Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yol Tutuş

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #61
    Ynt: Yol Tutuş

    Orjinal yazı sahibi: Onat89
    esp nin devreye girmiştir ancak fizik kuralları dışına hiç bir varlık çıkamaz istersen ferrari ile dene
    valla aslında heyecandan bakamadım da kardeşim

    Yorum


    • #62
      Ynt: Yol Tutuş

      Gecenlerde bende bi alt gecide 100'un ustunde bir süraatle girdim ve yol yaklasik 20-30 derece egimliydi ve saga dogru virajliydi arabanin önü havaya kalkti ön tekerlekler yerden kesildi buraya kadar hicbir sorun yoktu bende viraji hesap ederek direksiyonu ona gore kirdim ön tekerlekleklerin yere temas etmesiyle araba sağa dogru kaydi ve yolu nerdeyse enliyecekti on camdan bariyeri gorebiliyordum hemen gaza yuklenip direksiyonu sola kirdim araba bir iki sirkelendi sanki ve tekrardan düzeldi bence yol tutuşu olarak arabalarimiz bircok emsaline gore daha iyi düzeyde eger baska arac olsaydi o egimde yolu enleyipte takla atmadan duzelemezdi
      2010 1.6 T edition elegance

      Yorum


      • #63
        Ynt: Yol Tutuş

        Orjinal yazı sahibi: Onat89
        esp nin devreye girmiştir ancak fizik kuralları dışına hiç bir varlık çıkamaz istersen ferrari ile dene
        Haklısın, 120kmh ile virajda oversteer sonucu kaymakta olan arabayı ESP biraz daha zor toplar.

        Ancak işte ESP'nin asıl olayı, kayma olmadan, daha doğrusu henüz biz kaymayı hissetmemişken devreye girmesi, arabayı doğru frenleme ile yavaşlatarak kayma büyümeden engellemesi.

        Şunu da koyalım da, millet Insignia'da ESC sistemi sorunlu demesin: http://www.youtube.com/watch?v=3HmuW...eature=related
        '11 Insignia 1.6 Turbo Cosmo RoadRover Nav
        '15 BMW 118i LCI

        Yorum


        • #64
          Ynt: Yol Tutuş

          Orjinal yazı sahibi: Fixx
          Orjinal yazı sahibi: Onat89
          esp nin devreye girmiştir ancak fizik kuralları dışına hiç bir varlık çıkamaz istersen ferrari ile dene
          Haklısın, 120kmh ile virajda oversteer sonucu kaymakta olan arabayı ESP biraz daha zor toplar.

          Ancak işte ESP'nin asıl olayı, kayma olmadan, daha doğrusu henüz biz kaymayı hissetmemişken devreye girmesi, arabayı doğru frenleme ile yavaşlatarak kayma büyümeden engellemesi.

          Şunu da koyalım da, millet Insignia'da ESC sistemi sorunlu demesin: http://www.youtube.com/watch?v=3HmuW...eature=related
          bir insignia sahibi olarak malesef çok hassas değil esp sistemimiz iş yerim formula pistine yakın ve işe giderken sık sık denerim ,yollar bomboş ve ve güzel virajları var bu yollarda test ederken farkettim ki esp her kaymada devreye girmiyor bu aynı hızda aynı virajda aynı yanlamadada geçerli daha önceki aracım skoda octavıa dı esp si çok hassastı her an tetikte bekliyordu esp ve çok ciddi yanlamalardada aracın kontrolünü topluyordu malesef bizim araçlarımızın esp sist emi bu kadar hassas değil


          1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

          Yorum


          • #65
            Ynt: Yol Tutuş

            Orjinal yazı sahibi: Fixx
            Orjinal yazı sahibi: Onat89
            esp nin devreye girmiştir ancak fizik kuralları dışına hiç bir varlık çıkamaz istersen ferrari ile dene
            Haklısın, 120kmh ile virajda oversteer sonucu kaymakta olan arabayı ESP biraz daha zor toplar.

            Ancak işte ESP'nin asıl olayı, kayma olmadan, daha doğrusu henüz biz kaymayı hissetmemişken devreye girmesi, arabayı doğru frenleme ile yavaşlatarak kayma büyümeden engellemesi.

            Şunu da koyalım da, millet Insignia'da ESC sistemi sorunlu demesin: http://www.youtube.com/watch?v=3HmuW...eature=related
            yok Özgün kardeşim ben kesinlikle sorunlu demiyorum hatta benim bunu yapması hoşuma gitti, ama yol uygun değildi, zaten bir kaç darbe hissettim kesin esp devreye girmiştir ama aracın arkası kaydı yani, ben onu söyledim, kaç kez espnin işlevini gördüm, Onat kardeşim haklı esp olsa da fizik kurallarına aykırı hareketler yapamaz sonuçta, bir de ben ilk direksiyon hareketimde kesme yaptım, ondan da aldı başını gitti arkası...
            Orjinal yazı sahibi: volkan
            bir insignia sahibi olarak malesef çok hassas değil esp sistemimiz iş yerim formula pistine yakın ve işe giderken sık sık denerim ,yollar bomboş ve ve güzel virajları var bu yollarda test ederken farkettim ki esp her kaymada devreye girmiyor bu aynı hızda aynı virajda aynı yanlamadada geçerli daha önceki aracım skoda octavıa dı esp si çok hassastı her an tetikte bekliyordu esp ve çok ciddi yanlamalardada aracın kontrolünü topluyordu malesef bizim araçlarımızın esp sist emi bu kadar hassas değil
            abi skoda octavia diyorsun da, o araç bundan hafif ayrıca insignia hariç hiç bir d segmenti araçta esp tamamen kapatılamıyor, kapatsan bile 60 km hızdan sonra çoğu devreye giriyor... insignia yüksek bir araç, kütlesi de ağır, sert hareketlerde ağırlık değişimi çok hissedilir yaşanıyor... o yüzden esp de çok etkili olamıyor, mesela 407'deki esp sistemi ile de bu bir değil, bu çok toleranslı( bilmiyorum spor kullanım için öyle ayarlanmış olabilir) 407 mesela 170 km hızla sert fren yaptığınızda hani ağırlık öne biner arkası hafif hafif gezinir ya, esp o arkasının çok az gezintisine bile müdahele ediyordu... hem de çok keskin şekilde, bizim araçlarda esp müdahalesi o kadar keskin değil ayrıca da, ki ben bunun gibi hareketi çok denedim, her an girmiyor esp devreye, biraz senin becerine bırakıyor... işte benim hayalimdeki güvenlik budur, seni de hafif işin içine katacak

            Yorum


            • #66
              Ynt: Yol Tutuş

              arkadaşlar hepinize merhaba. bir aylık insignia 1.6 kullanıcısı olarak, daha önce kullandığım araçlara göre, kullanım izlenimlerimi aktarmak isterim.
              1-yakıt:benzin ile 60-80 kuruştu. şu an vialle lpfi ile, 27-40 kuruş arası.
              2- yol tutuş: aldığım gün 2 spin atınca alçaktmaya karar verip, spor yay taktırdım. ama amortisör yumuşak kaldığı için yay üzerinde seke seke gidiyorum. insignia ya uygun sport amortisörü koni bile yapmamış. servis ile yapılan uzun görüşmelerde, yurt dışından, varsa, 1200 liraya getirebileceklerini söylediler. tabii bu arada son 4 yıldır 407 kullanan biri olarak, insignia resmen beni hayal kırıklığına uğrattı. bi aracın bı kadar mı skidpad, savrulma değerleri kötü olur. 45 yaşındayım. ve bu araçla viraja girmeye, şerit değiştirmeye halâ korkuyorum. çözümünü amortisörleri sertleştirmede buldum şimdilik. ama antalya'da bi amortisör ustası var. o da yaylada, tatilde. yaptırınca yol tutuşunuda sizlerle paylaşacağımdır.
              edition 1.6 220 hp.

              Yorum


              • #67
                Ynt: Yol Tutuş

                407'den kötü mü bu İnsignia yav?
                2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                Yorum


                • #68
                  Ynt: Yol Tutuş

                  Sinaniyoruz arkadaslar
                  Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                  Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                  F10 Msport

                  Yorum


                  • #69
                    Ynt: Yol Tutuş

                    Bu arabayla virajlara dusuk hizda girdiginde yani 80-90 sag sollu arkasi dans ediyor resmen esp yanip sonuyo topluyor ama 200 le otobanda bir virajlara girisi var yaa yok boyle bisi yayiliyor yola resmen araba yapisiyor.. yol sartlari cok onemli acizane fikrim

                    Yorum


                    • #70
                      Ynt: Yol Tutuş

                      Buradan 407 izleyin
                      http://www.youtube.com/watch?feature...N4bWsl2Ek#t=13
                      2016 w205 AMG

                      Yorum


                      • #71
                        Ynt: Yol Tutuş

                        o zaman kendinizin limitlerinde döndüğünüz bir virajı, bir 407 bulup dönerseniz, demek istediğimi, tüm duyu organlarınızla daha iyi anlarsınız bence. 407 ile rahatça70 km/sn ile girdiğim. antalya meydan kavşağı alt geçidini, şimdi 60 ile zorlanarak giriyorum. 130 km/s olması gereken mevlana alt geçidini de, 110 ile anca. yapacak pek bi şey yok. spor yay da bile aracın altı yüksek. zaten, aracın kendisi, karoseri yüksek. bir de klasik opel mantığı, araç ağırlığı önde. servis bana, 0 aldığım lastik için, abi her 10000 km. de bir ön-arka değiştir diyor. 407 de neredeyse eşit biter bu ön- arka lastikler kardeşim. burdan belliydi zaten savuracağı. yol tutuşu geliştirme konusunda lütfen, bilgisi ve fikri, deneyimi olan arkadaşlar, lütfen yazsınlar. saygılar.
                        edition 1.6 220 hp.

                        Yorum


                        • #72
                          Ynt: Yol Tutuş

                          Orjinal yazı sahibi: hicbisey
                          o zaman kendinizin limitlerinde döndüğünüz bir virajı, bir de 407 ile dönersiniz. 407 ile rahatça70 km/sn ile girdiğim. antalya meydan kavşağı alt geçidini, şimdi 60 ile zorlanarak giriyorum. 130 km/s olması gereken mevlana alt geçidini de, 110 ile anca. yapıcak bi şey yok. spor yay da bile aracın altı yüksek. zaten, aracın kendisi, karoseri yüksek.
                          Viraj hattı diye birşey var. Her arabanın kullanım farkı var. Kullanıcı tecrübesi var. Kullanıcı özgüveni var. Lastik durumu var. Amörtisör patlağı var, çatlağı var. Arabanın kazalısı Sağlam'ı var. Yolun ıslağı kurusu var. Ama 407'ye karşı insignianın eksisi yok artısı var... Vesselam
                          Sen bizim Kadir kardeşimiz var. Onun ve duyduğum kadarıyla Fatîh beyin makaslarını gör bir kardeşim. Bak bakalım o zaman
                          MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                          Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                          Yorum


                          • #73
                            Ynt: Yol Tutuş

                            yok artık daha neler bence siz aracı henüz çözememişsiniz
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #74
                              Ynt: Yol Tutuş

                              Araçlarımızdan beklentilerimiz farklı olabiliyor bu kapsamda insignia bir çok kişiye istesiği performansı ve güveni veriyor sizi tatmin etmemiş olabilir şu da bir gerçekki standart insignia ile yapamadıklarınızı çok rahat flexi opsiyonu ile yapabilirsiniz fırsat bulursanız aynı yerde birde filexili bir araç test edip sonucu bizimle paylaşırsanız seviniriz.

                              245 le makas atabilen bir araç daha düşük hızlarda biraz daha iyi olması gerekir diye düşünüyorum yay takan arkadaşlarımız virajlarda çok keyif alarak dönebiliyorlar sizde en kısa zamanda güzel bir yay ile aracınızdan keyif alırsınız diye düşünüyorum



                              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                              Yorum


                              • #75
                                Ynt: Yol Tutuş

                                ben aracın konforuna, uzun yoluna bi şey demedim bilgecem bey. benim gördüğüm ve yaşadığım tek eksisi bu. hani koydun 180 beygiri. ama o beygir öyle makaslarda, virajlarda burnunun doğrusuna gidiyor. buna uğraşıyorum. derdim eleştiri değildi. buradan yol tutuş konusunda yardım almaktı.
                                edition 1.6 220 hp.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X