Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

    bence focusun hiç bir şansı yok,ben uzerınde ford amblemı olan hıç bır 4 tekerle muhattap bıle olmam..bu focus bizim arabayı geçsin uzerıne benzın doker yakarım... maad 100 km de 10 lıtreyı focuslara geçilelim diye mi yakıyoruz???

    Yorum


    • #32
      Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

      Orjinal yazı sahibi: SaMiL_N
      bence focusun hiç bir şansı yok,ben uzerınde ford amblemı olan hıç bır 4 tekerle muhattap bıle olmam..bu focus bizim arabayı geçsin uzerıne benzın doker yakarım... maad 100 km de 10 lıtreyı focuslara geçilelim diye mi yakıyoruz???
      Hocam bu kadar kesin mesajlar vermeyelim



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #33
        Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

        Evet Ford diye bir genelleme yapmayalım sonra aracınızı yakmayın mazallah

        [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

        Yorum


        • #34
          Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

          Hızlanmada tork herşey demek değil hp daha önemli.Geçende autobild.de de bir test vardı 4x80 kw=435 hp 4x800 Nm =3200 Nm elektrikli E kasa SW ve 800 hp 1000Nm civarı torklu Brabus Rocket.Hızlanmalar Brabus rocket 3,7 sn E kasa 6.9 sn

          İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
          17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
          35GB5825  A Rh+

          Yorum


          • #35
            Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

            3200 nm blink
            Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

            Yorum


            • #36
              Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

              İki aracı da maksimum güç devirlerinde kaldırıldığında, kocaman lastik tabanıyla yüksek yuvarlanma dirençli lastiklerine, problemli balatasına ve yeterince iyi olmayan vites kutusuna rağmen, 0-100'de de 0-bilmem kaç km\h 'da da son hızda da insignia 136 hplik focusu geçemeyecekse , bende aracı satılık listesine koyayım, bastın mı hakkını veremeyecek bir insigniaya, geri döner resimlerden de bakarım.
              2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

              Yorum


              • #37
                Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                Gegen den V12-Biturbo des neuen Brabus Rocket 800 scheint kein Kraut gewachsen. Der Brabus 4WD Full Electric kontert mit 3200 Nm Drehmoment.

                İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
                17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
                35GB5825  A Rh+

                Yorum


                • #38
                  Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                  Orjinal yazı sahibi: ersin_58
                  Selam arkadaşlar.
                  Kuzenim geçen ay 2010 model 50.000 km'de 2.0 tdci. 136 bg 320 nm hatcback focus aldı.
                  Bende de İnsignia 2010 model 11.000 km'de 1.6 Turbo. 180 bg 230 nm Sedan edition araç var.
                  İki araçda sade ve stock durumda. Bende 225-55-17 lastik var. Focusta 225-45-18 lasik var.

                  Kuzenim şuanda Sivasta ikamet ediyor. Uzun bi süre karşılaşıpda 2 aracı yanyana getirme ihtimalimiz şimdilik zor.
                  Ama hangi araç düz yolda 2 km gibi bi mesafede daha başarılı bi sonuç elde eder. Kafama takıldı gerçekten. İnsignia chip gerekirmi?
                  Ve ayrıca chip taktırıpda şikayetleri olan arkadaşlar var mı ?
                  Ersin sorunun cevabı kesinlikle insignia alır. Çünkü sorun 2km gibi düz yolda demişsin. yüksek hızlarda hp nin önemi torktan daha önemlidir. Turbodizeller tork bandını erken topladığı için ara hızlanmalarda iyi idi ancak artık (sonunda) benzinli otomobillerde de turbo kullanılmasıyla bu avantaj tamamen benzilli araçlara döndü. Insignia tork devir bandı olarak berbat bir motora sahip. 2300 devirde max tork elde etmek şuan - puandan başka bir durum değil. Ancak bu motor eski bir teknolojidir. makyazlanıp insignia kondu. Ama bu durumu değiştirmez emin ol. Anca sana arkadan sellektör yapabilir. Ancak 100kmh ye kadar kapışabileceğin yollarda iş ustalığa bakar...

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                    Orjinal yazı sahibi: Onat89
                    Orjinal yazı sahibi: ersin_58
                    Selam arkadaşlar.
                    Kuzenim geçen ay 2010 model 50.000 km'de 2.0 tdci. 136 bg 320 nm hatcback focus aldı.
                    Bende de İnsignia 2010 model 11.000 km'de 1.6 Turbo. 180 bg 230 nm Sedan edition araç var.
                    İki araçda sade ve stock durumda. Bende 225-55-17 lastik var. Focusta 225-45-18 lasik var.

                    Kuzenim şuanda Sivasta ikamet ediyor. Uzun bi süre karşılaşıpda 2 aracı yanyana getirme ihtimalimiz şimdilik zor.
                    Ama hangi araç düz yolda 2 km gibi bi mesafede daha başarılı bi sonuç elde eder. Kafama takıldı gerçekten. İnsignia chip gerekirmi?
                    Ve ayrıca chip taktırıpda şikayetleri olan arkadaşlar var mı ?
                    Ersin sorunun cevabı kesinlikle insignia alır. Çünkü sorun 2km gibi düz yolda demişsin. yüksek hızlarda hp nin önemi torktan daha önemlidir. Turbodizeller tork bandını erken topladığı için ara hızlanmalarda iyi idi ancak artık (sonunda) benzinli otomobillerde de turbo kullanılmasıyla bu avantaj tamamen benzilli araçlara döndü. Insignia tork devir bandı olarak berbat bir motora sahip. 2300 devirde max tork elde etmek şuan - puandan başka bir durum değil. Ancak bu motor eski bir teknolojidir. makyazlanıp insignia kondu. Ama bu durumu değiştirmez emin ol. Anca sana arkadan sellektör yapabilir. Ancak 100kmh ye kadar kapışabileceğin yollarda iş ustalığa bakar...
                    insignia nın torku 2500 ile 5500 arası sabit bildiğim kadarıyla. 230 nm belki çok iyi bir değer değil ama surekli bu torku vermesi bence mukemmel..
                    Jetta 1.4 TSI 170

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                      Orjinal yazı sahibi: floyd1601
                      Orjinal yazı sahibi: Onat89
                      Orjinal yazı sahibi: ersin_58
                      Selam arkadaşlar.
                      Kuzenim geçen ay 2010 model 50.000 km'de 2.0 tdci. 136 bg 320 nm hatcback focus aldı.
                      Bende de İnsignia 2010 model 11.000 km'de 1.6 Turbo. 180 bg 230 nm Sedan edition araç var.
                      İki araçda sade ve stock durumda. Bende 225-55-17 lastik var. Focusta 225-45-18 lasik var.

                      Kuzenim şuanda Sivasta ikamet ediyor. Uzun bi süre karşılaşıpda 2 aracı yanyana getirme ihtimalimiz şimdilik zor.
                      Ama hangi araç düz yolda 2 km gibi bi mesafede daha başarılı bi sonuç elde eder. Kafama takıldı gerçekten. İnsignia chip gerekirmi?
                      Ve ayrıca chip taktırıpda şikayetleri olan arkadaşlar var mı ?
                      Ersin sorunun cevabı kesinlikle insignia alır. Çünkü sorun 2km gibi düz yolda demişsin. yüksek hızlarda hp nin önemi torktan daha önemlidir. Turbodizeller tork bandını erken topladığı için ara hızlanmalarda iyi idi ancak artık (sonunda) benzinli otomobillerde de turbo kullanılmasıyla bu avantaj tamamen benzilli araçlara döndü. Insignia tork devir bandı olarak berbat bir motora sahip. 2300 devirde max tork elde etmek şuan - puandan başka bir durum değil. Ancak bu motor eski bir teknolojidir. makyazlanıp insignia kondu. Ama bu durumu değiştirmez emin ol. Anca sana arkadan sellektör yapabilir. Ancak 100kmh ye kadar kapışabileceğin yollarda iş ustalığa bakar...
                      insignia nın torku 2500 ile 5500 arası sabit bildiğim kadarıyla. 230 nm belki çok iyi bir değer değil ama surekli bu torku vermesi bence mukemmel..
                      haklısın ama artık 1200 1500 devirde veren motorlar gm bu motoru 2003 yılında z16ler olarak üretti. şuan insigniada a16net olarak işlem görüyor. 230nm iyi bir değer ama yeni bir motor şart. bunun sebebi opel yeni bir atağa kalktı ve bunu devam ettirmesi lazım. çift kuru kavramalı bir otomatik vites ve yeni teknoloji turbolu motor. yanlış anlama bu motor gayet başarılı bir motor tek sorun performansa odaklı bir motor olması vaktiyle astra gtc de görev yaptı. bu yüzden pek yakıt tüketiminde iyi değil. insignia normal bir araç spor amaçlı değil.

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                        konuyla ilgisi yok ama opeli almanlar tekrar satın almadığı surece opel her zaman uzatmaları oynayacak. insignia yı çıkardı biraz daha uzattı omrunu. ama eninde sonunda ya batacak ya da almanlara geçip tekrar parlayacak...
                        Jetta 1.4 TSI 170

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                          evet tabii ki motor eski teknolojiye sahip bir motor, opel yeni motor üretebilirdi, fakat iyi olan birşeyi de piyasadan kaldırmamak lazım yakıt tüketimi konusunda başarısız değil, bu kesinlikle yanlış bir değerlendirme, arkadaşımda citroen ds3 var 120 bg 1100 kg araba, aşağı yukarı aynı yakıyor, tork konusunda katılıyorum ,vw 1.2 tsi motor çıkartmış dizel gibi 1500 devirde maksimum tork sunuyor, bu opelin bir eksikliği 2500 devir normal bir sürücü için yüksek bir rakam, bir de tabi araç ağır olunca illa devir istiyor, insignia performans aracı değil fakat 180 bg de ancak arabayı hareketlendiriyor tork değeri de daha yüksek olabilirdi, 1.4 tsi 240 nm tork sunuyor, bu opel açısından bir ayıp. ne olursa olsun, bu araba bu motoruyla sorunsuz ve neredeyse kusursuz, ben çok yakmasa bile cebime pahalı benzinden zarar gelmesin diye lpg taktım, bu araba böyle de dizginlenebiliyor ama gm motorun da bir güzel özelliği vardır, ısındıkça açılır, diğer araçlar gibi ısınınca şişme yapmıyor

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                            Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                            evet tabii ki motor eski teknolojiye sahip bir motor, opel yeni motor üretebilirdi, fakat iyi olan birşeyi de piyasadan kaldırmamak lazım yakıt tüketimi konusunda başarısız değil, bu kesinlikle yanlış bir değerlendirme, arkadaşımda citroen ds3 var 120 bg 1100 kg araba, aşağı yukarı aynı yakıyor, tork konusunda katılıyorum ,vw 1.2 tsi motor çıkartmış dizel gibi 1500 devirde maksimum tork sunuyor, bu opelin bir eksikliği 2500 devir normal bir sürücü için yüksek bir rakam, bir de tabi araç ağır olunca illa devir istiyor, insignia performans aracı değil fakat 180 bg de ancak arabayı hareketlendiriyor tork değeri de daha yüksek olabilirdi, 1.4 tsi 240 nm tork sunuyor, bu opel açısından bir ayıp. ne olursa olsun, bu araba bu motoruyla sorunsuz ve neredeyse kusursuz, ben çok yakmasa bile cebime pahalı benzinden zarar gelmesin diye lpg taktım, bu araba böyle de dizginlenebiliyor ama gm motorun da bir güzel özelliği vardır, ısındıkça açılır, diğer araçlar gibi ısınınca şişme yapmıyor
                            biraz ezbere konuşacağım ama muhtemelen yanılmıyorumdur. 1.2 tsi motor maksımum torkunu 1500 devirde veriyordur ama bunu muhtemelen ufak bır turbo ile yapıyordur. ufak turbo koyarsan alt devirlerde yuksek tork alırsın ama ust devirlerde motor tork uretemez ve yuksek guç alamazsın. 1.4 tsi motor 1750 den itibaren maksımum torkunu veriyor ama bunu supercharger sayesinde yapıyor. 170 beygiri alabilmesi için golf gti da kullanılan buyuk bir turbo kullanılmış, bu turbo alt devirlerde çok cansız,
                            bu cansızlıgı ortadan kaldırmak için ekstradan SC koymak zorunda kalınmış. sizin araçlarda sadece turbo var. ne 105 lik tsi gibi gucsuz ne de 170lik tsi gibi SC ye ihtiyacı var. orta nokta bulunmuş yani..
                            Jetta 1.4 TSI 170

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                              1.2 tsi motorda zannetmiyorum güçsüz bir turbo olsun, tsi de t açılımı itibariyle turbo olarak biliyorum, umarım yanlış bilmiyorumdur, motorda gerçekten çok büyük bir verim alınmış, üst devirlerde cansız olduğunu sanmıyorum, zira adamlar 1.2 motordan 1550-4100 devir arası 175 nm tork çıkarmışlar, ve bunun için sağlam bir turbo olması gerekiyor, 1.4 tsiler de 1500 devir ve aşağı yukarı 4500 devir arası maksimum torkunu veriyor, t turbo si de single injection yani tek noktadan püskürtme manasında, zannedersem hiçbir vw modelinde de supercharger yani kompresör yok, yeni teknoloji turbo motor özellikleri düşük devirlerde tork üretip o torku devir bandı üzerinde uzun bir müddet tutma şeklinde olmuştur, mesela insignia 2500-5500 devir arası bu torku veriyor, ama dediğim gibi bu normal sürcüler için biraz yüksek bir değer, babam 2000 devir üzerine nadiren çıkar her ne kadar vw'i çok sevmesem de (bunda doğuş otomotivin çok büyük bir katkısı var saolsunlar, yoksa sevilmeyecek araba değil), teknolojileri çok ileride, ayrıca da bugatti veyronu vw üretiyor işte adamlar torku düşük devirde başlatmanın yöntemini bulmuşlar, opel bu konuda biraz daha geride kalmış, hem de tork değeri olarak, bu da ister istemez opeli devirli kullandırıyor, 2000 devir altında insignia yokuşlarda çok mızmız... devirli kullanma sistemi, arabayı da fazla yaktırıyor, 2000 devirde vites atamıyorsun araba kendini çok iyi toplayamıyor çünkü... ama bunlar çok büyük sorunlar değil, hele benimki bi de lpg'li kullanan abilerimiz, kardeşlerimiz, ya da biz, arabalarımızı gerçekten çok seviyoruz, çünkü bu araç bir devrim, bir güzellik abidesi, ve çok kararlı bir gidişe sahip, bu gibi küçük eksileri direksiyona oturduğunuz zaman anında unutuveriyorsunuz

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: İnsignia 1.6 Turbo mu geçer , Focus 2.0 tdci mi ?

                                TSI'ların ilk çıkan 140 ve 170 lerinde supercharger var diye hatırlıyorum. 140'lık Golf test etmiştik, ilk kalkış anındaki tork hissi dizellerde bile yok, süper arabaydı o motorların devam etmesini isterdim ben
                                InsigniaTEAM

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X