Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

    Orjinal yazı sahibi: floyd1601
    Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
    [left][i][b]Tatilde Bana eşlik Eden Basri kardeşimin (Ankaralı arkadaşlarımızdan bazıları tanır) 2010 model 3.20d ile uzun yolculuklarımız ve kapışmlarımız sonrasında biraz acı biraz tatlı gerceklerden ve objektif gözle iki aracında değerlendirmesini sizlerle paylaşmak istiyorum,
    Öncelikle bildiğiniz üzere Benim aracım
    Chip ,
    İntake kit (hava filtre kiti) ,
    Buddy club racing condenser ,
    ve Cat back down pipe ekzost sistemi ( Uzun yol için kat eklemesi ve orta susturucu tekar takılarak
    Paylasim icin tesekkurler, guzel bir tecrube olmus.
    Sizin aracin dyno verisi var mi?
    Virajlarda bmw nin kisa kalmasi aracinizin oldukca iyi yol tuttugunu gosteriyor. 3 .20 d ler motorun önde olnasina ragmen % 50 ön arka agırlik dagilimina sahip. Bu her arabaya nasip olmaz, ona ragmen virajda ezdiginize gore baya iyi durumda sizinki.
    Bir de bmw ler bildigim kadariyla 236 maks hiza sahip. Tam 230 da mi limitor devreye giriyormus?
    Abi 230 civarında kesiyor arabayı ben içinde iken son sürat denemesi yaptı ama 200 den sonra çok azalarak artan bir hızlanması oldu 230 u tam göremeden trafik nedeni ile yavaşladık sonra fırsat olmadı ama dediğine göre 230 civarı limleniyormuş makina,
    valla abi işte flex cok katkı sağlıyordu virajlara birde buna kw yay eklenince araba iyice yapıştı yere birazda övünmek gibi olsun istemem iyi ve dengeli girerim virajlara bodoslama girmem hafif kaydırma paınıda hesap ederim bu nedenle yüksek hızlarda virajlarda beliki plotajında etkisi oldu ama ben 240 -250 süratlere cıktığımda baya baya acıyordum arayı ne kadar peşimi bırakmasada bu arada benim dyno verilerim hiç bir dynoya tam güven olmayacağı için hesap olarak
    180 stock
    + yazılım 215 desek (aslında dediklerine göre %30 artış diyorlarda ben buna pek inananmıyorum açıkcası yada o kadar yüklenmiyorlardır yapılacak olsada )
    iyi bir ekzost sistemi intake kit tampon içi direk soğuk hava emiş filtre kiti ve buddy club racing
    bunlarla beraber 240 civarında dyno verisi var ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez şu kadarını söyleyeyim en emin olduğum ölçüm abimde ki 350 4 matic dizel e serisi mercedes ile rooling yaptığımızda beni az farkla geciyor onun arabası 235 ps 540 nm burdan hesap yapabiliyorum...

    Yorum


    • #47
      Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

      Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
      Orjinal yazı sahibi: floyd1601
      Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
      [left][i][b]Tatilde Bana eşlik Eden Basri kardeşimin (Ankaralı arkadaşlarımızdan bazıları tanır) 2010 model 3.20d ile uzun yolculuklarımız ve kapışmlarımız sonrasında biraz acı biraz tatlı gerceklerden ve objektif gözle iki aracında değerlendirmesini sizlerle paylaşmak istiyorum,
      Öncelikle bildiğiniz üzere Benim aracım
      Chip ,
      İntake kit (hava filtre kiti) ,
      Buddy club racing condenser ,
      ve Cat back down pipe ekzost sistemi ( Uzun yol için kat eklemesi ve orta susturucu tekar takılarak
      Paylasim icin tesekkurler, guzel bir tecrube olmus.
      Sizin aracin dyno verisi var mi?
      Virajlarda bmw nin kisa kalmasi aracinizin oldukca iyi yol tuttugunu gosteriyor. 3 .20 d ler motorun önde olnasina ragmen % 50 ön arka agırlik dagilimina sahip. Bu her arabaya nasip olmaz, ona ragmen virajda ezdiginize gore baya iyi durumda sizinki.
      Bir de bmw ler bildigim kadariyla 236 maks hiza sahip. Tam 230 da mi limitor devreye giriyormus?
      Abi 230 civarında kesiyor arabayı ben içinde iken son sürat denemesi yaptı ama 200 den sonra çok azalarak artan bir hızlanması oldu 230 u tam göremeden trafik nedeni ile yavaşladık sonra fırsat olmadı ama dediğine göre 230 civarı limleniyormuş makina,
      valla abi işte flex cok katkı sağlıyordu virajlara birde buna kw yay eklenince araba iyice yapıştı yere birazda övünmek gibi olsun istemem iyi ve dengeli girerim virajlara bodoslama girmem hafif kaydırma paınıda hesap ederim bu nedenle yüksek hızlarda virajlarda beliki plotajında etkisi oldu ama ben 240 -250 süratlere cıktığımda baya baya acıyordum arayı ne kadar peşimi bırakmasada bu arada benim dyno verilerim hiç bir dynoya tam güven olmayacağı için hesap olarak
      180 stock
      + yazılım 215 desek (aslında dediklerine göre %30 artış diyorlarda ben buna pek inananmıyorum açıkcası yada o kadar yüklenmiyorlardır yapılacak olsada )
      iyi bir ekzost sistemi intake kit tampon içi direk soğuk hava emiş filtre kiti ve buddy club racing
      bunlarla beraber 240 civarında dyno verisi var ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez şu kadarını söyleyeyim en emin olduğum ölçüm abimde ki 350 4 matic dizel e serisi mercedes ile rooling yaptığımızda beni az farkla geciyor onun arabası 235 ps 540 nm burdan hesap yapabiliyorum...
      350 4 matic ler 265 ps değilmiydi?
      ayrıcae karşılaştırmada torkun önemi yok.önemli olan güç, ağırlık, şanzıman oranları, rüzgar direnci ile lastiklerin çap ve tabanı
      Jetta 1.4 TSI 170

      Yorum


      • #48
        Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

        Orjinal yazı sahibi: floyd1601
        Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
        Orjinal yazı sahibi: floyd1601
        Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
        [left][i][b]Tatilde Bana eşlik Eden Basri kardeşimin (Ankaralı arkadaşlarımızdan bazıları tanır) 2010 model 3.20d ile uzun yolculuklarımız ve kapışmlarımız sonrasında biraz acı biraz tatlı gerceklerden ve objektif gözle iki aracında değerlendirmesini sizlerle paylaşmak istiyorum,
        Öncelikle bildiğiniz üzere Benim aracım
        Chip ,
        İntake kit (hava filtre kiti) ,
        Buddy club racing condenser ,
        ve Cat back down pipe ekzost sistemi ( Uzun yol için kat eklemesi ve orta susturucu tekar takılarak
        Paylasim icin tesekkurler, guzel bir tecrube olmus.
        Sizin aracin dyno verisi var mi?
        Virajlarda bmw nin kisa kalmasi aracinizin oldukca iyi yol tuttugunu gosteriyor. 3 .20 d ler motorun önde olnasina ragmen % 50 ön arka agırlik dagilimina sahip. Bu her arabaya nasip olmaz, ona ragmen virajda ezdiginize gore baya iyi durumda sizinki.
        Bir de bmw ler bildigim kadariyla 236 maks hiza sahip. Tam 230 da mi limitor devreye giriyormus?
        Abi 230 civarında kesiyor arabayı ben içinde iken son sürat denemesi yaptı ama 200 den sonra çok azalarak artan bir hızlanması oldu 230 u tam göremeden trafik nedeni ile yavaşladık sonra fırsat olmadı ama dediğine göre 230 civarı limleniyormuş makina,
        valla abi işte flex cok katkı sağlıyordu virajlara birde buna kw yay eklenince araba iyice yapıştı yere birazda övünmek gibi olsun istemem iyi ve dengeli girerim virajlara bodoslama girmem hafif kaydırma paınıda hesap ederim bu nedenle yüksek hızlarda virajlarda beliki plotajında etkisi oldu ama ben 240 -250 süratlere cıktığımda baya baya acıyordum arayı ne kadar peşimi bırakmasada bu arada benim dyno verilerim hiç bir dynoya tam güven olmayacağı için hesap olarak
        180 stock
        + yazılım 215 desek (aslında dediklerine göre %30 artış diyorlarda ben buna pek inananmıyorum açıkcası yada o kadar yüklenmiyorlardır yapılacak olsada )
        iyi bir ekzost sistemi intake kit tampon içi direk soğuk hava emiş filtre kiti ve buddy club racing
        bunlarla beraber 240 civarında dyno verisi var ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilinmez şu kadarını söyleyeyim en emin olduğum ölçüm abimde ki 350 4 matic dizel e serisi mercedes ile rooling yaptığımızda beni az farkla geciyor onun arabası 235 ps 540 nm burdan hesap yapabiliyorum...
        350 4 matic ler 265 ps değilmiydi?
        ayrıcae karşılaştırmada torkun önemi yok.önemli olan güç, ağırlık, şanzıman oranları, rüzgar direnci ile lastiklerin çap ve tabanı
        Yeni güncel motorları abi 2011 lerde 265 mi 270 mi ne oldu 2010 kasa başları 235 ps valla benim jantlar 20" 255 taban torkun önemi yok diyorsun da mercedesin bir ivmelenmesi var bastığında sanki yokuş aşağı gidiyor makina hep bu hissi veriyor özellikle düşük vitesleri çok iyi,çok yüksek hızlarda 4*4 olmasından ötürü biraz kayıp yaşıyor sadece bu arada merso janları 17...

        Yorum


        • #49
          Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

          aslında torkun önemi var ama dolaylı olarak var.. torku o kadar olmasa 245 ps olamazdı. yada söyle soyleyeyim
          bir araç düşün 250 ps olsun, ama torku 200 nm olsun, başka bir araç düşün 230 ps olsun ama 550nm torku oldun. bu araçlar aynı şanzıman ve ağırlığa sahipse güçlü olan gecer. yok oyle olmasa idi 540 nm ile mercedesin ferrariler dahil gecemeyeceği araç kalmazdı.
          20'' olayını bende sonradan farkettim.255 taban da cabası. eger dediğin gibi 350cdi seni zorla gecebiliyorsa bence senin araç çok iyi tune edilmiş. yapılan yazılımın tarzıda onemli tabi, zira bazı yazılımlar alt devirleri çok iyi doldururken maksimum hıza çok bişey katmıyor(tabi sen 20'' ı takarak tüm hesapları karmakarışık hale getirmiş durumdasım).
          Jetta 1.4 TSI 170

          Yorum


          • #50
            Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

            Orjinal yazı sahibi: floyd1601
            aslında torkun önemi var ama dolaylı olarak var.. torku o kadar olmasa 245 ps olamazdı. yada söyle soyleyeyim
            bir araç düşün 250 ps olsun, ama torku 200 nm olsun, başka bir araç düşün 230 ps olsun ama 550nm torku oldun. bu araçlar aynı şanzıman ve ağırlığa sahipse güçlü olan gecer. yok oyle olmasa idi 540 nm ile mercedesin ferrariler dahil gecemeyeceği araç kalmazdı.
            20'' olayını bende sonradan farkettim.255 taban da cabası. eger dediğin gibi 350cdi seni zorla gecebiliyorsa bence senin araç çok iyi tune edilmiş. yapılan yazılımın tarzıda onemli tabi, zira bazı yazılımlar alt devirleri çok iyi doldururken maksimum hıza çok bişey katmıyor(tabi sen 20'' ı takarak tüm hesapları karmakarışık hale getirmiş durumdasım).
            Abi Ankaradasın şu buluşmalarımıza felan katılsana uzun uzun detayına gireriz bu konunun
            Hem makinayıda görürsün testte ederiz beraber
            bu arada benim makina aynı motor seceneği olan S serisini çok rahat yiyor ama E yi kasadan ötürü ve ağırlıktan yiyemedi

            Yorum


            • #51
              Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

              ferrarilerin, motorları hep yüksek devirde ürettiği güç yüzünden, beygir güçleri yüksek fakat torkları düşük araçlar, mesela 458 italia'yı ele alırsak, 570 bg 540 Nm tork değerine sahip, torku çok yüksek değil, hatta merso ile aynı, ama gel gelelim, ikisi de aynı kiloda olsa, aynı aerodinamik değerlere sahip olsa, aynı şanzımana sahip olsa, mersonun 265 bg gücü ile, 540 nm torku ile 570! bg gücündeki 458 italianın dikiz aynasında bile görünme şansı çok az , tork yardımcı sistem gibi, BG Batman ise tork da Robin'dir

              Yorum


              • #52
                Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                Orjinal yazı sahibi: myanmaz
                Orjinal yazı sahibi: speed_emre
                ewet arkadaslar sıra geldı 320 d ıle kalkmaya hadı forumdan bırılerı bulup kalksın stock ınsıgnıa ıle 520 d ılede olsun en son kasası olanıda kalkalım sonuc ne olcak bakalım

                5.20 sonucu bende var zaten emre karşıyaka tünellerden aosb'ye kadar takıldık
                yaklaşık 70 km/s rolling ben 245i gördüğümde o artık aynada yoktu
                yeni kasa 5.20d
                murat,
                gözün kararmis ondan gecmissin. Yoksa kolay degil gecmen.

                sizin araçlar düzde maksımum kaçı görebiliyor? 5.vites maksımum hız için yeterli oluyor mu?

                6ncı vites 1000, 2000 ve ya 3000 devir süratlerini biliyor musun?
                5.20d ler 8 ileri şanzıman.1700 kilo olmasına ragmen sizin araçlardan daha iyi kalkışı var. ama son suratleriniz aynı.
                eger eğimli bir yolda yakalarsanız ve rüzgar direnci sizden kotuyse o zaman gecebilirsiniz gibi geliyo. yoksa geçmen kolay gözükmüyor.
                tabi limitor varsa durum hepten karışık oluyor.
                son olarak şunu da unutmamak lazım karşılaştıgın bir 5.20 d. kullanıcısının devamlı dip gaz gidebilme yada gitmek isteme ihtimali 3.20 d kullanıcısına göre çok daha azdır. hele sana göre baya bayaa azdır
                matara, 5. vites 250 gibi kesiyor, yani son sürati göremiyorsun.
                6 da en fazla gören 262 gördü galiba ama bunu da ben görmedim.
                6 için diğer devirlerdeki sürati tam hatırlamıyorum ama dipgazda 5 ten 6 ya çekince 5000 civarı oluyor.
                bu arada bizim sürtünme katsayısı 5 serisinden daha iyi diye biliyorum.
                zaten 5.20 yi kullanan 220 den sonra hiç asılmadı.
                sen ankarada bizim ekibe katıl. emre kıyak çocuktur. hem de chiplenmış insignianın neler yapabileceğini görürsün
                bu ara işler çok yoğun arayamadım bi türlü en kısa zamanda döncem ben sana
                ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI
                ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH

                Yorum


                • #53
                  Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                  Orjinal yazı sahibi: myanmaz
                  Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                  Orjinal yazı sahibi: myanmaz
                  Orjinal yazı sahibi: speed_emre
                  ewet arkadaslar sıra geldı 320 d ıle kalkmaya hadı forumdan bırılerı bulup kalksın stock ınsıgnıa ıle 520 d ılede olsun en son kasası olanıda kalkalım sonuc ne olcak bakalım

                  5.20 sonucu bende var zaten emre karşıyaka tünellerden aosb'ye kadar takıldık
                  yaklaşık 70 km/s rolling ben 245i gördüğümde o artık aynada yoktu
                  yeni kasa 5.20d
                  murat,
                  gözün kararmis ondan gecmissin. Yoksa kolay degil gecmen.

                  sizin araçlar düzde maksımum kaçı görebiliyor? 5.vites maksımum hız için yeterli oluyor mu?

                  6ncı vites 1000, 2000 ve ya 3000 devir süratlerini biliyor musun?
                  5.20d ler 8 ileri şanzıman.1700 kilo olmasına ragmen sizin araçlardan daha iyi kalkışı var. ama son suratleriniz aynı.
                  eger eğimli bir yolda yakalarsanız ve rüzgar direnci sizden kotuyse o zaman gecebilirsiniz gibi geliyo. yoksa geçmen kolay gözükmüyor.
                  tabi limitor varsa durum hepten karışık oluyor.
                  son olarak şunu da unutmamak lazım karşılaştıgın bir 5.20 d. kullanıcısının devamlı dip gaz gidebilme yada gitmek isteme ihtimali 3.20 d kullanıcısına göre çok daha azdır. hele sana göre baya bayaa azdır
                  matara, 5. vites 250 gibi kesiyor, yani son sürati göremiyorsun.
                  6 da en fazla gören 262 gördü galiba ama bunu da ben görmedim.
                  6 için diğer devirlerdeki sürati tam hatırlamıyorum ama dipgazda 5 ten 6 ya çekince 5000 civarı oluyor.
                  bu arada bizim sürtünme katsayısı 5 serisinden daha iyi diye biliyorum.
                  zaten 5.20 yi kullanan 220 den sonra hiç asılmadı.
                  sen ankarada bizim ekibe katıl. emre kıyak çocuktur. hem de chiplenmış insignianın neler yapabileceğini görürsün
                  bu ara işler çok yoğun arayamadım bi türlü en kısa zamanda döncem ben sana
                  tam düz yolda maks kaçı görüyor??
                  Jetta 1.4 TSI 170

                  Yorum


                  • #54
                    Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                    Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                    Orjinal yazı sahibi: myanmaz
                    Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                    Orjinal yazı sahibi: myanmaz
                    Orjinal yazı sahibi: speed_emre
                    ewet arkadaslar sıra geldı 320 d ıle kalkmaya hadı forumdan bırılerı bulup kalksın stock ınsıgnıa ıle 520 d ılede olsun en son kasası olanıda kalkalım sonuc ne olcak bakalım

                    5.20 sonucu bende var zaten emre karşıyaka tünellerden aosb'ye kadar takıldık
                    yaklaşık 70 km/s rolling ben 245i gördüğümde o artık aynada yoktu
                    yeni kasa 5.20d
                    murat,
                    gözün kararmis ondan gecmissin. Yoksa kolay degil gecmen.

                    sizin araçlar düzde maksımum kaçı görebiliyor? 5.vites maksımum hız için yeterli oluyor mu?

                    6ncı vites 1000, 2000 ve ya 3000 devir süratlerini biliyor musun?
                    5.20d ler 8 ileri şanzıman.1700 kilo olmasına ragmen sizin araçlardan daha iyi kalkışı var. ama son suratleriniz aynı.
                    eger eğimli bir yolda yakalarsanız ve rüzgar direnci sizden kotuyse o zaman gecebilirsiniz gibi geliyo. yoksa geçmen kolay gözükmüyor.
                    tabi limitor varsa durum hepten karışık oluyor.
                    son olarak şunu da unutmamak lazım karşılaştıgın bir 5.20 d. kullanıcısının devamlı dip gaz gidebilme yada gitmek isteme ihtimali 3.20 d kullanıcısına göre çok daha azdır. hele sana göre baya bayaa azdır
                    matara, 5. vites 250 gibi kesiyor, yani son sürati göremiyorsun.
                    6 da en fazla gören 262 gördü galiba ama bunu da ben görmedim.
                    6 için diğer devirlerdeki sürati tam hatırlamıyorum ama dipgazda 5 ten 6 ya çekince 5000 civarı oluyor.
                    bu arada bizim sürtünme katsayısı 5 serisinden daha iyi diye biliyorum.
                    zaten 5.20 yi kullanan 220 den sonra hiç asılmadı.
                    sen ankarada bizim ekibe katıl. emre kıyak çocuktur. hem de chiplenmış insignianın neler yapabileceğini görürsün
                    bu ara işler çok yoğun arayamadım bi türlü en kısa zamanda döncem ben sana
                    tam düz yolda maks kaçı görüyor??
                    İnsignia tam düz yolda 262 gördü...

                    Yorum


                    • #55
                      Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                      262 değil emre 263 gördüm 1 kilometremi yeme oleyy


                      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                      Yorum


                      • #56
                        Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                        senin araç görebilir, ama stokların 235 civarı kalması lazım. kendim denemediğim için emin olamıyorum ama ..
                        Jetta 1.4 TSI 170

                        Yorum


                        • #57
                          Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                          tam düz yolda denemek zor yaw; benim dediğim de hafif eğimli yolda.
                          dediğim 262 yi bilmiyorum. youtube da bikaç tane video var.
                          ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI
                          ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH

                          Yorum


                          • #58
                            Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                            Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                            senin araç görebilir, ama stokların 235 civarı kalması lazım. kendim denemediğim için emin olamıyorum ama ..
                            chiplinin son sürate pek etkisi olmuyor ki chip hızlanmanın değerlerini değiştiriyor bir arabanın son sürati hemen hemen hep aynı ama stocklarında 255 civarlarına cıktığı oldu ben mesela en son 253 gördüm hiç ivme yoktu yolda 5. viteste 249 cıktı biraz erken attım 6. vitese galiba...

                            Yorum


                            • #59
                              Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                              Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                              senin araç görebilir, ama stokların 235 civarı kalması lazım. kendim denemediğim için emin olamıyorum ama ..
                              yavrum gel de buraya göstereyim stockların kaçı gördüğünü
                              ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI
                              ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH

                              Yorum


                              • #60
                                Ynt: Opel İnsignia 1.6T Vs. Bmw 3.20d

                                ben bi kaç yerde duydum 230 civarı dediler. ama zorlarsa 235 i filan görebilir bence.
                                öte yandan eğim olunca sizin araçlar anormalleşebilir zira o süratlerde normal araçlar zaten duvara çarpmış gibi oluyo ama sizin araçların 0,27 mıydı neydi o rüzgar direnci ile daha rahat ilerleyeceğini düşünüyorum. bende yotube da izledim bi video, çoluk çocuk arabada 260 a dayamış adam, antepde miydi bi yerde idi.
                                Jetta 1.4 TSI 170

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X