Altın örümcek gibi saygın bir ödüle sahip olan şikayetvar.com isimli internet sitesine gore;
Otomotiv sektöründe marka bazında en şikayet edilen firma unvanına, büyük uğraşlar sonucunda Opel sahip oldu.
Bir önceki yıllarda araclarindaki üretim hataları nedeni ile Renault tarafından kimseye yar edilmeyen birincilik unvanı, ilk kez bu yıl Opel tarafından elinden alındı. Özellikle Türkiye'deki müşterilerine (insignialardaki Navigasyon haritası güncelleme ihmalkarligi vs.) üvey evlat muamelesi yapması, kötü ve pahalı servisleri ve özellikle corsa
modelindeki üretim hataları, bu başarısında büyük rol oynadı.
İsin daha da kötü yani müşteri memnuniyetine zerre kadar önem vermeyen Opel, hakkında gönderilmiş 427 şikayetin sadece 9 tanesine (cozum değil) geri dönüş yapmış durumda. Buna karşılık hemen arkasından gelen Renault ise hakkındaki 416 şikayetin 415'ine geri dönüş yaparak "sattığım araç belki çok kaliteli değil ama ben sattığım aracın arkasında dururum" diyerek, müşteri memnuniyeti bakımından opel'den çok daha ileri bir zihniyette olduğunu kanıtlamış oldu.
Bu gidişata gore, ne kadar iyi ve ucuz arabalar yaparsa yapsın, Opel'in satış rakamalari düşmeye mahkum görünüyor.
Son soz de insigniateam.com ailesine. Aracınızda sorunlu gördüğünüz parçalar adlı başlık 30'lu sayfalara ulasmisken, 4120 lira verdigimiz DVD800 - CD500'lerin haritaları rezil halde iken, şikayetvar.com'da insignia ile alakalı sadece 2 (iki) şikayet var. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.
Arkadaslar kızmayın ama kaçınız şikayetlerini GM'e bildirdi, kaçınız şikayetvar.com'a yazdı. Burada kendimiz çalıp kendimiz oynayarak komik duruma düşmüyor muyuz? 3 yıl oldu yav! 3 yılda bir tane adam gibi güncelleme cikartilamaz mı? 3 yılda bir araç tasarımı yapabiliyorlar da bir güncelleme mı uyarlayamiyorlar. İhmallerini değil de nedir bu?
Opel sitemizi zerre kadar kaale alsaydı, şu an bunları konuşuyor olmazdık.
Aklıma nedense üç tane atasözü geldi:
"Tavşan daga kusmuş, dagın haberi olmamış"
"Aglamayan bebeğe meme vermezler"
"Hak verilmez, alınır"
Seç begen kullan. Anlayana...
Otomotiv sektöründe marka bazında en şikayet edilen firma unvanına, büyük uğraşlar sonucunda Opel sahip oldu.
Bir önceki yıllarda araclarindaki üretim hataları nedeni ile Renault tarafından kimseye yar edilmeyen birincilik unvanı, ilk kez bu yıl Opel tarafından elinden alındı. Özellikle Türkiye'deki müşterilerine (insignialardaki Navigasyon haritası güncelleme ihmalkarligi vs.) üvey evlat muamelesi yapması, kötü ve pahalı servisleri ve özellikle corsa
modelindeki üretim hataları, bu başarısında büyük rol oynadı.
İsin daha da kötü yani müşteri memnuniyetine zerre kadar önem vermeyen Opel, hakkında gönderilmiş 427 şikayetin sadece 9 tanesine (cozum değil) geri dönüş yapmış durumda. Buna karşılık hemen arkasından gelen Renault ise hakkındaki 416 şikayetin 415'ine geri dönüş yaparak "sattığım araç belki çok kaliteli değil ama ben sattığım aracın arkasında dururum" diyerek, müşteri memnuniyeti bakımından opel'den çok daha ileri bir zihniyette olduğunu kanıtlamış oldu.
Bu gidişata gore, ne kadar iyi ve ucuz arabalar yaparsa yapsın, Opel'in satış rakamalari düşmeye mahkum görünüyor.
Son soz de insigniateam.com ailesine. Aracınızda sorunlu gördüğünüz parçalar adlı başlık 30'lu sayfalara ulasmisken, 4120 lira verdigimiz DVD800 - CD500'lerin haritaları rezil halde iken, şikayetvar.com'da insignia ile alakalı sadece 2 (iki) şikayet var. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu.
Arkadaslar kızmayın ama kaçınız şikayetlerini GM'e bildirdi, kaçınız şikayetvar.com'a yazdı. Burada kendimiz çalıp kendimiz oynayarak komik duruma düşmüyor muyuz? 3 yıl oldu yav! 3 yılda bir tane adam gibi güncelleme cikartilamaz mı? 3 yılda bir araç tasarımı yapabiliyorlar da bir güncelleme mı uyarlayamiyorlar. İhmallerini değil de nedir bu?
Opel sitemizi zerre kadar kaale alsaydı, şu an bunları konuşuyor olmazdık.
Aklıma nedense üç tane atasözü geldi:
"Tavşan daga kusmuş, dagın haberi olmamış"
"Aglamayan bebeğe meme vermezler"
"Hak verilmez, alınır"
Seç begen kullan. Anlayana...
Yorum