Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yol Tutuş

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #76
    Ynt: Yol Tutuş

    Fatih Bey, flexinin mantığında, yanılmıyorsam,bildiğim kadarıyla, flexride paketi orijinalinde, (sonradan araç yay takılarak alçaltılmadıysa eğer) araç yere alçalmadan, sadece amortisörleri sertleştirerek, yol tutuş değerleri artırılma yoluna gidilmiş. bi kere yol tutuş mantığı bana göre aracın yapısı, orta denge ağırlık merkezinin yere yakınlığı, ile doğru orantılıdır. yani sen arabanın kendi karoser yapısını ve kendisini, alçaltmadan,flexride paketi ile, sadece amortisörleri sertleştir.. nedir bu ve ne kadar doğrudur? sorgulanmalı bence. spor yayı ilk günden taktırdım.ama yaylar sert, amortisörler yumuşak geldi. sert amortisör de insignia'ya uyumlu , koni'de bile yok. b segmenti araçlara bile koni sonradan sport amortisör yaparken insignia'yı atlamış. sanırım onlarda flexride var hı hı yeter bu diye yapmamışlar. şimdi de amortisörleri sertleştirme işlemi yaptıracağımdır. sonucunda, flexride'li araca göre, yere 4 cm daha yakın ve %50 ön, %70 arka amortisörler sertleşmiş olacak. araç hep spor modunda ve alçak olsun. konfor, tour modlarını falan, lazım değil. bana, en öncelikle, yol tutuş lazım. olumlu sonuçlar bekliyorum. hele amortisör ustam, şu yayladan tatilden bi dönsün. sonucu paylaşırım.
    edition 1.6 220 hp.

    Yorum


    • #77
      Ynt: Yol Tutuş

      Bizim bir etkinliğimiz vardı videoyu izlerseniz sevinirim özellikle 2:50 orada geyik testi yapılıyordu ve araçların çoğunda flexi yoktu keyifli seyirler

      http://www.youtube.com/watch?v=qVqJqLXoZeY#



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #78
        Ynt: Yol Tutuş

        Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


        Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

        F10 Msport

        Yorum


        • #79
          Ynt: Yol Tutuş

          Orjinal yazı sahibi: hicbisey
          ben aracın konforuna, uzun yoluna bi şey demedim bilgecem bey. benim gördüğüm ve yaşadığım tek eksisi bu. hani koydun 180 beygiri. ama o beygir öyle makaslarda, virajlarda burnunun doğrusuna gidiyor. buna uğraşıyorum. derdim eleştiri değildi. buradan yol tutuş konusunda yardım almaktı.
          Yanlış anlamayın, pek şikayet duymadık yol tutuşla ilgili. İlginç geldi.
          MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

          Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

          Yorum


          • #80
            Ynt: Yol Tutuş

            Kw insignia için coılover üretiyor ben kullanıyorum v1 v2 v3 modelleri var en pahalısı v3 hem amortisorün altından hemde üstünden sertleştirebiliyorsunuz birde yükseltip alçaltabiliyorsunuz hem konfor hemde inanılmaz yol tutuş alıyorsunuz


            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

            Yorum


            • #81
              Ynt: Yol Tutuş

              vectra bile 407den daha iyi duruyo videoda insignianın kötü olması banada ilginç geldi
              2012 İnsignia 1.4 Turbo

              Yorum


              • #82
                Ynt: Yol Tutuş

                yol tutuş konusu insignia nın teknik olarak üstün olduğu konulardan bir tanesi. böyle bir şikayeti daha önce bende hiç duymadım.

                Yorum


                • #83
                  Ynt: Yol Tutuş

                  Orjinal yazı sahibi: hicbisey
                  Fatih Bey, flexinin mantığında, yanılmıyorsam,bildiğim kadarıyla, flexride paketi orijinalinde, (sonradan araç yay takılarak alçaltılmadıysa eğer) araç yere alçalmadan, sadece amortisörleri sertleştirerek, yol tutuş değerleri artırılma yoluna gidilmiş. bi kere yol tutuş mantığı bana göre aracın yapısı, orta denge ağırlık merkezinin yere yakınlığı, ile doğru orantılıdır. yani sen arabanın kendi karoser yapısını ve kendisini, alçaltmadan,flexride paketi ile, sadece amortisörleri sertleştir.. nedir bu ve ne kadar doğrudur? sorgulanmalı bence. spor yayı ilk günden taktırdım.ama yaylar sert, amortisörler yumuşak geldi. sert amortisör de insignia'ya uyumlu , koni'de bile yok. b segmenti araçlara bile koni sonradan sport amortisör yaparken insignia'yı atlamış. sanırım onlarda flexride var hı hı yeter bu diye yapmamışlar. şimdi de amortisörleri sertleştirme işlemi yaptıracağımdır. sonucunda, flexride'li araca göre, yere 4 cm daha yakın ve %50 ön, %70 arka amortisörler sertleşmiş olacak. araç hep spor modunda ve alçak olsun. konfor, tour modlarını falan, lazım değil. bana, en öncelikle, yol tutuş lazım. olumlu sonuçlar bekliyorum. hele amortisör ustam, şu yayladan tatilden bi dönsün. sonucu paylaşırım.
                  Volkan kardeşimin bahsettiği V3 benim aracımda mevcut. Yol tutuş konusunda tek geçerim açıkçası. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum çok çok ciddi olarak katkısı var. 180-200 le virajlarda bırakın savrulmayı araç içinde virajı pek hissetmiyorsunuz. Tabi şehir içi ve bozuk yollardaki sarsıntılar sizi rahatsız etmiyorsa
                  Bence yol tutuşta sıkıntı yaşıyorsanız kesinlikle ondan taktırın derim. Aracınızı tanıyamayacaksınız...
                  Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

                  Yorum


                  • #84
                    Ynt: Yol Tutuş

                    Orjinal yazı sahibi: EnigmaX
                    yol tutuş konusu insignia nın teknik olarak üstün olduğu konulardan bir tanesi. böyle bir şikayeti daha önce bende hiç duymadım.
                    +1
                    siyah 2013 amarok 4motion highline kapalı kabin
                    siyah 2013 captiva LTZ 7 kişilik
                    uçan teneke fiorino

                    Yorum


                    • #85
                      Ynt: Yol Tutuş

                      evet Cem ve Volkan beylerinde dediği gibi ( kendilerine, bu konuda bilgilendirdikleri için, çok teşekkür ederim.), Kw insignia için coilover üretiyormuş. şu an 2600 tl. bilmiyorum. yine de önce amortisör ustama başvuracağım. verim alınmazsa, mecburen coilover taktırmak gerekiyor.
                      edition 1.6 220 hp.

                      Yorum


                      • #86
                        Ynt: Yol Tutuş

                        407, ben de kullandığım için biliyorum, ağırlık düzeninin çok yere yakın olması sebebiyle ve dengeli ağırlık dağılımıyla gerçekten çok iyi güven veriyor, bi de şu var ben insigniada denediğim şeyleri 407 ile denemedim, 407 esp'yi çok önceden devreye sokuyor ve çok sert bir şekilde devreye giriyor, insignia onun esp'sine göre çok yumuşak devreye giriyor, bir de diğer bir deneyememe sebebim, insignia ile 180'e çıktığım yerlerde 407'nin hala 130'larda olması ya da insignia da 120 gördüğüm yerde 407'nin daha 70-80 km'de olması olabilir nasıl hızlandığı belli olmuyordu insignianın , inanın ama 407 gerçekten güven verici ve çok güzel bir yol tutuşa sahip, ağırlığı yere yakın olması bunda büyük avantaj sağlıyor, insignia daha güvensiz geliyor olabilir, ama güvensiz gelmesi güvensiz olduğuna delalet değildir korku insanın bir hissi, sen korkuyorsun diye araba kötü gidiyor manasına gelmez insigniayı bu sitede standart amörtisörle ve flexride olmadan en çok zorlayan insanlardan biri benimdir, ama inanın bir sefer dışında, (onu da önceki sayfalarda anlattım) hiç spin riskine veya kaza riskine girmedi, eleştirilecek noktaları sadece frenleri ve de direksiyonudur, direksiyonda flexride olmayan araçlarda eleştirilebilir sadece, yoksa yol tutuş performans üst seviyelerde...

                        Yorum


                        • #87
                          Ynt: Yol Tutuş

                          D sınıfında insignia en iyilerden olabilir.ama şu bir gerçek araç ağırlığı ve boyutları büyüdükçe yol tutuş azalıyor.407 daha iyi yol tutabilir ben hiç sürmedim ama daha iyi yol tutması beni şaşırtmaz.normal sürücülere göre tasarlanan araçların şaselerinden üstün performaslar beklemek hata olur.insigniada boyutsal olarak sınıfında nerdeyse en büyüklerden olduğu için şasesi çok fazla zorlama ile karşılaşıyor ve buda yoltutuşunu törpülüyor.C sınıfı çoğu araç d sınıfı araçlardan daha iyi yol tutar bu bir gerçektir.Çünkü c sınıfı araçların şaseleri daha rjittir.tabi lastikler en önemli faktör.
                          2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
                          2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

                          Yorum


                          • #88
                            Ynt: Yol Tutuş

                            407 d segmentinde olup, diz kapağı hizası hava yastığı bile mevcuttur. ve frenaj değerleri, 4 tekere aracın ağırlık dağılımı, çok daha iyidir. 2009 da 0 alıp 2011 e dek ve yine 2011 de aynı yıl model 407 ile 2 ay öncesine kadar 407 kullandım. chip hariç hiç bi modifiye yaptırmadım. agresif kullanıma rağmen belki 10 kere, esp ve abs si yanmıştır. zaten ön ve arka lastikler hemen hemen eş zamanlı aşınıyor. insignia da bence araç ağırlığının çoğu önde. şaşırıyorum artık bir aydır hergün bildik yollarda, frene bas abs devreye girsin. komik olanı ön tekerlerde devreye giriyor. arka tekerlerde tık yok. hoş zaten arka tekerlerde ağırlıkta yok. ön 2 tekerde her şey. 407 kullanan bilir. abs 4 tekerde birden devreye girer. ağırlık dağılımı eşittir çünkü.
                            edition 1.6 220 hp.

                            Yorum


                            • #89
                              Ynt: Yol Tutuş

                              bence aynı nickiniz gibi hiçbişey bilmiyosunuz bi kere abs lambası yanmaz 4 tekerde nasıl devreye girsin abs nasıl hissediyosunuz bunu ve nasıl absyi devreye sokuyosunuz siz bence satın isnigniaya falan binmeyin bu arabanın freni suan ne audi a4 de ne passatta nede bmw 3 serisinde var siz bence burada insanları sinirlendirmeye gelmişssiniz ama kimse sizi kaye almaz baska yerlerde sansınızı deneyin
                              Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                              Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                              F10 Msport

                              Yorum


                              • #90
                                Ynt: Yol Tutuş

                                merak ediyorum insignia nın tekerlerinin altına bağımsız 4 tane kantar konup ağırlığı ölçülse, ön tekerler kaç arka tekerler kaç kg. basardı? bilen var mı?
                                edition 1.6 220 hp.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X