey evlat muamelesi yapması, kötü ve pahalı servisleri ve özellikle corsa
    modelindeki üretim hataları, bu başarısında büyük rol oynadı.

    İsin daha da kötü yani müşteri memnuniyetine zerre kadar önem vermeyen Opel, hakkında gönderilmiş 427 şikayetin sadece 9 tanesine (cozum değil) geri dönüş yapmış durumda. Buna karşılık hemen arkasından gelen Renault ise hakkındaki 416 şikayetin 415'ine geri dönüş yaparak "sattığım araç belki çok kaliteli değil ama ben sattığım aracın arkasında dururum" diyerek, müşteri memnuniyeti bakımından opel'den çok daha ileri bir zihniyette olduğunu kanıtlamış oldu.

    Bu gidişata gore, ne kadar iyi ve ucuz arabalar yaparsa yapsın, Opel'in satış rakamalari düşmeye mahkum görünüyor.

    Son soz de insigniateam.com ailesine. Aracınızda sorunlu gördüğünüz parçalar adlı başlık 30'lu sayfalara ulasmisken, 4120 lira verdigimiz DVD800 - CD500'lerin haritaları rezil halde iken, şikayetvar.com'da insignia ile alakalı sadece 2 (iki) şikayet var. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.

    Arkadaslar kızmayın ama kaçınız şikayetlerini GM'e bildirdi, kaçınız şikayetvar.com'a yazdı. Burada kendimiz çalıp kendimiz oynayarak komik duruma düşmüyor muyuz? 3 yıl oldu yav! 3 yılda bir tane adam gibi güncelleme cikartilamaz mı? 3 yılda bir araç tasarımı yapabiliyorlar da bir güncelleme mı uyarlayamiyorlar. İhmallerini değil de nedir bu?

    Opel sitemizi zerre kadar kaale alsaydı, şu an bunları konuşuyor olmazdık.

    Aklıma nedense üç tane atasözü geldi:

    "Tavşan daga kusmuş, dagın haberi olmamış"

    "Aglamayan bebeğe meme vermezler"

    "Hak verilmez, alınır"


    Seç begen kullan. Anlayana...
    1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
    Mazide güzel bir anı şimdi..

  • #2
    Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

    bir daha diyorum Hayatımda adında DVD Olupta video oynatmayan Tek ama yegane Cihaz Dvd - 800 'dür
    Malesef 4600 lira gibi bir opsiyon farkı ile sahip olup sadece turn push un orta bölmeyi dolduruyor olması ile teselli bulup navigasyon cihazının beni yanlış yollara soktuğu zaman turn push u bir topac gibi cevirip teselli bulmam stresimi atmamda yardımcı olmaktan başka hiç bir işe yaramıyor malesef

    Tamamen herşeyi bırak bu bile Opeli çok çok alt seviyelere cekebilecek bir durum çünkü kalite sadece bir kaç unsurdan oluşmuyor birşeyi iyi yapıyorum diyebilmek için ya herşeyi iyi yapacaksın yada kaderine mahkum olacaksın...

    Yorum


    • #3
      Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

      Yılmaz bey;

      Yukarıdaki fikirlere katılmıyorum ne zaman Opel Türkiyeyi aradıysam hep yardımcı oldular hatta ve hatta opel ile bire bir ilişki kurmama sebep oldu ve dönem dönem Opel Türkiye tarafından desteklenen ve tanınan bir grup olduk en basit örnegi kendi sitelerinde ve facebooktaki sayfalarında sadece bizim etkinlikler hakkında resimler ve haberleri koyuyorlar en son koydukları resimlere bakarsanız sizinde aracınız var bir çok müşteri şikayeti gerçekten arabayla alakalı değil ama şikayetler bitmiyor servislerle yakın ilişkim olduğu için çok farklı şikayet örnekleri gördüm .

      Her neyse Opel Türkiyeden yada başka sebeplerden dolayı yaşanan problemler tabiki vardır ama yiğidi öldür ama hakkını ver derler garanti sürecinde araçta bozulan veya değişmesi gereken bir konu olduğunda kesinlikle red demiyorlar mantıklı olanlar için



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

        Ben şahsım adına bu dvd-800 güncellemesi ile ilgili opel türkiyeyi aradım ve opel almanyaya mail attım.Bana geri dönüş yaptıklarında haritanın hazır olduğunu sadece türkiye de devletin bu işlerle ilgililenen kısmından(söylemişlerdi ama hatırlayamadım) onay beklendiğini söylemişlerdi. Tabi bu konuşma 1sene önce olmuştu.
        2010 İnsignia 1.6 180 hp Cosmo + Dvd 800 Navi +Rear View Camera+Media Box + Sunroof + Olimpik Beyaz

        Yorum


        • #5
          Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

          Ben DVD800 ü söküp akvaryuma çevirmeyi planlıyorum..En azından bir işe yarar o zaman:P
          2010 Cosmo 1.6T / Flexride / DVD800 / Infinity ses sistemi/Teknik Gri / Avanue Morrocano Bej döşeme

          Yorum


          • #6
            Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

            Dvd800 kullanmadığından bu konuda yorum yapamayacağım fakat muhakkak ki haklısınızdır. Ama şikayetvar.com bence çok başarısız bir site taraflı bir site ve onlara güvenmiyorum.
            Bir keresinde bir GSM operatörü hakkında yaptıgım şikayet sonuca ulaşmadı ki bu operatör onların ana sponsorlarından biriydi. Şikayetvar beni haksız buldu. Bir süre sonra da mahkeme kararıyla haklılığım diğer mağdurlara birlikte onandi. (şikayetvar.com duyunca tüylerim urperiyor)

            Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
            Şimdi F30 Modernline Sunroof

            Yorum


            • #7
              Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

              "İnsigniaTeam" olarak yaptığımız Kapadokya gezimizde, Göreme ve Ürgüp haritada yoktu bomboş bir navi cihazına baktık... maad maad

              Ancak, Göreme'de tanıştığımız Faruk Çiftçi (TheCaveMan) kardeşim, Kayseri'deki opel bayisine güncel DVD'sini getirttiğini ve güncelleme yapıldığını belirtmişti.

              Yorum


              • #8
                Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                Abilerim kardeşlerim her konuda haklı olabilirsiniz ancak bazı konularda opelin hakkını yememk lazım.Bmw audi mercedes navigasyonlu araç sattıklarını iddaa ediyorlar ve yüzlerce milyar para alıyorlar ve hiçbierinin navigasyonu çalışmıyor. Bu Türkiyenin genel sorunu. Ayrıca lütfen insignia ve corsa ile ilgili insaflı davranılsın.Dekra gibi dünyanın sayılı firmalarından birinin testlerinde en sorunsuz iki araba seçilmişler. Yolar yol değil yakı yakıt değil ondan sonra sorun var. 3 yaşını dolduran vwlerin tuşlarınınüstü soyuluyor araçlarda donanım yok ,55 milyarlık araçta sis farı yok adamlar sorunsuzlar . benim aracım 35 km de tık yok bir kere arıza vermemiş herşeyi yerli yerinde ben de sorun var. Vallahi trkiye şartlarının en iyi aracı kesinlikle opeller. Bu fiyata böyle arabalar hiçbir modelde yok .saygılar sevgiler

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                  Orjinal yazı sahibi: sedat 8266
                  Dvd800 kullanmadığından bu konuda yorum yapamayacağım fakat muhakkak ki haklısınızdır. Ama şikayetvar.com bence çok başarısız bir site taraflı bir site ve onlara güvenmiyorum.
                  Bir keresinde bir GSM operatörü hakkında yaptıgım şikayet sonuca ulaşmadı ki bu operatör onların ana sponsorlarından biriydi. Şikayetvar beni haksız buldu. Bir süre sonra da mahkeme kararıyla haklılığım diğer mağdurlara birlikte onandi. (şikayetvar.com duyunca tüylerim urperiyor)
                  Şikayetvar.com benim acmış oldugum şikayet sonuçlanmadan bana bir geri dönüş yapılmadan sorun cozuldu diyerek sikayet konumu kapatmisti dolayisi ile orada çözüldü vs ibaresi sonuçlanan dosyalara benim güvenim yok açıkcası ( çıkar iliskileri malum)

                  Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                  Şimdi F30 Modernline Sunroof

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                    şikayetvar.com adresinde bence de sıkıntı var. Daha önce Bosch markası ile olan bir problemimde sikayetvar.com sorunuma çare olamadı. Ben firma ile iletişime geçildiğine bile inanmıyorum. Sadece belli firmalar ile iletişim var heralde. Fakat şikayetim.com adresinde yaptığım şikayet hemen firmaya iletilmiş olmalıki direk firma tarafından arandım. Problemimizde çözülmüş oldu. şikayetvar.com adresinde şikayette bulunan bazı tanıdıklarımda aynı problemle karşılaşınca çözümü benim gibi şikayetim.com adresinde buldular.
                    2011 Insignia 2.0 CDTI 130HP Edition + EP Active Select + Cyclone Navi (Safir Siyah)
                    2008 Alfa Romeo 159 1.9JTDm Q-Tronic Distictive Plus(Siyah)

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                      bana da izmir opel egem'de (kavuklar diye de geçiyor) getirin sizin de güncellemeyi yapalım demişlerdi, ama deyim yerindeyse ağzının kenarıyla söyledi ordaki ilgili arkadaş, bu iş için ben çok uğraşmıştım, bizim navi cihazının internet sitesine filan da bakmıştım, ama kayda değer bişey yok, yani navi 600 tarla yollarını bile gösteriyor alet 1800 tl ama dvd800 (dvd bile oynatmıyor da) 4500 tl, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu! hadi usb girişi var, arkada 220 volt girişi var bi de parkpilotu var diye bu sistemin fiyatı bu kadar abartılır mı ya? adam kendi kendini parketme özelliğini 800 tl'ye sunuyor! bunu da düşünmek lazım, bu opel dvd800 alanları resmen kazıklamış oluyor, bende kazıklandım yani bu sistemden eski araçta...

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                        Orjinal yazı sahibi: FacomX
                        Yılmaz bey;

                        Yukarıdaki fikirlere katılmıyorum ne zaman Opel Türkiyeyi aradıysam hep yardımcı oldular hatta ve hatta opel ile bire bir ilişki kurmama sebep oldu ve dönem dönem Opel Türkiye tarafından desteklenen ve tanınan bir grup olduk en basit örnegi kendi sitelerinde ve facebooktaki sayfalarında sadece bizim etkinlikler hakkında resimler ve haberleri koyuyorlar en son koydukları resimlere bakarsanız sizinde aracınız var bir çok müşteri şikayeti gerçekten arabayla alakalı değil ama şikayetler bitmiyor servislerle yakın ilişkim olduğu için çok farklı şikayet örnekleri gördüm .

                        Her neyse Opel Türkiyeden yada başka sebeplerden dolayı yaşanan problemler tabiki vardır ama yiğidi öldür ama hakkını ver derler garanti sürecinde araçta bozulan veya değişmesi gereken bir konu olduğunda kesinlikle red demiyorlar mantıklı olanlar için
                        Fatih Bey öncelikle yukarıda verilenler "fikir" değil bilgidir. Yani subjektif ve kendime ait olan verileri değil, şu an herkesin ulaşabileceği bilgileri verdim.

                        Şikayetvar.com'u aralıksız takip ederim. 4 yıldan beri "hakkında en fazla şikayet gelen otomotiv firması" aralıksız olarak renault iken bu sene Opel, Renault'u geçmeyi başardı. Bu haberde katılınacak yada katılınmayacak birşey yoktur. Bu bir haberdir.

                        Öncelikle eğri oturup doğru konuşmak lazım. Opel ile birebir ilişki dahilinde olmak, mevcut noksanlıkları gözrmezden gelmek anlamına gelmez.

                        Aracınızda CD-500 var. Açıp "çanakkale" yazın bakalım. Sizi nereden götürüyor. Kos koca İstanbul, Tekirdağ, Çanakkale otoyolu yok. Bakın bir köy yada ilce demiyorum. Otoyol yok.

                        Siz bu aracı alırken, 150 liralık cin malı navigasyon cihazları kadar olamayan bu aciz navigasyona 4000 lira para verdiniz. 3 yıl oldu ve hala kullnamıyorsunuz. Bu durum hiç zorunuza gitmiyor mu?


                        Facebook adreslerinde benim aracımım resmi varmış yokmuş çok önemli değil. Benim aracımdaki sorun giderilebilmiş mi giderilememiş mi bu önemli olan.


                        Bu arada sikayetvar.com tarafsızmış tarafsız değilmiş konu bu değil. Oraya gönderilen şikayetleri kullanıcılar yazıyor ve önemli olan şikayet sayısı. En başta da belirttiğim gibi. Opel'i, Renault'tan daha kötü vaziyette görmek, bir Opel fanatiği olarak inanın hepinizden çok benim zoruma gidiyor ama yapılacak birşey yok. Gerçek olan bu.

                        Zaten opel bu imajdan kurtulsun diye serzenişte bulunuyoruz.

                        Bu arada şikayetvar.com size çözüm yaratmaz. Sorununuzu dile getir. Sorununuzu muhattap olduğunuz firma çözer. Firmadan sizin şikayetinize cevap geldiği an, sesinizi duyurmuşsunuz demektir. Bu aşamada sikayetvar.com'un görevi biter. Bunlar bi internet sitesi. avukatlık bürosu değil.
                        1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
                        Mazide güzel bir anı şimdi..

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                          Yılmaz bey;

                          Fikiri bilgi ile düzeltiyorum ve yineliyorum katılmıyorum diğer bir taraftan zaten size ben birşey söylemedim konuyu siz açtığınız için isminizle başladım

                          Diğer bir tarafta araçtaki navigasyonun süper olması yada olmaması benim için çok önemli değil ama ben geri planda bu konuyu her fırsatta sorguladım ama haklı yada haksız tartışılır sebepleri var bende farklı bir beklenti içindeydim geri görüş sisteminin olması ama maalesef yoktu bizlerde sonradan geliştirilen bir ekipmanla bunu çözdük

                          Opelin eksikliklerini görmemezlik yapmıyorum

                          Tabiki sizin aracınızın facebookta olup olmaması önemli değil orada önemli olan bu forumdaki bilgilere ve şikayetler takip edildiğinin ifadesi

                          Görüşmek üzere




                          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                            Orjinal yazı sahibi: trabzon61
                            Abilerim kardeşlerim her konuda haklı olabilirsiniz ancak bazı konularda opelin hakkını yememk lazım.Bmw audi mercedes navigasyonlu araç sattıklarını iddaa ediyorlar ve yüzlerce milyar para alıyorlar ve hiçbierinin navigasyonu çalışmıyor. Bu Türkiyenin genel sorunu. Ayrıca lütfen insignia ve corsa ile ilgili insaflı davranılsın.Dekra gibi dünyanın sayılı firmalarından birinin testlerinde en sorunsuz iki araba seçilmişler. Yolar yol değil yakı yakıt değil ondan sonra sorun var. 3 yaşını dolduran vwlerin tuşlarınınüstü soyuluyor araçlarda donanım yok ,55 milyarlık araçta sis farı yok adamlar sorunsuzlar . benim aracım 35 km de tık yok bir kere arıza vermemiş herşeyi yerli yerinde ben de sorun var. Vallahi trkiye şartlarının en iyi aracı kesinlikle opeller. Bu fiyata böyle arabalar hiçbir modelde yok .saygılar sevgiler
                            Utku'cum yine bu siteden bir arkadaş (yanılmıyorsam Yunanistan'da yaşıyordu) aracındaki DVD800'ün Yunanistan'da tarla arasındaki köy yollarını dahi gösterdiğini yazdı. Hatta mükemmel bir cihaz diye de ekledi.

                            Kullanılan cihaz aynı cihaz, kullanılan araba da aynı. Burda tüm suç Navteq'e 3 kuruş para vererek güncel Türkiye haritasını satın alması gereken Opel Türkiye'nin ilgili birimlerindedir. Zaten onlar da bu haritayı bedava dağıtmıyorlar. Her yükledikleri araçtan 40 lira para alıyorlar ki bu zaten güncelleme fiyatından da yüksek. Ama o da yok. Bu tek kelime ile ihmalkarlıktır.

                            Başarsoftun türkiye haritasını sen aracında kullanıyorsun. Hele en güncel versiyonu olan 2011 Q3 haritası çok başarılıdır. 3 Kuruşluk çinli navigasyon firmaları bu haritayı alabiliyorsa, Navteq haydi haydi alır. Opel Türkiye de ondan alır sorun çözülür ama bir bu zincirin opel kısmında bir yan gelip yatma var.


                            İnsignia gerçekten sorunsuz bir araba. Sitede bulunan "insignia'nızda gördüğünüz kusurlu parçalar" adlı başlığın tamamını okuyun, öyle gerek anlamda bir sorun bulamazsınız. Ama corsa için durum aynı değil. Eğer merak ve zahmet edip şikayetvar.com da biraz gezinirsen ne demek istediğimi anlarsın.

                            Bu arada opel adına gelen şikayetlerin büyük çoğunluğunu bayi / servis şikayetleri oluşturuyor. Stepnesiz satılan araba, onarım görmesine rağmen "0" diye satılan araba, kronik hatayı kullanıcı hatası olarak göstermeye çalışan servis, sağlam arabaya arızalı diye servis raporu veren usta, hatta Çağrı iyi bilir, orijinal insignia paspaslarının bayi tarafından çalınmaya kalkışılması olayı gibi daha birçok anlatması dahi güç olay var.

                            Bu aksaklıkların tüm sorumlusu Opel Türkiye değil ama servis ve bayi'sini adam gibi denetleyemediği için müşterinin madur olmasından sorumlu olan yine Opel Türkiye.

                            Köpek birini ısırırsa hesabı sahibinden sorulur. Niye tasmasını bağlamadı diye..
                            1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
                            Mazide güzel bir anı şimdi..

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Tebrikler Opel! En Şikayet Edilen Firmasın

                              Yilmaz kardesim kesinlikle haklisin ama bana ayni sorunlara sahip olan 80000 90000 eroluk audi bmw veya mercedesler icin ne diyeceksin. Bunlar da mi ayni syei yapmiyorlar yani 40 lira veremiyorlar.sorun bence turkiye ile ilgili.bu sorunu nerdeyse butun firmalar cekiyor.hepsi navigasyonlu diyor hicbirinde navigasyon yok.
                              Bayilerin sorunlu oldugu kesin .oda kurumsal yapi eksikliginden bu nedenle tanidigi olanlar hallediyor digerleri asla.ama bu da dogus gibi saglam bir grubun bu firmanin arksinda olmamasindan kaynaklaniyor. Kurumsal yapi kurumsal ozellikleri olan musteri temsilcileri servis elemanlari ve atolye personeli alir. Yani balik bastan kokmus. Anack bunu bizim degistirebilme sanismiz yok. Biz bir sivil toplum kurulusu gibi davranip uyelerimizin hakkini arayacagiz yani birlik olacagiz. Bu da bzizm daha az soruna sahip olmamizi saglayack. Biz garantiden parca degistirebiliyorken vw yarisini musteriden talep ediyor ve hicnir sey yapamiyorsun. Bmw de vuruk arabayi sifir diye satiyor bu ulkede. Neyimiz dogru ki bunlar da dogru olsun......

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X