Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yol Tutuş

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: Yol Tutuş

    Orjinal yazı sahibi: hicbisey
    arkadaşlar tekrardan merhaba. otomobile , spor yaylardan sonra, amortisör sertlik ayarı da yapıldı. şu an yol tutuşu iyi, yüksek hızlarda çok daha iyi. bu forumda bana yardım eden tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. yanlış anlaşılmalara da sebep verdiysem özür dilerim. hepinize keyifli ve mutlu sürüşler dilerim.
    Ben şahsım adına nezaketiniz için teşekkür ederim. Ne olursa olsun özür dilemeyi bilen insanları takdir ederim. Ve bilirimki özür dilemeyi becerebilenler gerçek insanlardır ve onlardan hiç gocunmadan özür de dilenir.

    Aracın yol tutuşunun düzelmesine sevindim.
    Temele sormuşlar:
    --saat onikiden sonra aptallaştığınız doğrumu?
    -- evet, saat onikiden sonra sizin seviyenize düşüyoruz .

    Sizin araçta bizimkilerin seviyesine çıktı nihayet.
    MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

    Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

    Yorum


    • Ynt: Yol Tutuş

      Orjinal yazı sahibi: hicbisey
      arkadaşlar tekrardan merhaba. otomobile , spor yaylardan sonra, amortisör sertlik ayarı da yapıldı. şu an yol tutuşu iyi, yüksek hızlarda çok daha iyi. bu forumda bana yardım eden tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. yanlış anlaşılmalara da sebep verdiysem özür dilerim. hepinize keyifli ve mutlu sürüşler dilerim.
      orijinal yayları söktüğünüzde yerine daha sert kısa yay taktığınızda yol tutuşunuz bayağı artar ama amortisör çalışma aralığından taktığınız yaya göre 3 cm se , amortisorün çalışma mesafesinden 3 cm çalar Buda amortisörün devamlı gergin ve sert olmasını sağlar sizin usta amortisör ayarı yaparken ne yaptı orijinal amortisöre onu anlıyamadım


      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

      Yorum


      • Ynt: Yol Tutuş

        Orjinal yazı sahibi: bilgecem
        Orjinal yazı sahibi: hicbisey
        arkadaşlar tekrardan merhaba. otomobile , spor yaylardan sonra, amortisör sertlik ayarı da yapıldı. şu an yol tutuşu iyi, yüksek hızlarda çok daha iyi. bu forumda bana yardım eden tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. yanlış anlaşılmalara da sebep verdiysem özür dilerim. hepinize keyifli ve mutlu sürüşler dilerim.
        Ben şahsım adına nezaketiniz için teşekkür ederim. Ne olursa olsun özür dilemeyi bilen insanları takdir ederim. Ve bilirimki özür dilemeyi becerebilenler gerçek insanlardır ve onlardan hiç gocunmadan özür de dilenir.

        Aracın yol tutuşunun düzelmesine sevindim.
        Temele sormuşlar:
        --saat onikiden sonra aptallaştığınız doğrumu?
        -- evet, saat onikiden sonra sizin seviyenize düşüyoruz .

        Sizin araçta bizimkilerin seviyesine çıktı nihayet.
        Orjinal yazı sahibi: bilgecem
        Orjinal yazı sahibi: hicbisey
        arkadaşlar tekrardan merhaba. otomobile , spor yaylardan sonra, amortisör sertlik ayarı da yapıldı. şu an yol tutuşu iyi, yüksek hızlarda çok daha iyi. bu forumda bana yardım eden tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. yanlış anlaşılmalara da sebep verdiysem özür dilerim. hepinize keyifli ve mutlu sürüşler dilerim.
        Ben şahsım adına nezaketiniz için teşekkür ederim. Ne olursa olsun özür dilemeyi bilen insanları takdir ederim. Ve bilirimki özür dilemeyi becerebilenler gerçek insanlardır ve onlardan hiç gocunmadan özür de dilenir.

        Aracın yol tutuşunun düzelmesine sevindim.
        Temele sormuşlar:
        --saat onikiden sonra aptallaştığınız doğrumu?
        -- evet, saat onikiden sonra sizin seviyenize düşüyoruz .

        Sizin araçta bizimkilerin seviyesine çıktı nihayet.
        bilgecem bey, ben halâ, sizin araçlara göre yere yakınlık seviyesini indirdiğimi ve iyi de yaptığımı düşünüyorum.. bu araçlar bana göre, orijinal olarak, hem yerden hem de kasa yüksekliği konusunda, yol tutuştan çok konfor' kriter alınarak yapılmış bence. bir de üstüne 180 hp.lik motor koy, ondan sonra, sadece konforlu şık güzel bir araç. bence bu araç kullanıcıları, aracı alırken o 180 hp, ve seri kullanımı da , öncelikli olarak düşünmüşlerdir. bu sitede bana öneride bulunan arkadaşlarında, araçlarına ya yay ya da coilover taktırdıkları belli ve söylüyorlarda .. bence sizde aracın yüksekliğini biraz indirmelisiniz. yani olay 'temel'in seviyesini tesbiti' olayı değil. bildik yollardaki savrulma limitlerini baz alarak yazmıştım önceki mesajlarımıda zaten. hoş bu konuda,şahsım, sadece yol tutuş'u esas alır.
        edition 1.6 220 hp.

        Yorum


        • Ynt: Yol Tutuş

          Orjinal yazı sahibi: volkan
          Orjinal yazı sahibi: hicbisey
          arkadaşlar tekrardan merhaba. otomobile , spor yaylardan sonra, amortisör sertlik ayarı da yapıldı. şu an yol tutuşu iyi, yüksek hızlarda çok daha iyi. bu forumda bana yardım eden tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. yanlış anlaşılmalara da sebep verdiysem özür dilerim. hepinize keyifli ve mutlu sürüşler dilerim.
          orijinal yayları söktüğünüzde yerine daha sert kısa yay taktığınızda yol tutuşunuz bayağı artar ama amortisör çalışma aralığından taktığınız yaya göre 3 cm se , amortisorün çalışma mesafesinden 3 cm çalar Buda amortisörün devamlı gergin ve sert olmasını sağlar sizin usta amortisör ayarı yaparken ne yaptı orijinal amortisöre onu anlıyamadım
          volkan bey merhaba. öncelikle sertlik derecesi, amortisor sertliğinden daha sert bir yay taktığınızda, amortisör daha gergin ve sert olmuyor. tam tersi devre dışı kalıyor diye biliyorum. hissedilen sadece yayın sertliği burada. sertlik ayarına gelince, basit ve mantıklı bir işlem, çok ürkmemek lazım. amortisör alt kısmından delinerek, yağlı tipe çevriliyor. tekrar kapatılıyor. zahmeti , yol testinde daha önceden bilindik hız ile, girilen virajlarda esp'ye düşme deneyimini, amortisörün, yayların sertlik derecesine gelene dek, tekrarlamak. klasik, zaman ve emek alan, kişiye özel bir uygulama. fiyat olarakta, 4 amortisör sökümü, özel opel servisinde, 100 lira. amortisörcünün işçilik fiyatı ise, amortisör başı: arka amortisörler için, 35 lira, ön amortisörler için, 50 lira. yay 3 cm'lik. bana göre halâ yüksek kalıyor, ama antalya'da 5 cm.lik taktıran arkadaşların araçlarına da bakınca, sanki araç yerde sürünüyor bana göre.
          edition 1.6 220 hp.

          Yorum

          İşleniyor...
          X