Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d
Abi 230 civarında kesiyor arabayı ben içinde iken son sürat denemesi yaptı ama 200 den sonra çok azalarak artan bir hızlanması oldu 230 u tam göremeden trafik nedeni ile yavaşladık sonra fırsat olmadı ama dediğine göre 230 civarı limleniyormuş makina,
valla abi işte flex cok katkı sağlıyordu virajlara birde buna kw yay eklenince araba iyice yapıştı yere birazda övünmek gibi olsun istemem iyi ve dengeli girerim virajlara bodoslama girmem hafif kaydırma paınıda hesap ederim bu nedenle yüksek hızlarda virajlarda beliki plotajında etkisi oldu ama ben 240 -250 süratlere cıktığımda baya baya acıyordum arayı ne kadar peşimi bırakmasada bu arada benim dyno verilerim hiç bir dynoya tam güven olmayacağı için hesap olarak
180 stock
+ yazılım 215 desek (aslında dediklerine göre %30 artış diyorlarda ben buna pek inananmıyorum açıkcası yada o kadar yüklenmiyorlardır yapılacak olsada )
iyi bir ekzost sistemi intake kit tampon içi direk soğuk hava emiş filtre kiti ve buddy club racing
bunlarla beraber 240 civarında dyno verisi var ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez şu kadarını söyleyeyim en emin olduğum ölçüm abimde ki 350 4 matic dizel e serisi mercedes ile rooling yaptığımızda beni az farkla geciyor onun arabası 235 ps 540 nm burdan hesap yapabiliyorum...
Orjinal yazı sahibi: floyd1601
valla abi işte flex cok katkı sağlıyordu virajlara birde buna kw yay eklenince araba iyice yapıştı yere birazda övünmek gibi olsun istemem iyi ve dengeli girerim virajlara bodoslama girmem hafif kaydırma paınıda hesap ederim bu nedenle yüksek hızlarda virajlarda beliki plotajında etkisi oldu ama ben 240 -250 süratlere cıktığımda baya baya acıyordum arayı ne kadar peşimi bırakmasada bu arada benim dyno verilerim hiç bir dynoya tam güven olmayacağı için hesap olarak
180 stock
+ yazılım 215 desek (aslında dediklerine göre %30 artış diyorlarda ben buna pek inananmıyorum açıkcası yada o kadar yüklenmiyorlardır yapılacak olsada )
iyi bir ekzost sistemi intake kit tampon içi direk soğuk hava emiş filtre kiti ve buddy club racing
bunlarla beraber 240 civarında dyno verisi var ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez şu kadarını söyleyeyim en emin olduğum ölçüm abimde ki 350 4 matic dizel e serisi mercedes ile rooling yaptığımızda beni az farkla geciyor onun arabası 235 ps 540 nm burdan hesap yapabiliyorum...
Yorum