Bence de İst.-Ank. otobanında çok rahat yüksek hızlarda viraja girip aynı çizgide çıktım.Tabiki limitleri çok zorlarsak ne olur bilemiyorum ama aracı sattıracak kadar da bırakmıyor kendisini.
arkadaşlar bahsettiğim yüksek hızdaki alınan virajlar değil zaten... (yüksek hızdaki direksiyon hissi de pek yok açıkçası sanki bulutların üstünde gidiyormuş hissi veriyor ama ona yapılabilicek bişey yok sanırım jantları büyütmekten başka)
benim başıma gelen hoşuma gitmeyen ani yük değişiminde aracın arkasını çok rahat bırakması....
Filexi özelliği olsaydı aracınızda arkadan ve önden kaymaları minumuma getiriyor
Şöyle söyleyeyim normal bir insiginia ile köprü girişlerindeki yonca yaprağına diyelim ki 60-70 girdiğinizde apexsi kaçırıyorsunuz aynı viraja aynı hızda aynı şöför girdiğinde filexili araç apexi kaçırmıyor
Bunda sadece filexi olarak değil diğer jant büyüklüğü kullanılan lastik taban yüzeyi ve yanak ve diğer tarafta araca takılmış yay ve benzeri ekipmanlar ve araç içindeki ekstra yüklerin yolun durumu ve en önemlisi pilotaj bilgisi gibi bir sürü etken var
Sonuç olarak araçların teknik özelliklerine göre evet araç kayabilir yada kaymayabilir bu kaymadan zevk alanlarda var almayanda var sonuçta bizim araçlar birçok eş değer araçtan daha başarılı bence
Keyifli apexler
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
virajlara normal süratte girilirse bir sıkıntı yok,ama normalden daha hızlı girilirse çok ama çok az kayma belirtisi gösterebilir,gösterdi de,ama ben hiç tedirgin olmuyorum nedense bir keresinde H100 pickupla 3. viteste ilerlerken göbeğe girdim viraja girerken 2 ye aldım hemen, sadece debriyajı bıraktım,kayma belirtisi felan degil yeminle araba drift yaptı ihihi
h100 grand saloon vardı bizde zamanında, ne drift yapardım onla kardeşim arkada yaprak yaylar yani bildiğimiz makas var, araç boş olunca arkası çok hafif oluyor, pick up da minibüste öyle, ondan drift yapması çok normal, anadolda yapıyor bunu, virajlara limitlerde girmediğin müddetçe, insignia'da ağırlık değişimi yüzünden kayma eğilimi gösterdiği doğru olabilir, ama bu çok limit bişey, araba kontrolden çıkacak bişey değil, araba öyle ki ben çok kaymasına tanık oldum, inanın araç esp devreye girmeden kendini topluyor ki esp'si mükemmel çalışıyor, bu aracı esp açık Allah'ın izniyle yoldan çıkarmanız çooookk zor...
H100 kullanması çok zevkli bir araç arkasının hafif oluşu,kaymaya musait olması,frene bas cek yapınca kafa sallayışı arabadakileri dans ettirişi stop ettirmenin mümkün olmadıgı bir araba
3 vites yarım debriyaj kalkılıyor , gaz verince de o selam olayı oluyor araçta bence de mükemmel sürüşe sahip bir araç ya, bizimki 98 modeldi, malum kalabalık aileyiz, h100 grand saloon minibüs vardı, ama full donanım, alaşım jant 2 tane klima önde arkada, sis farları, çift gövde rengi filan... ben o arabayı özlediğim kadar hiçbir arabamızı özlemem... kalkışta kartal tokatlıyordum ben onla ve 125 fabrika son hızı (2.5 dizel 80 bg) 180 ibre var, ben 160'ı deviriyordum
düzgün açı,yerinde fren...
esp+ güzel bir özellik,yeter ki macera aramayın,sınıf ortalamalarının üzerinde fakat alçak olmadığı için spor araba gibi girdim ve çıktım demek zor.
Kısa ve keskin bir viraj ise ağırlıktan dolayı kaymış olabilir.
Opel-İnsignia 2.0 cdti Edition-Elegance Temmuz-2011 Siyah
Filexi özelliği olsaydı aracınızda arkadan ve önden kaymaları minumuma getiriyor
Şöyle söyleyeyim normal bir insiginia ile köprü girişlerindeki yonca yaprağına diyelim ki 60-70 girdiğinizde apexsi kaçırıyorsunuz aynı viraja aynı hızda aynı şöför girdiğinde filexili araç apexi kaçırmıyor
Bunda sadece filexi olarak değil diğer jant büyüklüğü kullanılan lastik taban yüzeyi ve yanak ve diğer tarafta araca takılmış yay ve benzeri ekipmanlar ve araç içindeki ekstra yüklerin yolun durumu ve en önemlisi pilotaj bilgisi gibi bir sürü etken var
Sonuç olarak araçların teknik özelliklerine göre evet araç kayabilir yada kaymayabilir bu kaymadan zevk alanlarda var almayanda var sonuçta bizim araçlar birçok eş değer araçtan daha başarılı bence
Keyifli apexler
bu flexi insignianın coil-over anlayışı mıdır?
araç sadece süspansiyonu mu sertleştiriyor yoksa aracın yüksekliği de değişiyor mu? teşekkürler
Süspansiyonla ilgili sorulduğu için detaya girmemiştim haklısın flexide ilave olarak elektroservo direksiyon var ayrıca gösterge panel aydınlatması sport modunda kırmızıya dönüyor ve direksiyon sertleşiyor bilgi amaçlı bunuda paylaşalım.
Yorum